2026-01-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenPark
Hoppas att invånarna tar sitt ansvar & bojkottar familjens restaurang. Hela familjen är nog insyltad

Har inte bott i höla på ett tag. Inte heller badat i höla på länge.

Vilken restaurang är det?
Citera
2026-01-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Har inte bott i höla på ett tag. Inte heller badat i höla på länge.

Vilken restaurang är det?
Jag tror det är the pub 27
Citera
2026-01-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flamman4212

Aha. Ok. Det var vad jag trodde. Tack.
Citera
2026-01-27, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenPark
Hoppas att invånarna tar sitt ansvar & bojkottar familjens restaurang. Hela familjen är nog insyltad
Utöver Cet1ns hak i Kristinehamn finns en pizzeria i Filipstad som drivs av två Dog*n också. Vet inte om de är släkt med de i Turkiet.
Citera
2026-01-27, 17:45
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamman4212

Du behöver inte tro utan du kan vara 100 procent säker .. dom har personal som jobbar av kn@arkakulder eller så får dom lön i alkohol eller kn@rk .. otäcka människor
Citera
2026-01-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Du behöver inte tro utan du kan vara 100 procent säker .. dom har personal som jobbar av kn@arkakulder eller så får dom lön i alkohol eller kn@rk .. otäcka människor

Lägg gärna fram bevis för dina påståenden innan du smutskastar en skattebetalande driven person.
Det är inte konstigt om restaurangen synas i sömmarna med tanke på brödraskapet, men smutskasta ingen utan att ha konkreta bevis.
Citera
2026-01-27, 19:12
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeBuddy
Lägg gärna fram bevis för dina påståenden innan du smutskastar en skattebetalande driven person.
Det är inte konstigt om restaurangen synas i sömmarna med tanke på brödraskapet, men smutskasta ingen utan att ha konkreta bevis.

Bevis ? Det är väl bara titta vilka som jobbar där
Citera
2026-01-27, 20:11
Medlem
Citat:
Bevis ? Det är väl bara titta vilka som jobbar där

Haha. Snacka om att vara trångsynt. Du tror inte att med tanke på omständigheterna och utredningens omfattning- att polisen haft span på nämnd restaurang?
Citera
2026-01-27, 20:34
Medlem
Citat:

Hade M*mo varit involverad hade han definitivt åkt dit med de andra. Känner inte honom superbra, men min uppfattning är att han inte är superglad i sin familj just på grund av att han vill leva ett laglydigt liv. Man kan trots allt inte rå för vilken familj man föds in i.
Citera
2026-01-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luciifer
Hade M*mo varit involverad hade han definitivt åkt dit med de andra. Känner inte honom superbra, men min uppfattning är att han inte är superglad i sin familj just på grund av att han vill leva ett laglydigt liv. Man kan trots allt inte rå för vilken familj man föds in i.

Word! Tack för en klok kommentar.
Citera
2026-01-27, 20:37
Medlem
Citat:
Yes det vill båda bröderna som jobbar där.
Citera
2026-01-28, 08:34
Medlem
Citat:

Man tar alltså inte avstånd från sina knarksäljande & våldtäktsdömda bröder om man har rent mjöl i påsen? Utan man låter både dem & sina välkända langarkompisar sitta inne i restaurangen så gott som varje dag & kväll? Ja det låter ju rimligt. Jag vet hur jag hade agerat om det hade varit min bror iallafall. Att förmedla kontakter är inte samma som att själv ta i skiten & det gör man nog inte från sin vanliga telefon. Varför köpa en bil åt sin bror? Det är en ganska stor summa pengar, så vad var det för tjänst & hur spårbart är det? Sen att till största delen använda sig utav kontanta medel är inte någonting jag gör iallafall, jag vet inte hur ni andra gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in