2026-01-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
I brist på annat att kolla på så, ja. Såg även Dif mot Viking.

Hoppas inte det är några konstigheter att vara intresserad av allsvenskan? Många antagonister sitter nere i Spanien och kollar varandras träningar. Där är jag inte...
Satt du och kikade Gnagets träningsmatch mot FC Flora? Jag gillar också svensk fotboll men fan gå ut och ta lite luft ibland.
Eller så kan man kolla om och om igen på videos från Hammarbys Bielsapass
Lite svårt att se på endel vilka som är vilka t ex Adjei har ändrat frisyr. T ex trodde en del att ett av målen gjordes av Kone, men det var Adjei - eller var det tvärt om?

Själv tittar jag INTE på konkurrenternas träningsmatcher, men intressant att få veta då det är allvarliga oenigheter inom andra klubbar. T ex kommer Andersson att få förstärkningar efter de många försäljningarna av startspelare i Djurgårn, eller kommer han att ledsna och vill iväg...?
Citera
2026-01-27, 12:22
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Galen hype av Lahdo i avsnittet (och hos alla andra "experter"). När hade vi en sådan hype:ad 18-åring senast? Zlatan? Philip Hellqvist?
Rajalakso till EM, där är fan inte Lahdo.
Citera
2026-01-27, 12:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Eller så kan man kolla om och om igen på videos från Hammarbys Bielsapass
40 minuter bielsapass på HTV tar jag före vilken Aik/Dif träningsmatch som helst.
Skulle det komma sådant efter säsongsstart så är det en gäspning, men nu är man så svältfödd på Bajen så man tar allt.
Citera
2026-01-27, 12:41
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ja den var galen. 5 mål på 5 matcher va? Sätter perspektiv på Fillings 2 mål på 9 matcher.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-01-27 kl. 12:45.
Citera
2026-01-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Tydligen ska GAIS Diabaté vara aktuell för FC Sharjah i UAE Pro League.

Ta pengarna och spring säger jag...
Gällande GAIS, pratas det om rekordförsäljning för Boudri fastän det bara är ca 35 miljoner. Iofs kanske rekord för GAIS, men om det hade varit liknande situation för Hammarby hade Bajen inte vilja sälja för så lite. Det är ju mer betalt normalt för offensiva spelare.
Citera
2026-01-27, 14:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Det var väl idioten Mats Olsson på Expressen.
Rajalakso hann ju också med att bli värsta divan under den korta tiden i rampljuset.

https://www.youtube.com/watch?v=BNMyP4rOjFA
Senast redigerad av Steff83 2026-01-27 kl. 14:48.
Citera
2026-01-27, 16:34
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det var väl idioten Mats Olsson på Expressen.
Rajalakso hann ju också med att bli värsta divan under den korta tiden i rampljuset.

https://www.youtube.com/watch?v=BNMyP4rOjFA
Förutom utbrottet har han bara gjort en annan grej värd att minnas

Citat:
Till sist, hur slutar dagens match, er emellan?

SR: Jag tror det blir tufft, bra spel. Sen måste jag säga: Vi vinner. Med uddamålet.

MB: Då säger jag att vi vinner med två. Det kan också bli en knall. Att vi vinner med 5- 0.

SR: I såna fall lovar jag att gå hem till Stockholm.
Citera
2026-01-27, 16:34
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

20 miljoner enligt fk.
Citera
2026-01-27, 16:44
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Gällande GAIS, pratas det om rekordförsäljning för Boudri fastän det bara är ca 35 miljoner. Iofs kanske rekord för GAIS, men om det hade varit liknande situation för Hammarby hade Bajen inte vilja sälja för så lite. Det är ju mer betalt normalt för offensiva spelare.
GAIS är inte i samma ekonomiska situation som Hammarby så det är naturligtvis inte jämförbart. Rekordförsäljning stämmer också bra då han blir dyraste försäljningen i klubbens historia.
Citera
2026-01-27, 17:06
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Skarp spaning. Deras rekord baseras på vad de har sålt för och inte vad Hammarby har sålt för. Det är dyrt att vara fattig.
Citera
2026-01-27, 18:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Affären avblåst. Han verkar lika svår sälja som Manneh.
Citera
2026-01-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Citat:
Skarp spaning. Deras rekord baseras på vad de har sålt för och inte vad Hammarby har sålt för.
Såklart. Men du begrep inte att min poäng var att det var dåligt betalt för en så bra offensiv spelare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in