2026-01-26, 05:14
Medlem
GiveMeHeads avatar
Kanske männen som inte vill ha kvinnorna. Visst vissa duger till sex men inte mycket mer. Dom kan inte städa, laga mat, ta hand om barn eller ta hand om sitt utseende. Lönnfeta sitter de bara och scrolla på sociala medier och drömmer om att träffa en miljonär så dom garanterat inte behöver göra något. Förutom ligga på rygg emellanåt.
Citera
2026-01-26, 06:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EttDoendeFolk
Om du inte vill ett barn då är det meningslöst. Men det är också det som är problemet hos moderna kvinnor, att de saknar förmågan att uppskatta och bevara det egna. Hur känns det att vara en förlorare i evolutionen? Bli en infertil och ensam kattkärring? Lyckat liv?

Ja, det låter jävligt skönt? Slippa sömnbrist, bråk, gråt och en hysterisk oro när ungen är ute nu för tiden. Rätt vad det är kommer väl mongot hem med ett tredje kön eller ett nytt jobb som hitman också. Går man bara och hänger sig som förälder då eller? Ja, förmodligen.

När jag är 50 flyttar jag till Asien och bygger hus på stranden. Har en vän som gjort det precis och vi kommer mötas upp så det är safe to say att mitt liv slutar lyckligare än varje småbarnsförälders liv - men bo kvar här du i ett samhälle i tydligt förfall med alla dina skrikiga ungar hela livet och alla dina vänner som gråter över ytterligare en vinter tack vare kassa livsvillkor.

Berätta gärna HUR ett barn gör mig lyckligare.
Är det sömnbristen? Den konstanta oron? Svårigheterna att få livet att gå ihop? Skrik, gråt och bajsblöjor?
Senast redigerad av Jubeli 2026-01-26 kl. 06:42.
Citera
2026-01-26, 07:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Det är inte bara västvärlden detta gäller, utan hela världen utom afrika och Afghanistan.

Kvinnor har nog relationer med män, men de skaffar allt mer sällan fler än 1 barn. Finns ingen anledning, och när barnet blivit större så återfår kvinnan frihet att "göra annat" än ägna sig åt familj och hem och service till andra.

Tja, det är väl bara att ta folk därifrån då om demografin börjar se allt för illa ut, så kvinnorna kan fortsätta att leva sina bekväma liv med härliga älskare, och inte känna sig piskade att skaffa ungar.
Citera
2026-01-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tja, det är väl bara att ta folk därifrån då om demografin börjar se allt för illa ut, så kvinnorna kan fortsätta att leva sina bekväma liv med härliga älskare, och inte känna sig piskade att skaffa ungar.
Kommer inte att hjälpa då andra generationens invandrare skaffar ännu färre barn än personer med svenska föräldrar.

https://www.sverigesradio.se/artikel/forskning-barn-till-invandrare-valjer-studier-fore-familj
Citera
2026-01-26, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Därför att 99 procent av alla män är lata grisar och kvinnor har fått nog
Eller så är du en hjärntvättad manshatare.

Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Kvinnor idag lever ett bättre liv utan äktenskap eller relation. Dom kan betala sina räkningar själva, köra bil, resa t.o.m skaffa barn utan en fader. Och när sex är så lättillgängligt behövs inte en relation. Män däremot , mår bättre att leva i äktenskap/relation

När har sex inte varit lättillgänglig för kvinnor?
Citera
2026-01-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kommer inte att hjälpa då andra generationens invandrare skaffar ännu färre barn än personer med svenska föräldrar.

https://www.sverigesradio.se/artikel/forskning-barn-till-invandrare-valjer-studier-fore-familj
Anledningen att det inte är någon lösning är naturligtvis ras.

