Citat:
Ursprungligen postat av
VillDuSmakaEnKaka
Hur menar du att en persons trovärdigheten speglas i antalet inlägg? Oavsett vad som stämmer i detta fallet så känns varken din ton eller ditt spam i tråden som något som ökar ditt förtroendekapital heller.
Det är knappast konstigt att folk letar alternativa förklaringar till varför åklagaren fortsatt inte väckt åtal när provsvaren är klara, om de nu är positiva.
Jag vet inte om du inte har läst det här med personen som du försvarar gick in här i tråden och påstod han hade säkra källor inom polisen eller advokaten eller åklagaren.
Och med tanke på då det låga antalet meddelande så fick jag också känslan att det här var en person som trollade eller bara vill jävlas.
Annars kan jag hålla med dig faktiskt jag brukar också tycker det är löjligt när folk sitter och tittar på hur många meddelanden man har eller hur länge man har varit medlem för man kan faktiskt ha fler än ett medlemskap.
Men jag måste också få lov att säga att jag håller med moderatorn här ovan i tråden att det har bara tagit en månad och det är faktiskt ganska ynkligt arbetat av både polisen och laboratoriet.
Jag vet inte om det stämmer att det är någon slags sekretess över det här på grund av att Katja har jobbat inom den mystiska avdelningen av polisen men nu är det så att hon är politiker och vad då är hon inte längre någon skyddad snut längre.