Citat:
Ursprungligen postat av
KellAlfred
Det vet jag, men det besvarar inte min fråga. Jag menar... Om hon lämnat huset till fots, skulle en tränad hund känna av det? Till skillnad om hon finns kvar gömd i huset, eller om hon burits ut till en bil och körts iväg
Har funderat på det med faktiskt, varför har inte tränade hundar fått upp spår från henne? Inga spår alls har polisen haft att gå på, det känns verkligen mysko men förvisso om planen var att inte hittas, så visste hon kanske vad hon gjorde förstås? Men å andra sidan, planerar en person så bra som uppges må psykiskt dåligt? Såklart att en människa som mår dåligt många ggr är uppslukad av sina egna tankar och självkoncentrerade men ändå, varför skulle hon inte vilja bli hittad för sina barns skull så de slipper grubbla vart hon är? Var hon så medvetet utstuderat egoistisk tiden innan hon försvann, för enligt kommentarer på sociala medier så framstår hon som en mycket omtänksam och genomsnäll person, visst det blir lite motsägelsefullt? Men hon kanske mådde så dåligt och tom varit sjukskriven? Men arbetade hon känns det väl ännu mer underligt och motsägelsefullt? Men vi vet inte om hon arbetade före försvinnandet eller om hon varit sjukskriven? Vi har ju inte en aning om något tiden före hon försvann, men jag vill ändå gärna tänka att polisen är duktig, att de kollat allt och maken kan tom ha alibi, kanske tom var bortrest, för hade de misstänkt honom
eller någon annan, hade väl rimligtvis polisen fått utökade befogenheter?
OBS! Bara spekulationer och ingenting ska tas som sanning