2026-01-27, 20:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Med tanke på hur illa du tycker om Anjo och Lisen och hur mycket skit du spyr ur dig, är det jävligt märkligt att du kollar på dom. Har du självskadebeteende så sök hjälp istället. Stackare.

Man mår nog inte så bra om man skriver på det sättet.
Citera
2026-01-27, 20:44
Avslutad
Va fan var den där sista videon Anjo la upp. Han borde köra handarbeten live istället, det skulle vara minst lika underhållande. Var det en enda fråga från någon annan än dom själva?
Anjos kanal är på väg åt helvete
Citera
2026-01-27, 20:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vad skulle din morsa säga om hur du uttrycker dig? Men antingen är hon säkert likadan eller så har du ingen morsa. Du ska inte snacka om groteskt!

F.ö såg Anjo välmående, utvilad och fräsch ut! Bra video och bra gäst igår. Hoppas dom två fortsätter med detta. F.ö är Lisen en snygg kvinna! En sån som du inte ens kan hoppas på att få.

Truuuuue. Lisen är riktigt vacker och har fina kvinnliga former.
Citera
2026-01-27, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hmmm…varför är det fler kvinnor som läser Hänt Extra än Teknikens värld…?

Drinking game: Läs igenom senaste veckans inlägg och ta en sup varje gång ni ser ”sinnessjuk”, ”% av befolkningen”, ”apor”, ”skrika i en äldre tants öra”

OBS - Jag tar inget som helst ansvar för den alkoholförgiftning ni med stor sannolikhet kommer att dra på er -
Och nej, detta inlägg betyder inte att jag är något fan till den där korpulente niggern (Skilleras).

Zorita måste vara det tattigaste jävla förnamnet jag hört i hela mitt liv, finns bara två kategorier människor som skulle döpa sin dotter till det:
1. WT som vill ha ett uniiikt och zpeciEllT namn.
2. Zigenare…
Oavsett vilket som stämmer är hon väldigt olämplig i sin yrkesroll, jag hade verkligen inte gillat detta om jag haft en tonårsdotter på hennes skola (även ifall jag inte skulle haft en aning tidigare om vem Anjo var).

Född Hagman i Danderyd 1965.
Citera
2026-01-27, 20:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Va fan var den där sista videon Anjo la upp. Han borde köra handarbeten live istället, det skulle vara minst lika underhållande. Var det en enda fråga från någon annan än dom själva?
Anjos kanal är på väg åt helvete

Riktigt sååå illa tror jag inte men håller med. Det där är inte Anjos grej riktigt.
Kan det bli roligare beroende på vilka han bjuder in? Nej Copycat.
Citera
2026-01-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Riktigt sååå illa tror jag inte men håller med. Det där är inte Anjos grej riktigt.
Kan det bli roligare beroende på vilka han bjuder in? Nej Copycat.

Visst kan han bjuda in folk, men det kommer inte att lyfta. Att ha med Jockiboi är peaken på den här serien eftersom dramaföljarna, som utgör 98% av ANJOs följarskara, tittade för att dom hoppades på snack om Chrippa-dramat när Jockiboi var med. Det finns ingen annan realistisk gäst jag kan komma på i alla fall som skulle generera fler visningar.
Senast redigerad av AsAc 2026-01-27 kl. 21:11.
Citera
2026-01-27, 21:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Visst kan han bjuda in folk, men det kommer inte att lyfta. Att ha med Jockiboi är peaken på den här serien eftersom dramaföljarna, som utgör 98% av ANJOs följarskara, tittade för att dom hoppades på snack om Chrippa-dramat när Jockiboi var med. Det finns ingen annan realistisk gäst jag kan komma på i alla fall som skulle generera fler visningar.

Ja nej Anis gör detta redan och jag tittar inte ens på det. Gillar inte Copycats.
Vet inte vad Anjo ska göra? Pontus Rasmussons åtal kanske?

Edit
Såg nu att Skuldrådgivarn hoppa på det spåret.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-27 kl. 22:01.
Citera
2026-01-27, 21:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Hemma sitter den överviktiga och förslappade Lisen och leker influencer, ett heltidsprojekt som märkligt nog aldrig genererar inkomst. Jobba är uteslutet, men hot om skillsmässa dyker upp med jämna mellanrum som en motivation till att fortsätta mobba folk på YouTube.

Det är nog därför Anjo startar dagen på McDonalds. Fet mat, tystnad i bilen och en tyst stund där ingen kräver drama eller pengar.
Lisen är nog en väldigt svår kvinna att leva med, jag vill inte ens kalla henne för det för en riktig kvinna tar hand om sina barn och förlitar sig inte på sin mans brottsliga handlingar.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Svartsjukan äter upp själen på sektens mammisar och fruar. Allt som finns kvar av det som en gång var en välmående själ är nu mörkt och kladdigt och fördärvat.

Linnea bländar alla orcher.
Så är det!

Den svartsjuke är sin egen bödel.

Den har gjort många sjuka på riktigt, jag vill tro att dom var godare människor innan dom började hänga ut och hata en vacker oskyldig tjej.
Citera
2026-01-27, 21:33
Medlem
En opportunist. Tjänar bra med cash nu och kommer göra det så länge han är lojal mot Lundell.
Pinsamt och jävligt elakt mot Lisen är att han kastar beröm på henne hela tiden.
Allt hon säger är som om hon har 170 i IQ.. och Anjo sitter där ljuger för henne.
Hon kan säga precis vad som helst och hans svar är alltid..
- Du kan det där bättre än mig.
- Precis som du säger.
- Du är så mycket snyggare än mig.
- Du vet allt...
Citera
2026-01-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
En opportunist. Tjänar bra med cash nu och kommer göra det så länge han är lojal mot Lundell.
Really?

Citat:
Ursprungligen postat av esett
Återigen har han en skuld till kronofogden. Han börjar nog bli kändis där

Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-01-10
Allmänna mål totalt 49 781 kr

ANJO Productions AB
Org.nr: 559313-8976

Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-01-24
Allmänna mål totalt 49 828 kr
Enskilda mål totalt 0 kr
Senast redigerad av Pallal 2026-01-27 kl. 21:42.
Citera
2026-01-27, 21:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Really?

ANJO Productions AB

Enskilda mål totalt 0 kr
Uppenbarligen svårt att skaka fram pengar trots god kassalikviditet.

Lisen som varit och förskingrat pengar igen?

Som Dana White sa: cocaine aint cheap, its expensive
Citera
2026-01-27, 22:04
Medlem
Citat:
Really?

ANJO Productions AB

Enskilda mål totalt 0 kr