Citat:
Ursprungligen postat av
KenPark
Man tar alltså inte avstånd från sina knarksäljande & våldtäktsdömda bröder om man har rent mjöl i påsen? Utan man låter både dem & sina välkända langarkompisar sitta inne i restaurangen så gott som varje dag & kväll? Ja det låter ju rimligt. Jag vet hur jag hade agerat om det hade varit min bror iallafall. Att förmedla kontakter är inte samma som att själv ta i skiten & det gör man nog inte från sin vanliga telefon. Varför köpa en bil åt sin bror? Det är en ganska stor summa pengar, så vad var det för tjänst & hur spårbart är det? Sen att till största delen använda sig utav kontanta medel är inte någonting jag gör iallafall, jag vet inte hur ni andra gör?
Det beror väl lite på vad man har för värderingar.. Jag hade inte sagt upp kontakten med någon av mina bröder ifall jag fick veta att de sålde narkotika, däremot hade jag gjort väldigt klart för dem att jag inte vill ha någonting med den delen att göra. Jag hade dock, utan tvekan, klippt kontakten direkt om de våldtog någon. Hur som helst betyder ju inte att M*mo skulle vara inblandad.
Nu hänger jag aldrig på the pub 27 så jag kan inte yttra mig om vilka som är där samt hur ofta, men jag tänker att han inte kan göra så mycket åt att de hänger där? Ska han kasta ut gäster som inte är till besvär för att han vet att de är kriminella eller har kriminella kopplingar?