https://i.ibb.co/hF2mg6jB/rtrete.jpg

I denna sjuka värd skaffar kvinnor som till vänster 3x-4x fler barn än kvinnor som till höger. Inte förvånande då att landet och Europa i stort går åt helvete. Och det är visst kvinnornas fel. Svenska kvinnor har de största valmöjligheterna på grund av blodet och tusentals år av sexuell selektion. De är svikare.
Citera
2026-01-26, 08:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Vill väl egentligen inte göra det här till ännu en tråd om invandring, men föder andra generationen mindre barn är det väl bara att låta ännu fler människor från Afrika komma. De beräknas väl öka sin befolkning till typ 4 miljarder till slutet av århundradet. Så inte kommer vi få slut på folk direkt, bara att de kommer se lite annorlunda ut. Så du och lionessan, och säkert många till här kan med gott samvete ligga med fötterna i vädret och njuta av livet helg efter helg.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-01-26 kl. 08:22.
Citera
2026-01-26, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vill väl egentligen inte göra det här till ännu en tråd om invandring, men föder andra generationen mindre barn är det väl bara att hämta ännu fler människor från Afrika. De beräknas väl öka sin befolkning till typ 4 miljarder till slutet av århundradet. Så inte kommer vi få slut på folk direkt, bara att de kommer se lite annorlunda ut. Så du och lionessan, och säkert många till här kan med gott samvete ligga med fötterna i vädret och njuta av livet helg efter helg.
Håller med, det är drygt att precis varenda ämne förvandlas till att handla om invandring. Ber om ursäkt för att jag bidrog till det.

Jag har två avkommor så jag har gjort mitt för fosterlandet!
Citera
2026-01-26, 08:08
Medlem
Citat:
Anledningen att det inte är någon lösning är naturligtvis ras.

https://i.ibb.co/hF2mg6jB/rtrete.jpg

I denna sjuka värd skaffar kvinnor som till vänster 3x-4x fler barn än kvinnor som till höger. Inte förvånande då att landet och Europa i stort går åt helvete. Och det är visst kvinnornas fel. Svenska kvinnor har de största valmöjligheterna på grund av blodet och tusentals år av sexuell selektion. De är svikare.
Stämmer det får ni ta det med högerkvinnorna. Vi vänsterkvinnor har gjort vårt.
Citera
2026-01-26, 08:12
Avslutad
Citat:
De flesta män kan "leverera". Normala kvinnor som gifter sig bryr sig inte främst om sex och har bättre, mer meningsfulla prioriteringar (utseende, IQ, resurser, gemensam värdegrund). Därför har kvinnor valt och kommer alltid välja äldre män i större utsträckning än tvärtom.

Om du inte vill ett barn då är det meningslöst. Men det är också det som är problemet hos moderna kvinnor, att de saknar förmågan att uppskatta och bevara det egna. Hur känns det att vara en förlorare i evolutionen? Bli en infertil och ensam kattkärring? Lyckat liv?

Nej äldre män duger inte för någon med hög lust. Dom duger för dom som vill ha ersättning för sexet. Eftersom dom flesta kvinnor inte har hög lust så väljer dom äldre män då det innebär mindre jobb och mer ersättning.

Varför skulle jag skaffa en katt? Självklart är det ett lyckat liv att göra saker som gör mig lycklig och upptäcka världen istället för att agera avelsko.
Citera
2026-01-26, 08:17
Medlem
Citat:
Stämmer det får ni ta det med högerkvinnorna. Vi vänsterkvinnor har gjort vårt.
Det enda ni har lyckats med är att översvämma landet med invandrare, som ironiskt nog är majoriteten av våldtäktsmän. Ni har omvandlat ett av världens främsta länder till en växande soptipp. Och nej, inte heller har ni en högre nativitet än de få högerkvinnor som överhuvudtaget existerar i Sverige.

Dags att se över dina ideologiska antaganden.
Citera
2026-01-26, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Menar du alltså att du vågar dejta i dagsläget? En kvinna om dagen mördas av en man hon har en nära relation med:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G3n6A/dodade-kvinnor Sida efter sida efter sida efter sida fulla av mördade kvinnor men att de är dramatiska är problemet?

Hur fan tänker du nu? Dramatiska män är psykiskt ostabila och det är just de som blir våldsamma.

Jag behöver sex så jag tar mer än gärna risken att träffa killar. Dramatiska män dyker upp i ens liv ändå, det räcker att befinna sig på samma arbetsplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in