2026-01-25, 20:04
Avstängd
Alltså. Vettiga kvinoor skaffar barn och har redan skaffat barn. Tyvær skaffar masas trash folk barn ochså. Ær kvinnorna i mitten som inte skaffar barn men de ær inga bra mødrar ændå så. Dessa kvinnor kan inte ens laga mat.
Citera
2026-01-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Många män verkar tro att dom är guds gåva till kvinnan, men vad har dagens män att erbjuda?
Jag kan stadga mig med en kille kille som sett massa nakna kvinnor på nätet, och i bästa fall inte är porrskadad. Ta hand om hemmet, laga mat åt honom, sluta resa runt i världen och trycka ut ungar som jag inte vill ha. Men vad får jag för det? I värsta fall en otrogen man, eller en man som runkar till andra nakna kvinnor medan jag lagar mat åt honom.
I bästa fall en man som är lojal men åldras som mjölk.

Eller så kan jag fortsätta att vara singel. Killarna ger bort sexet utan förhållande så jag hade kunnat få samma kille men sluppit städa efter honom, fortsatt resa som jag gör idag, sluppit skaffa barn och dumpat honom när han inte längre är attraktiv.

Det ordnar sig lilla du, om fem år är du lika skrynklig som en lardgårdsvägg du också. då får, du allt känna på hur intressant du är egentligen jag har förövrigt så klart sett ur ni ser ut utan smink. Så värst snygga är ni sällan under det lagret och jag har lät mig se under det lagret för länge sedan.

Vi män däremot ser ganska snygga ut i bra många år längre än er. Vissa av er har ett extremt kort liten fönster där ni är attraktiva ärligt talat. Jag har sett tjejer som börjat se redigt kärringaktiga ut redan vid 27 men det är ju extremt så klart. en del självförvållat förekommer med späckfeta som en uppgödd gris.
Det är otroligt få tjejer som har kvar ärslet och ansiktet där vid 45-50 Vi män till skillnad mot er går ju faktiskt runt osminkade i dom flesta fall. Vi har sällan något att dölja.
Citera
2026-01-25, 20:28
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Jag tror det är gällande båda könen för konfronterar man folk om det så viker sig 90%*. Alla vill maximera livet medans de lever och barn är inte högst på listan när man är 18-30.

*Dvs om de är redo att offra tiden vid datorn/mobilen, resor, kompisar, utekvällar, porr, flytta på gymtider osv.
Citera
2026-01-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Det ordnar sig lilla du, om fem år är du lika skrynklig som en lardgårdsvägg du också. då får, du allt känna på hur intressant du är egentligen jag har förövrigt så klart sett ur ni ser ut utan smink. Så värst snygga är ni sällan under det lagret och jag har lät mig se under det lagret för länge sedan.

Vi män däremot ser ganska snygga ut i bra många år längre än er. Vissa av er har ett extremt kort liten fönster där ni är attraktiva ärligt talat. Jag har sett tjejer som börjat se redigt kärringaktiga ut redan vid 27 men det är ju extremt så klart. en del självförvållat förekommer med späckfeta som en uppgödd gris.
Det är otroligt få tjejer som har kvar ärslet och ansiktet där vid 45-50 Vi män till skillnad mot er går ju faktiskt runt osminkade i dom flesta fall. Vi har sällan något att dölja.

Jag har träffat kvinnor som är äldre än så som kunnat få unga killar. Så inga problem.

Mäns bäst-före-datum passeras vid 25. Sen börjar kuken som alltid var redo i ungdomen bli sämre och sämre. Så inte värt att ingå förhållande när min lust ökar med åren och männens kapacitet minskar.
Ett förhållande med en sliten man som sitter och runkar sin halvslaka kuk medan jag sitter och himlar med ögonen och väntar på den andra omgången eller en ung kille som är redo att leverera en ny omgång efter en minut. Ett lätt val.
Citera
2026-01-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theemme
Det är intressant att slutsatsen alltid är allt annat än att dagens män inte är värdiga och pålitliga nog att bygga relationer/bo/familj med. Man verkar alltid utgå från att det finns oändligt med bra stabila pålitliga lojala män som är villiga, redo och kapabla till att binda sig, gifta sig, vara trogna, vara aktiva och stöttande partners/föräldrar och försörja familjen.

