Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 09:59
  #1
Medlem
dstructs avatar
Hur många tror ni är medvetna om hela systemet idag i Sverige och i världen? Kan ju inte ens skriva vad jag vet eftersom tråden förmodligen skulle slängas i papperskorgen eller försvinna. När man levt lite i en bubbla och börjar gräva i detta så blir det minst sagt en chock för systemet, även fast symboler och statyer varit runt en hela tiden fast man aldrig frågat sig vad de betyder.. life is stranger than fiction.

Finns ju olika grader.. men tänker på helheten. Vet inte ens om jag förstår helheten till 100%.
Men pratar alltså om vanligt folk? Kanske är det bara jag som levt i en bubbla och haft noll koll och de flesta vet om det här. Vanligt folk, politikerna, journalisterna, kändisarna hur mycket vet dom egentligen?
Citera
2017-04-07, 10:04
  #2
Medlem
0gKolhydraters avatar
Ja eftersom jag hade fått varningar om jag säger vad jag vet så får vi inte prata klarspråk nu
Citera
2017-04-07, 10:05
  #3
Medlem
Azzzzs avatar
Jag är så intresserad av att veta mer om sånt. Kollar runt och försöker hitta så mycket info som möjligt.

Dock får man mycket kritik av andra
Citera
2017-05-18, 00:04
  #4
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Ja eftersom jag hade fått varningar om jag säger vad jag vet så får vi inte prata klarspråk nu

Det är lugnt, jag har då inte varnats ännu. Faktum är att de är rädda för sanningssägare som står upp för sin sak, de rår inte på dem helt enkelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback