Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Har man lyckats knulla 20 tjejer så har man något som många tjejer gillar, en looser till kille och som står långt ner på näringskedjan kommer inte knulla 20 tjejer, han kommer inte ens knulla 1 tjej.
Och de omvända gäller ju också, en tjej som mänga killar vill ha är ju ingen looser.
Citat:
Sånna som du kommer aldrig förstå att värdet i en kvinna ligger i hur få hon haft sex med.
Det är precis som att värdet hos en man ligger i hur bra han kan försvara sin kvinna mot fiender och ur bra han kan ta hand om sin familj.
De män med hög status och män som många kvinnor vill ha har alltid knulla massa olika kvinnor, alltid.
fast de tär ju inte "precis som"....
Det ena har uppenbara objektiva fördelar för en partner. Är ju skitbra om man har en partner som kan rädda livet på en vid behov.
men det andra är ju bara...tecken på osäkerhet och att partnern är en skit.
Citat:
Och nej, det är inte dubbelmoral att jag ska kunna knulla 20 tjejer men en tjej inte får göra det, just eftersom en tjejs värde ligger i hur få hon haft sex med.
Att kvinnor gillar sex är en sak som är naturligt ja, men att kvinnor gillar sex med olika killar är inte naturligt.
Detta med att tjejer har flera olika sexpartners i sitt liv är något väldigt nytt och har nästan aldrig förekommit i någon av världens kulturer, det är vårat moderna samhälle som på 1900 talet gjort det möjligt för kvinnor att knulla utan enorm risk för dåliga konsekvenser som graviditet och könssjukdommar.
Det är absolut dubbelmoral...att man tycker att det är ok att man själv ska få göra något men! inte partnern...är själva definitionen av dubbelmoral. En moral för mig! jag ska få! och en annan för dig, du ska INTE få.
Och att ha sex, och ha det med olika är exakt lika "naturligt" för kvinnor som för män. Ingen skillnad.
och för din information är en abolsut logisk konsekvens av att män som grupp har haft olika sexpartners genom historien...
Du sitter bara här och rapar gammalt patriarkalt fördomsfullt skit....utan att tänka själv.
DET om något är looser kvalitet på.