Här slår du huvudet på spiken. Läskigt för övrigt med retorik om att kvinnlig vänskap hindrar kvinnor från att vilja ha relationer med män. En sunkig åsikt bara wife beaters har.
Citera
2026-01-25, 20:43
Medlem
Citat:
Många män verkar tro att dom är guds gåva till kvinnan, men vad har dagens män att erbjuda?
Jag kan stadga mig med en kille kille som sett massa nakna kvinnor på nätet, och i bästa fall inte är porrskadad. Ta hand om hemmet, laga mat åt honom, sluta resa runt i världen och trycka ut ungar som jag inte vill ha. Men vad får jag för det? I värsta fall en otrogen man, eller en man som runkar till andra nakna kvinnor medan jag lagar mat åt honom.
I bästa fall en man som är lojal men åldras som mjölk.

Eller så kan jag fortsätta att vara singel. Killarna ger bort sexet utan förhållande så jag hade kunnat få samma kille men sluppit städa efter honom, fortsatt resa som jag gör idag, sluppit skaffa barn och dumpat honom när han inte längre är attraktiv.
Dina egna känslor och tankar ger inte diskussionen så mycket tänker jag.
Måste väl finnas några normala kvinnor kvar där ute?
Kvinnor som inte lider av autism eller androfobier och som uppskattar traditionell tvåsamhet?
Citera
2026-01-25, 20:44
Medlem
Citat:
Jag har träffat kvinnor som är äldre än så som kunnat få unga killar. Så inga problem.

Mäns bäst-före-datum passeras vid 25. Sen börjar kuken som alltid var redo i ungdomen bli sämre och sämre. Så inte värt att ingå förhållande när min lust ökar med åren och männens kapacitet minskar.
Ett förhållande med en sliten man som sitter och runkar sin halvslaka kuk medan jag sitter och himlar med ögonen och väntar på den andra omgången eller en ung kille som är redo att leverera en ny omgång efter en minut. Ett lätt val.
Leverera en ny omgång efter en minut? Du har uppenbarligen dålig koll på mäns sexualitet, hos alla åldrar.

Kvinnor har det mycket svårt att få ungar efter 40, omöjligt efter 50. Män börjar endast få motsvarande problem när de når 60.

Det är faktiskt inte allt bra för män, eftersom det skapar en brist på fertila kvinnor i samhället jämfört med män.

Resultatet blir att unga kvinnor sitter med alla valmöjligheter, som i min tidigare bild.
Senast redigerad av EttDoendeFolk 2026-01-25 kl. 20:48.
Citera
2026-01-25, 20:45
Medlem
Den främsta anledningen till att män ens ingår i en relation idag är för att kunna ha sex lite oftare eftersom det generellt är mycket svårare för den medelmåttiga mannen att få spontansex. Om män hade lika lätt att välja & vraka bland kvinnor så skulle ingen stadga sig...någonsin. Det ser man ex.vis bland manliga kändisar som oftast kan välja & vraka.
Citera
2026-01-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Här slår du huvudet på spiken. Läskigt för övrigt med retorik om att kvinnlig vänskap hindrar kvinnor från att vilja ha relationer med män. En sunkig åsikt bara wife beaters har.
Jag har redan dödat det där icke-argumentet. Makten ligger hos kvinnorna. Det är således fullt rimligt att fokus och ansvar riktas mot kvinnor.
Citera
2026-01-25, 20:49
Medlem
Grundkravet är nog att killen jobbar å har egen lägenhet samt sköter sig.
Citera
2026-01-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForFlashOV
- Kraftig devalvering av mäns närmanden på grund av utvecklingar i kommunikationsteknik: Förr uppskattades det när en man samlade mod till sig och gick fram för att inleda ett samtal med en kvinna. Idag bryr sig de flesta kvinnor inte alls. Men varför? Kanske för att de översvämmas av erbjudanden via sociala medier, dejtingappar, telefonkontakter och andra digitala källor till manligt intresse. Denna överflöd av utbud leder till att värdet minskar: vilken kvinna som helst har idag i princip oändliga manliga alternativ vid fingertopparna, så varför skulle hon kompromissa minsta lilla eller investera i killen framför henne?
För det första. Kvinnor blir inte uppraggad så som det påstås. Män har krav och det finns sjukt många kvinnor som ställs inför det faktumet att de är oattraktiva och får reda på det via erfarenheter. Det får de bearbeta under sitt sällskap med katterna. De blir distanserade och tvungna att bli avtrubbade kärringar.

