2026-01-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Du ljuger friskt nu !
I frågan om Novikov har jag hela tiden(tills jag fick svar av ditt AI komponerade svar) skrivit med frågetecken, jag t.o.m. frågade -

Att Namnet Novikov låter ryskt kom vi ju sedermera fram till att det var namnet på en Rysk författare/politisk oppositionell/frimurare och Martinist.
Alltså, jag har förstått att som ordensman ska man vara en hederlig människa, men det passar ju inte in på dig.
Så om jag frågar dig om du fortfarande slår dina barn så uppfattar du alltså inte det som om jag påstår att du gör så?
Citera
2026-01-26, 15:38
Medlem
Citat:
Lögnare är du och du borde skämmas.
Ang ditt AI komponerade inlägg #72 skev du inledningsvis som nån sorts prelude-

Där är bevis att du är en lögnare.

Jag har aldrig ställt en fråga till nån AI, så när du påstår att jag ställt fråga till AI så ljuger du.
samt i citatet erkänner du att du själv frågar AI, så när du sedermera menar att avfärda att du skrivit med hjälp av AI så är du ohederlig ,

Så ja du borde skämmas, din ohederling.
Så du ljög igen, du påstod att jag skämdes men i själva verket tyckte du att jag borde skämmas.

Skäms du inte själv när känner att du måste ljuga och överdriva?
Citera
2026-01-26, 15:42
Medlem
Citat:
Vad håller du på med, är du helt oförmögen att vara ärlig , du skrev -

Och fortsatte med en hel radänga om det -

Det där ”moraliskt” var tydligen inget för dig.
Det är inget barndomsminne, eller om du skriver att man lär sig läsa som 5-åring så kommer du ihåg som ett minne första gången du lärde dig läsa?
Eller du påstår att alla svenskar vet att Stockholm är Sveriges huvudstad så kommer du ihåg som ett barndomsminne den dagen du fick lära dig att Stockholm är Sveriges huvudstad?

Exempel på barndomsminne
• Minnet av första skoldagen.
• En sommar med familjen vid havet.
• En speciell lek.
Citera
2026-01-27, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Så om jag frågar dig om du fortfarande slår dina barn så uppfattar du alltså inte det som om jag påstår att du gör så?
Alltså vad är detta för trams….nej inte trams, det du skriver är mentalt stukat, hur du kan tro ditt inlägg har någon relation till vad jag skrev kan nog bara du förstå -

Citat:
Du ljuger friskt nu !
I frågan om Novikov har jag hela tiden(tills jag fick svar av ditt AI komponerade svar) skrivit med frågetecken, jag t.o.m. frågade -

Att Namnet Novikov låter ryskt kom vi ju sedermera fram till att det var namnet på en Rysk författare/politisk oppositionell/frimurare och Martinist.
Alltså, jag har förstått att som ordensman ska man vara en hederlig människa, men det passar ju inte in på dig.
Citera
2026-01-27, 03:43
Medlem
Citat:
Så du ljög igen, du påstod att jag skämdes men i själva verket tyckte du att jag borde skämmas.

Skäms du inte själv när känner att du måste ljuga och överdriva?
Nej det var ingen lögn, det var ett misstag..av mig att tro att du kunde skämmas över dina lögner och ohederlighet.

För att återknyta till trådens ämne - ’Frimurarna/Illuminati’ - hoppas jag verkligen att du inte är en måttstock över medlemskapet i frimurarorden, säkerligen har du lurat dig till ditt medlemskap
Senast redigerad av Kirev 2026-01-27 kl. 03:48.
Citera
2026-01-27, 03:46
Medlem
Citat:
Det är inget barndomsminne, eller om du skriver att man lär sig läsa som 5-åring så kommer du ihåg som ett minne första gången du lärde dig läsa?
Eller du påstår att alla svenskar vet att Stockholm är Sveriges huvudstad så kommer du ihåg som ett barndomsminne den dagen du fick lära dig att Stockholm är Sveriges huvudstad?

Exempel på barndomsminne
• Minnet av första skoldagen.
• En sommar med familjen vid havet.
• En speciell lek.
Jaha men vad har dina barndomsminnen med tråden att göra , ingenting !
Citera
2026-01-31, 14:12
Medlem
Citat:
Alltså vad är detta för trams….nej inte trams, det du skriver är mentalt stukat, hur du kan tro ditt inlägg har någon relation till vad jag skrev kan nog bara du förstå -
Ja du får sluta tramsa nu men framförallt sluta ljuga
Citera
2026-01-31, 14:14
Medlem
Citat:
Nej det var ingen lögn, det var ett misstag..av mig att tro att du kunde skämmas över dina lögner och ohederlighet.

För att återknyta till trådens ämne - ’Frimurarna/Illuminati’ - hoppas jag verkligen att du inte är en måttstock över medlemskapet i frimurarorden, säkerligen har du lurat dig till ditt medlemskap
Jag skämdes inte men du påstod att jag skämdes så än en gång en lögn från dig.
Citera
2026-01-31, 14:16
Medlem
Citat:
Jaha men vad har dina barndomsminnen med tråden att göra , ingenting !
Har redan förklarat för dig vad ett barndomsminne är, att du är oförmögen att ta dig till fakta är ju inte mitt problem utan ditt då detta garanterat ger dig bekymmer båd med familj och arbetsgivare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in