Det som gjorde att jag höjde ögonbrynet var just det att man tog lika mycket per tillfälle som jag betalat i årsavgift på min klubb
Dyker upp sånt här med nån femårsperiod. i bland är det tjejer som fasen själv inte ens gått en timme på någon kampsportsklubb. Man har bara kopierat lite här och där, kanske själv gått nån sån här kurs ett par gånger. jag träfadde på en tjej som själv var "tränare" sa hon...
Frågade vad man lär sig. Det är typ sparka på kuk, peta mot ögon, slå mot hals. Det är alltså en kurs i att slåss på ett sätt som inte håller i en rättegång om det skulle ta illa. Man skall ha illegala vapen liknande en penna och sånt. pepparspray...
Nä jag skulle säga att detta rör sig om dyr bluffkampsport. Män fick inte vara med där så dom här tjejerna kommer aldrig få känna en mans styrka och tyngd på den här kursen. Det är säkert bättre än att inte gå någon kurs alls. Att skrika sparka till så att GM fattar att det blir besvärligt och att folk runtomkring blir nyfikna /Han blir skämd och vill bort.
En påtänd herre känner inte smärta och kommer inte bry sig, han kommer fortsätta.
Gå in på en klubb i stället.