2026-01-28, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Vad fan snackar du om. Hon är snygg. Det är hennes påstående att hon skulle vara för snygg för kärlek som är absurt. Som tidigare sagt flera gånger så finns det snyggare kvinnor som klarar det, så uppenbarligen har hon fel.
Den andra hamster-kvinnan är inte ens snygg, men för samma resonemang.

Jag snackar om alla kommentarer din tråd genererat naturligtvis.
Citera
2026-01-28, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag vet inte vad du dillar om för ”hamsterkinder” och det intresserar mig inte att sväva ut i bedömning av andra kvinnor.

Jag har svarat på din TS, och jag har kommenterat den kvinnan.

I övrigt skapar du lite onödiga problem för dig själv, typ som en neurotisk kvinna. 😆

Jag skriver klart och tydligt att det inte handlar om dig, eller den här trådens användare, du svarar med:

Nice att du oroar dig för ditt utseende när en annan man inte ens klankar ner på dig.
Begrunda och korrigera.

Nej, svara inte direkt.
Tänk först.

Här
https://www.youtube.com/watch?v=KBqryAGUl3k
Är hon också adekvat i sitt resonemang anser du?
Citera
2026-01-28, 13:54
Medlem
Citat:
I videon beskriver en kvinna hur hon är för snygg för att kunna hitta en man.
https://www.youtube.com/watch?v=9rdTt5fr20A

Hon har liksom utseendet emot sig på dejtingmarknaden fast hon är för snygg för att dejta.
Hon skrämmer män med sitt otroligt vackra utseende.

Har du erfarenhet av detta?
Tycker synd om henne.
Hur kan hon lösa situationen?

Hon säger att hon gillar män med mycket tatueringar och att hon INTE gillar det ytliga.

Varningsflagga för tatueringarna.
Varningsflagga för personligheten.

Ta bort hårfärgningen (hon har grått hår), lösögonfransarna, spacklet så får vi se hur snygg hon är på riktigt.

Den kvinnliga reportern var snyggare.

Så det stämmer inte att hon är FÖR snygg.
Citera
2026-01-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Varningsflagga för tatueringarna.
Varningsflagga för personligheten.

Ta bort hårfärgningen (hon har grått hår), lösögonfransarna, spacklet så får vi se hur snygg hon är på riktigt.

Den kvinnliga reportern var snyggare.

Så det stämmer inte att hon är FÖR snygg.

Så är det.
Personligheten och hennes val av snubbar sabbar det.
Citera
2026-01-28, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Nu har jag inte tittat på just denna trådens användare, men i övrigt är det rätt många trådar där det gnälls så in i bänken på kvinnor av alla möjliga anledningar.
Det är ganska tydligt att felet ligger primärt hos dom själva ja.

”Ser ut som sprängda utedass” så jävla roligt uttryck 😁
Ikr?

Det slår aldrig fel. De riktigt snygga grabbarna är ute och raggar medan de med ansikten som skulle få stadens soptipp att bli grön av avund, sitter online (oftast i mammas källare eller pappas vind därtill) och beklagar sig över alla kvinnor de aldrig får. "Buhuhu...Wäwäwäää!"

Att ta sig till gymet, köpa sig snygga kläder, parfym och faktiskt bete sig som män för att få penisen polerad, infaller dem aldrig då de har "rättigheter" att få vilken kvinna de vill ha, Minsann!

De är inga män, de är spädbarn och därav bortvalda.

I call horseshit!
Citera
2026-01-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Ikr?

Det slår aldrig fel. De riktigt snygga grabbarna är ute och raggar medan de med ansikten som skulle få stadens soptipp att bli grön av avund, sitter online (oftast i mammas källare eller pappas vind därtill) och beklagar sig över alla kvinnor de aldrig får. "Buhuhu...Wäwäwäää!"

Att ta sig till gymet, köpa sig snygga kläder, parfym och faktiskt bete sig som män för att få penisen polerad, infaller dem aldrig då de har "rättigheter" att få vilken kvinna de vill ha, Minsann!

De är inga män, de är spädbarn och därav bortvalda.

I call horseshit!