Citat:
- Extremvänster (s.k. ”progressiv”, ”egalitär”) indoktrinering i akademin och media: Sociologi, genusvetenskap/feminism, allmän egalitär propaganda kring historia, ras och biologi – allt detta demoniserar män, förminskar betydelsen av ras och arv (barn), och samtidigt upphöjer kvinnor som en orättvist förtryckt grupp. Denna kulturella miljö förändrar kvinnors livsprioriteringar och får det att verka gammaldags och meningslöst att göra det som deras kvinnliga förfäder gjort i tusentals år.
Här har du rätt. All feminism har gjort att kvinnor medvetet eller undermedvetet tror att de på något sätt är upphöjda över män rent biologiskt när allt egentligen är konstgjort. Dagens kärringar är en otroligt privilegierad grupp som har alla resurser att lyckas men misslyckas ändå. (snart kommer nån hönshjärna som pratar om 0,0000000001% kvinnor som är "drivna och starka").

Citat:
- Karriärism och materiella strävanden (som ytterligare leder till felaktiga prioriteringar): Samtidigt som kulturen driver bort kvinnor från familj och män, driver den dem mot kontor och arbetsmarknaden i allmänhet. Eftersom familj och arv inte längre spelar någon roll blir nästa steg att investera tid i en framgångsrik karriär och integration i arbetslivet för att uppnå en känsla av prestation och illusionen av oberoende. Därför spenderar kvinnor – som bekant – sina bästa, mest fertila år på studier och arbete istället för att föda barn. Om barn inte är en prioritet skapas dessutom en illusion av att det inte finns någon tidspress, vilket gör kvinnor mindre benägna att nöja sig med killen framför dem.
Äsch kvinnor har absolut inga strävanden. Kolla på dem. Kolla på arbetsplatserna. Männen sitter fortfarande på de viktigaste positionerna. Helt seriöst kvinnor är dagdrivare utan mål och saknar teamtänket. Det heter att de är starka kvinnor om de flyttat in i en rutten lägenhet på vasastan och har ett jobb. Då är de "jättedrivna" och "jättestarka". I själva verket handlar det bara om att samhället värderar samma skit som kvinnor gör högre än vad män gör. Män bidrar dock i betydligt högre utsträckning än vad en kvinna gör.

Citat:
- Kvinnliga vänskretsar, distraktioner och dekadens: Det är svårt att hitta en universitetskurs där kvinnorna inte ständigt umgås och bygger meningslösa klickar. De kväver sin ensamhet med andra kvinnors närvaro och uppmärksamhet, vilket lämnar litet utrymme för män eller mer meningsfulla band. Det finns troligen en starkare naturlig benägenhet hos kvinnor att knyta band och vänskaper med andra av samma kön än vad män har, men dagens mättnad av meningslösa, ytliga kvinnliga bekantskaper luktar modernitet och feminism. Kvinnliga vänner bygger inga familjer, leder inte till äkta romantik eller barn. När det gäller distraktioner nämnde jag resor, men jag kan lägga till subkulturer, hobbies och onödig shopping. Ren, ohämmad dekadens får inte glömmas bort: rasblandning, militant feminism, OnlyFans, porr, sexleksaker och bisarra fetischer med främmande kulturer påverkar västerländska kvinnor i aldrig tidigare skådad omfattning.
Här ska man verkligen inte förringa hur stor påverkan väninnor har på dem individuellt. Allt kacklande i dessa vänkretsar är vad kvinnan styrs av när hon egentligen borde styras av sin man till 99 %. Väninnor är giftiga horungar och har aldrig varit en man till gagn.
Citera
2026-01-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttDoendeFolk
Leverera en ny omgång efter en minut? Du har uppenbarligen dålig koll på mäns sexualitet, hos alla åldrar.

Kvinnor har det mycket svårt att få ungar efter 40, omöjligt efter 50. Män börjar endast få motsvarande problem när de når 60.

Det är faktiskt inte allt bra för män, eftersom det skapar en brist på fertila kvinnor i samhället jämfört med män.

Resultatet blir att unga kvinnor sitter med alla valmöjligheter, som i min tidigare bild.

Jag har så pass med erfarenhet att jag märkt skillnaden och hur åldern påverkar. Dessutom är jag inte ensam om den erfarenheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in