2026-01-27, 22:04
Medlem
Den här kvinnan lyckas hitta killar...
https://www.youtube.com/watch?v=TUEkwrK9R3M
Citera
2026-01-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Kvinnan i fråga är vacker.
Det är inte tu tal om det rent objektivt.
(Normalviktig,Symmetrisk,ungdomlig, osv)

Självklart skulle dom flesta män på Flashback vara attraherade av henne IRL, men på nätet då jävlar 😂
Ja och det roliga är att de flesta härinne ser själva ut som sprängda utedass. De fulaste är de mest kräsna. Men de tar väl igen för alla avvisningar de fått IRL härinne där deras bittraste sidor kommer fram.
Citera
2026-01-28, 05:34
Medlem
Att hon är för snygg är inte problemet. Problemet är att hon begränsar urvalet av män .hon skulle lätt få en man om hon kunde tänka sig en mer vanlig man.

Finns ett parallellt fall med en kvinna som heter Katie Price. Hon kan fixa en ny man på en vecka och en rik man ,hon är själv fattig. Män står i kö för att vara med kvinnor och de har få "Ick" på kvinnor.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-15503069/Katie-Prices-fourth-wedding-ceremony-Dubai-businessman-Lee-Andrews-NOT-legally-binding-worried-famil y-plan-intervention.html
Citera
2026-01-28, 10:46
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Ja och det roliga är att de flesta härinne ser själva ut som sprängda utedass. De fulaste är de mest kräsna. Men de tar väl igen för alla avvisningar de fått IRL härinne där deras bittraste sidor kommer fram.

Nu har jag inte tittat på just denna trådens användare, men i övrigt är det rätt många trådar där det gnälls så in i bänken på kvinnor av alla möjliga anledningar.
Det är ganska tydligt att felet ligger primärt hos dom själva ja.

”Ser ut som sprängda utedass” så jävla roligt uttryck 😁
Citera
2026-01-28, 10:52
Medlem
Modeller duger visst inte för män. Ändå klagar de på "kvinnors för höga krav".
Citera
2026-01-28, 10:58
Medlem
erikp121s avatar
Förstår inte tråden, hon har ju barn? Alltså har hon redan upplevt såkallad "kärlek"? Hehe, porca madonna.
Citera
2026-01-28, 13:28
Medlem
Citat:
Nu har jag inte tittat på just denna trådens användare, men i övrigt är det rätt många trådar där det gnälls så in i bänken på kvinnor av alla möjliga anledningar.

Men skärp dig för fan. Nu har du ju gått totalt supercuck.
Jag ser inte illa ut t.ex.
Tråden handlar inte om det ni pratar om. Den handlar om den här kvinnan som säger att hon är för snygg för för att hitta kärlek, vilket är självupptaget skitprat. Påståendet är bevisligen fel eftersom det finns många kvinnor som ser lika bra eller bättre ut som klarar det hon påstår att hon är stoppad från.
Tycker du även att hon med hamsterkinderna är för snygg för relationer eller?
Det handlar inte om att "basha kvinnor". Det handlar här om individer med noll självinsikt. Det är hennes inställning som förstör det. Inte att hon är "för snygg".
Skall man behöva sparka in öppna dörrar.
Att det finns män med ofördelaktiga utseenden som är bittra är en sak. Detta är en annan.
Det finns kvinnor med ofördelaktiga utseenden som är bittra också. 8 av 10 feminister t.ex.
Jag har sett dig ha en balanserad hållning till sådant här förut, men verkar blivit totalt genomcuckad senaste tiden.
Citera
2026-01-28, 13:32
Medlem
Citat:

Men ok, du har rätt. Hon och hamstern är för snygga för kärlek.
Vi ignorerar alla miljoner exempel på motsatsen till det påståendet som går att beskåda i verkligheten.
Krossa patriarkatet! Woooohooo
Sätt på dig en jävla pussyhat och gå med i Fi.
Citera
2026-01-28, 13:32
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Men skärp dig för fan. Nu har du ju gått totalt supercuck.
Jag ser inte illa ut t.ex.
Tråden handlar inte om det ni pratar om. Den handlar om den här kvinnan som säger att hon är för snygg för för att hitta kärlek, vilket är självupptaget skitprat. Påståendet är bevisligen fel eftersom det finns många kvinnor som ser lika bra eller bättre ut som klarar det hon påstår att hon är stoppad från.
Tycker du även att hon med hamsterkinderna är för snygg för relationer eller?
Det handlar inte om att "basha kvinnor". Det handlar här om individer med noll självinsikt. Det är hennes inställning som förstör det. Inte att hon är "för snygg".
Skall man behöva sparka in öppna dörrar.
Att det finns män med ofördelaktiga utseenden som är bittra är en sak. Detta är en annan.
Det finns kvinnor med ofördelaktiga utseenden som är bittra också. 8 av 10 feminister t.ex.
Jag har sett dig ha en balanserad hållning till sådant här förut, men verkar blivit totalt genomcuckad senaste tiden.

Jag skrev:
”Nu har jag inte tittat på just denna trådens användare, men i övrigt är det rätt många trådar”

Du var, om något, INTE ens satt i den gruppen.
Citera
2026-01-28, 13:36
Medlem
Citat:
Jag skrev:
”Nu har jag inte tittat på just denna trådens användare, men i övrigt är det rätt många trådar”

Du var, om något, INTE ens satt i den gruppen.

Jaja, men du har ju ändå fel!
Hon och hamstern snackar ju skit. Tom. programledarna fattar ju det.
De har för sjutton bjudit in dessa spån för att driva med dem och få fler tittare.
Skall vi hålla på och gaslighta oss själva till att tro att dessa två är "för snygga" när det finns massor med människor som är snyggare som inte för det resonemanget.
Det är en fördel att vara vacker, men hon lyckas på något sätt ändå sabba till det genom sin inställning.

Snacka om att blunda för uppenbara fakta.
Citera
2026-01-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Modeller duger visst inte för män. Ändå klagar de på "kvinnors för höga krav".

Vad fan snackar du om. Hon är snygg. Det är hennes påstående att hon skulle vara för snygg för kärlek som är absurt. Som tidigare sagt flera gånger så finns det snyggare kvinnor som klarar det, så uppenbarligen har hon fel.
Den andra hamster-kvinnan är inte ens snygg, men för samma resonemang.
Citera
2026-01-28, 13:42
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Jaja, men du har ju ändå fel!
Hon och hamstern snackar ju skit. Tom. programledarna fattar ju det.
De har för sjutton bjudit in dessa spån för att driva med dem och få fler tittare.
Skall vi hålla på och gaslighta oss själva till att tro att dessa två är "för snygga" när det finns massor med människor som är snyggare som inte för det resonemanget.
Det är en fördel att vara vacker, men hon lyckas på något sätt ändå sabba till det genom sin inställning.

Snacka om att blunda för uppenbara fakta.

Jag vet inte vad du dillar om för ”hamsterkinder” och det intresserar mig inte att sväva ut i bedömning av andra kvinnor.

Jag har svarat på din TS, och jag har kommenterat den kvinnan.

I övrigt skapar du lite onödiga problem för dig själv, typ som en neurotisk kvinna. 😆

Jag skriver klart och tydligt att det inte handlar om dig, eller den här trådens användare, du svarar med:

Citat:
” Men skärp dig för fan. Nu har du ju gått totalt supercuck.
Jag ser inte illa ut t.ex.”

Nice att du oroar dig för ditt utseende när en annan man inte ens klankar ner på dig.
Begrunda och korrigera.

Nej, svara inte direkt.
Tänk först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in