Återigen en cuck märker man.
Jag kan garantera dig att det finns gott om män som både är mer attraktiva än dig och har mer kvinnor efter sig som ändå inte köper att denna kvinna skulle vara "för snygg".
Precis som den andra användaren går du off topic.
Hamsterbruden har du inte ens kommenterat. Men antar att med din världsfrånvända syn så anser du att hon resonerar helt normalt.
Sedan snackar du som en person som inte lever i verkligheten. Du tror på allvar att man kan dela in män i de som sitter framför en dator och de som konstant var minut är ute någonstans...
De killar jag känt som haft flest snygga kvinnor har spenderat väldigt mycket tid framför datorn..
Den enskilt mest framgångsrika med kvinnor jag känt spenderade i princip sin tid på tre ställen. 1. På hockeyträning, 2. på Flashback. 3. Ca 10 procent av hans vakna tid la han nog på att träffa olika tjejer för sex. Tänk efter lite. Du tänker slarvigt.
Du pratar i schablooner och klichéer.

I call you horseshit.

Men ok, du vinner. Hon är för snygg. Alla miljoner kvinnor snyggare än henne som inte ser samma problem är en illusion.
Senast redigerad av KapitalismKnullad 2026-01-28 kl. 23:31.
Citera
2026-01-29, 15:21
Medlem
Citat:
Återigen en cuck märker man.
Jag kan garantera dig att det finns gott om män som både är mer attraktiva än dig och har mer kvinnor efter sig som ändå inte köper att denna kvinna skulle vara "för snygg".
Precis som den andra användaren går du off topic.
Hamsterbruden har du inte ens kommenterat. Men antar att med din världsfrånvända syn så anser du att hon resonerar helt normalt.
Sedan snackar du som en person som inte lever i verkligheten. Du tror på allvar att man kan dela in män i de som sitter framför en dator och de som konstant var minut är ute någonstans...
De killar jag känt som haft flest snygga kvinnor har spenderat väldigt mycket tid framför datorn..
Den enskilt mest framgångsrika med kvinnor jag känt spenderade i princip sin tid på tre ställen. 1. På hockeyträning, 2. på Flashback. 3. Ca 10 procent av hans vakna tid la han nog på att träffa olika tjejer för sex. Tänk efter lite. Du tänker slarvigt.
Du pratar i schablooner och klichéer.

I call you horseshit.

Men ok, du vinner. Hon är för snygg. Alla miljoner kvinnor snyggare än henne som inte ser samma problem är en illusion.
Det där var bland det dummaste jag hört. Nej. Flashbacktöntar är inte omringade av brudar. För fan, skärp dig.
Citera
2026-01-29, 15:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det där var bland det dummaste jag hört. Nej. Flashbacktöntar är inte omringade av brudar. För fan, skärp dig.
Oavsett vad, så är tråden rätt full av män som påpekar att det är inte hennes utseende som är problemet utan hennes attityd.
Citera
2026-01-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Oavsett vad, så är tråden rätt full av män som påpekar att det är inte hennes utseende som är problemet utan hennes attityd.

Hon är inte ens snygg enligt flashbackmännen. Hon är ju liksom inte miss universe.
Citera
2026-01-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja det kan man köpa rakt av.
Citera
2026-01-29, 21:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hon är inte ens snygg enligt flashbackmännen. Hon är ju liksom inte miss universe.
Själv tycker jag att det är svårt att avgöra. Med rätt sminkning så ser vem som helst bra ut. Och det är ju det som är grejen - hon har en Miss Universum-attityd men ett rätt basic utseende. Det är inte att konsensus är att hon är ful, bara att hon inte är snygg nog för attityden.

Citat:
Ja det kan man köpa rakt av.
Det du ska ta med dig är att nej, hon är inte universellt snygg - men det är inte det som är relevant utan att hon har för höga krav för det hon erbjuder. Det är också ett typexempel på det kvinnor tycker är power och attraktivt är inte det för män.

Den här låten är ganska plump, men jag tror att alla snubbar som har haft en ovanlig snygg partner kan hålla med om texten.
Citera
2026-01-30, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

Alltså hon påstår ju att hon är FÖR snygg för att träffa någon. Snacka om hybris. Alla supermodeller som har kärleksfulla relationer skrattar nog åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in