2026-01-27, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Det är avsevärt mer troligt att det är kvinnan som har en älskare.

Nej
Citera
2026-01-27, 13:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vart är kroppen i såna fall? Det är inget stort område det handlar om. Har hon dränkt sig borde väl kroppen flyta i land?

Speciellt ställe det där. Snubben som mördade sina föräldrar, En annan snubbe mördade sin pojkvän och la honom i ett förråd, sedan var det någon som styckade kärringen sin och slängde henne i älven.

Det är vinter. Kan ta tid innan en kropp upptäcks. Ibland kan ju folk som begår självmord aktivt välja en plats så avlägsen svår för de vill inte bli hittade.

Men om vi säger hon har dränkt sig. Fyllt kläderna med stenar och drunknar. Då om man inte har tur så kommer ju kroppen upp med vårfloden kanske.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-01-27 kl. 13:41.
Citera
2026-01-27, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Förstå min fundering - kan det av naturliga skäl vara på det viset att denna försvunna P***illa från Hammarö som är försvunnen - misstolka mig inte jag har inget ont i människors sexuella läggning - men kan hon vara transexuellt lagd?

Det är en spekulation av mig enbart.
Dina spekulationer är sjukt överdrivna hela tiden.😅 Hon är inte det minsta lik en man.
Citera
2026-01-27, 16:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är vinter. Kan ta tid innan en kropp upptäcks. Ibland kan ju folk som begår självmord aktivt välja en plats så avlägsen svår för de vill inte bli hittade.

Men om vi säger hon har dränkt sig. Fyllt kläderna med stenar och drunknar. Då om man inte har tur så kommer ju kroppen upp med vårfloden kanske.

Har man använt likhund med tanke på att det första man gjorde var att flyga drönare vid sjön?
Citera
2026-01-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
I VF:

"Samtidigt kommer polisen fortsätta prata med boende i närheten och andra som kan tänkas ha sett något som har med kvinnans försvinnande att göra.

– Vi har en del personal som arbetar med det här och hanterar och följer upp alla eventuella tips som kommer in. Vi vill hitta kvinnan och få svar på vad som har hänt.

Har ni någon teori om vad som kan ha hänt kvinnan?

– Ingen som jag kan gå ut med till allmänheten."

Från VF;

- ingen som jag kan gå ut med till allmänheten.”

De där raderna från VF som intervjuar polisen, tyder väl ändå på att de har åtminstone en teori (kanske fler) om vad som hänt?

Jag undrar varför inte mp har sökt efter henne (trots att de är inkopplade med efterlysning på fb) men civilförsvaret har fått göra sök, vad är det egentligen för skillnad på mp och civilförsvarets sök?

Kan det finnas en hotbild mot kvinnan sen tidigare?
Citera
2026-01-27, 17:51
Medlem
Om dem hade funnits en hotbild eller om de misstänkte brott hade de väl utgått som människorov för att kunna slå på stora trumman. Men nu har polisen även gått ut med i lokalpressen att de inte misstänker brott.
Så förmodligen som någon även nämnt så har hon varit deppressiv, alternativt lämnat ett brev eller liknande.
De lägger väl locket på lite för respekt och kanske önskan från familjen med detaljer som allmänheten inte behöver veta.

Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Från VF;

- ingen som jag kan gå ut med till allmänheten.”

De där raderna från VF som intervjuar polisen, tyder väl ändå på att de har åtminstone en teori (kanske fler) om vad som hänt?

Jag undrar varför inte mp har sökt efter henne (trots att de är inkopplade med efterlysning på fb) men civilförsvaret har fått göra sök, vad är det egentligen för skillnad på mp och civilförsvarets sök?

Kan det finnas en hotbild mot kvinnan sen tidigare?
Citera
2026-01-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silo1997
Om dem hade funnits en hotbild eller om de misstänkte brott hade de väl utgått som människorov för att kunna slå på stora trumman. Men nu har polisen även gått ut med i lokalpressen att de inte misstänker brott.
Så förmodligen som någon även nämnt så har hon varit deppressiv, alternativt lämnat ett brev eller liknande.
De lägger väl locket på lite för respekt och kanske önskan från familjen med detaljer som allmänheten inte behöver veta.
Absolut troligtvis är det så, men kan man verkligen utesluta brott helt så länge hon faktiskt inte är hittad?
Citera
2026-01-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Nej

För tydlighetens skull undrar jag;
Varför tror du det är möjligt att mannen har en älskarinna men inte möjligt att kvinnan har en älskare?
Citera
2026-01-27, 18:32
Medlem
Nä det kan man ju egentligen inte, men dem misstänker iallafall inget brott och då borde de ha någon slags information som gör att de tänker så.
De har avtrappat sökinsatserna också då de förmodligen "vet" att hon inte är vid liv vid det här laget.
Men jag spekulerar ju såklart också.

Citat:
Absolut troligtvis är det så, men kan man verkligen utesluta brott helt så länge hon faktiskt inte är hittad?
Citera
2026-01-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silo1997
Nä det kan man ju egentligen inte, men dem misstänker iallafall inget brott och då borde de ha någon slags information som gör att de tänker så.
De har avtrappat sökinsatserna också då de förmodligen "vet" att hon inte är vid liv vid det här laget.
Men jag spekulerar ju såklart också.

Precis vi spekulerar för vi undrar hur det är möjligt att hon inte har hittats?
Jag vet iofs inte hur stort Hammarö är, men om hon inte har försvunnit därifrån med bil utan till fots, borde åtminstone någon uppmärksammat henne men ingen verkar har sett en skymt av henne öht? Då bör hon väl vara kvar på Hammarö?

Därför är det väl en aning besynnerligt att de inte hittat henne någonstans på just Hammarö? Inte ett spår liksom? Inledningsvis bad väl polisen allmänheten att inte vistas i området där de sökte men nu gäller kanske inte det längre, någon borde väl därför hittat henne, civilförsvaret har letat och letar kanske fortfarande, och allmänheten får väl nu röra sig fritt? Var är hon? Har det snöat så mycket i området att det är möjligt att hon är helt täckt med snö?
Citera
2026-01-27, 19:01
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Precis vi spekulerar för vi undrar hur det är möjligt att hon inte har hittats?
Jag vet iofs inte hur stort Hammarö är, men om hon inte har försvunnit därifrån med bil utan till fots, borde åtminstone någon uppmärksammat henne men ingen verkar har sett en skymt av henne öht? Då bör hon väl vara kvar på Hammarö?

Därför är det väl en aning besynnerligt att de inte hittat henne någonstans på just Hammarö? Inte ett spår liksom? Inledningsvis bad väl polisen allmänheten att inte vistas i området där de sökte men nu gäller kanske inte det längre, någon borde väl därför hittat henne, civilförsvaret har letat och letar kanske fortfarande, och allmänheten får väl nu röra sig fritt? Var är hon? Har det snöat så mycket i området att det är möjligt att hon är helt täckt med snö?

Nej inte mycket snö alls senaste veckan.
Citera
2026-01-27, 19:18
Medlem
K.Blomkvists avatar
Vädret i Karlstad.

https://www.vadret1.com/europe/sweden/varmland/karlstad?page=past-weather#day=19&month=1

Scrolla längst ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in