2026-01-26, 21:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Alexander Fesshaie åker inte med AIK till lagets träningsläger i Spanien så ryktet om att han ska till Sirius kan det finnas en del sanning i.
Citera
2026-01-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Alexander Fesshaie åker inte med AIK till lagets träningsläger i Spanien så ryktet om att han ska till Sirius kan det finnas en del sanning i.

Jag förstår inte riktigt ryktet? Kan han spela bakom Ure?
Citera
2026-01-26, 23:46
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Kouame och Yohanna hade lite lekstuga, men det skall ju sägas att det var när ett skadedrabbat Flora hade bytt in 10 "spelare" i 2:a.
Annars var Dino dominant i första, om ni frågar mig. Ja, och Stanley satte nog inte en fot fel.
Mr Kukk var ju annars dominant i första. Säger inte mycket såklart. Dino får efter 2,5 år spela på sin föredragna position. Kan bli fint. Han verkar ta Stanley under sina vingar likt han gjorde med Dabo.
Citera
2026-01-27, 00:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

En bra match mot Bajen annars är han mellanmjölk. Bara sälja.
Citera
2026-01-27, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Fast då MFF blev utspelade av Hammarby i höstas, i första halvlek var han den ende som fick något alls gjort offensivt.

Jo det är väl kanske det jag ser i han, ändå varit bra i et dåligt lag iaf stundtals bra.

Annars kan jag inte minnas att han varit riktigt bra i nån klubb förutom kanske Norrköping?
Citera
2026-01-27, 07:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Sead Haksabanovic kan lämna Malmö FF.
Fotbollskanalen erfar att en klubb i Sydkorea har lagt bud på stjärnan, som överväger en flytt.

Så länge de rör sig om tiotals miljoner sälj!
Ett resultat av att MFF går 90milöe back trots europaspel?
Nya tider nu…
Citera
2026-01-27, 08:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
En bra match mot Bajen annars är han mellanmjölk. Bara sälja.
Samtidigt är ni ett mellanmjölkslag numera.
Citera
2026-01-27, 09:12
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Kouame och Yohanna hade lite lekstuga, men det skall ju sägas att det var när ett skadedrabbat Flora hade bytt in 10 "spelare" i 2:a.
Annars var Dino dominant i första, om ni frågar mig. Ja, och Stanley satte nog inte en fot fel.
Satt du och kikade Gnagets träningsmatch mot FC Flora? Jag gillar också svensk fotboll men fan gå ut och ta lite luft ibland.
Citera
2026-01-27, 09:24
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Satt du och kikade Gnagets träningsmatch mot FC Flora? Jag gillar också svensk fotboll men fan gå ut och ta lite luft ibland.
I brist på annat att kolla på så, ja. Såg även Dif mot Viking.

Hoppas inte det är några konstigheter att vara intresserad av allsvenskan? Många antagonister sitter nere i Spanien och kollar varandras träningar. Där är jag inte...
Citera
2026-01-27, 09:30
Medlem
mishimas avatar
Haksabakovic tycks aldrig kunna få en längre period skadefri. Det försvinner lätt någon vecka här och där. Skadefri hade han varit vårt offensiva nav och vår viktigaste spelare, nu får han inte chansen.

Får vi vad betalade så sälj.
Citera
2026-01-27, 09:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Haksabakovic tycks aldrig kunna få en längre period skadefri. Det försvinner lätt någon vecka här och där. Skadefri hade han varit vårt offensiva nav och vår viktigaste spelare, nu får han inte chansen.

Får vi vad betalade så sälj.
Är det en position ni kommer behöva titta på ersättare, eller har ni ersättaren i laget redan?
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-01-27 kl. 09:54.
Citera
2026-01-27, 10:11
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
I brist på annat att kolla på så, ja. Såg även Dif mot Viking.

Hoppas inte det är några konstigheter att vara intresserad av allsvenskan? Många antagonister sitter nere i Spanien och kollar varandras träningar. Där är jag inte...
Du gör vad du vill med din fritid. Just träningsmatcher tycker jag är ganska ointressant förutom mitt eget lag. Sen är det svårt att hinna med och kolla allt. Räcker med att göra tid för 30+ tävlingsmatcher i fotbollen per säsong och lite vintersport på det.

Nu börjar dock suget efter Allsvenskan smyga sig på ordentligt. Ska bli otroligt kul att se laget den 20/2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in