Citat:
Ursprungligen postat av
Bollgrodus
Ikr?
Det slår aldrig fel. De riktigt snygga grabbarna är ute och raggar medan de med ansikten som skulle få stadens soptipp att bli grön av avund, sitter online (oftast i mammas källare eller pappas vind därtill) och beklagar sig över alla kvinnor de aldrig får. "Buhuhu...Wäwäwäää!"
Att ta sig till gymet, köpa sig snygga kläder, parfym och faktiskt bete sig som män för att få penisen polerad, infaller dem aldrig då de har "rättigheter" att få vilken kvinna de vill ha, Minsann!
De är inga män, de är spädbarn och därav bortvalda.
I call horseshit!
Återigen en cuck märker man.
Jag kan garantera dig att det finns gott om män som både är mer attraktiva än dig och har mer kvinnor efter sig som ändå inte köper att denna kvinna skulle vara "för snygg".
Precis som den andra användaren går du off topic.
Hamsterbruden har du inte ens kommenterat. Men antar att med din världsfrånvända syn så anser du att hon resonerar helt normalt.
Sedan snackar du som en person som inte lever i verkligheten. Du tror på allvar att man kan dela in män i de som sitter framför en dator och de som konstant var minut är ute någonstans...
De killar jag känt som haft flest snygga kvinnor har spenderat väldigt mycket tid framför datorn..
Den enskilt mest framgångsrika med kvinnor jag känt spenderade i princip sin tid på tre ställen. 1. På hockeyträning, 2. på Flashback. 3. Ca 10 procent av hans vakna tid la han nog på att träffa olika tjejer för sex. Tänk efter lite. Du tänker slarvigt.
Du pratar i schablooner och klichéer.
I call you horseshit.
Men ok, du vinner. Hon är för snygg. Alla miljoner kvinnor snyggare än henne som inte ser samma problem är en illusion.