Citat:
Ursprungligen postat av
Schtrungelschwein
Hon var ju med i Rejvkommisionen. Poliser som snodde rejvares droger för att själva festa upp dem. Tidös narkotikapolitik är ett enda stort hyckleri.
Jag var med i ravesvängen när de härjade, därav mitt agg mot henne. Hon har ingen rätt i värden att klaga på hur hon blivit behandlad. Jag har blivit behandlad likadant (nåja... suddiga bilder i tidning, satta i timmar på dansgolv, hotade med hundar och allmänt förnedrade i alla fall) men till skillnad från henne knarkfri...
Det skedde mer än enstaka gånger att både sprit från barrar beslagtogs och piller och påsar från enskilda likadant... under föresvävande att vi tar det här, ok? Vi har inte tid med att sätta dit dig nu men om du klagar gör vi det. Vips var några flak öl borta tillsammans med knark för egenbruk. Det stog ingenting om det i protokollen från festen i efterhand, om man ens fick ett sådant. (Det togs upp saker som störande av allmän ordning, brott mot dansförbud(!) och annat men sådant rann alltid ut i sanden då ingen var "ansvarig".