2026-01-25, 14:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker det är väldigt sällan 100m värvningar är pengar väl spenderade generellt. Visst finns det några undantag som t.ex. Rice där man får ut värde ur transfern men i de flesta fallen kunde man spenderat pengarna smartare, t.ex. 2 spelare för priset av 1 och fylla 2 luckor i laget. Okej att Isak's skada tar honom ur ekvationen helt (dock har han ju varit skadebenägen tidigare) men känns ändå som Liverpool kunde varit i mycket bättre skick om de värvat 1 DM och 1 offensiv spelare som kan spela över hela front-3an. (Som Diaz, Nunez eller Jota kunde)

Ja, dom hade ju redan Ekitike som från första match visade att han är tillräckligt bra för att starta i Liverpool. En backup till honom för ca 30-40 miljoner hade dom nog kunnat hitta, var ju snack om Mateta t.ex. Sen spendera resterande 90 miljoner på en riktig DM, men det kryllar väl inte riktigt av dessa? Första namnet som dök upp i mitt huvud vore att försöka locka tillbaka Ruben Neves till PL, kanske göra en bra affär där Al-Hilal har förtur på Salah. Har svårt att komma på andra DMs bara såhär.

Man undrar ju hur tankarna går i ledningen just nu. Ska dom värva något som Slot begär, såg en mittback eller kanske en DM, eller kommer dom låta resten av säsongen att spela ut. Får Slot ordning på detta så får han vara kvar, fortsätter det som det gjort så kanske han får gå och Xabi kommer in. Vem fan vet, lätt att spekulera från soffan.

Kom igen nu Newcastle, gör något vettigt och sikta på kryss(resultat och inte mål)!
Citera
2026-01-25, 16:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Jag begriper inte varför Frank får fortsatt förtroende av styrelsen när vi ligger 8 poäng från nedflyttning med 15 omgångar kvar… detta kan sluta riktigt jävla illa!
Citera
2026-01-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag begriper inte varför Frank får fortsatt förtroende av styrelsen när vi ligger 8 poäng från nedflyttning med 15 omgångar kvar… detta kan sluta riktigt jävla illa!

Och lika långt ned till sträcket har Crystal Palace som är i totalt förfall, har nu 8 raka matcher utan seger i ligan. Warthon dessutom avstängd efter utvisning idag och det ryktas att Mateta är på väg att lämna.
Citera
2026-01-25, 17:10
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Ni har ju ett mardrömsschema närmsta månaden också. Kan mycket väl bli 0 vinster på de 4 matcherna och om några av lagen bakom plockar några 3 poängare under den månaden så kan Spurs bli indragna i nedflyttningsstriden på riktigt. Vet inte om klubben väntar då de anser att schemat är svårt nog att en ny tränare inte har någon chans ändå, men samtidigt känns det ju som de ger upp på förhand.
Citera
2026-01-25, 17:11
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Du får försöka ta kontakt med Frank och prata med honom. Och se om han lyssnar. Här är tre fraser du kan använda....

Franke, du fuckar mig!

Du er min ven Franke!

Franke, du skylder mig penger..
Citera
2026-01-25, 17:12
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Du får försöka ta kontakt med Frank och prata med honom. Och se om han lyssnar. Här är tre fraser du kan använda....

Franke, du fuckar mig!

Du er min ven Franke!

Ah Pusher, vilken film!
Citera
2026-01-25, 17:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ganska så kul att trådstarten avslutas med ''Må bästa lag vinna.'' men när Liverpool förlorar finns det 20 anledningar till det

Vad är det för sjuka rykten som börjat poppa fram om City tittar på Trent? Är det inte bättre att pojken går till en klubb där han får starta? Nunes är så mycket bättre.
Citera
2026-01-25, 18:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Och lika långt ned till sträcket har Crystal Palace som är i totalt förfall, har nu 8 raka matcher utan seger i ligan. Warthon dessutom avstängd efter utvisning idag och det ryktas att Mateta är på väg att lämna.

Ja det är också galet.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Ni har ju ett mardrömsschema närmsta månaden också. Kan mycket väl bli 0 vinster på de 4 matcherna och om några av lagen bakom plockar några 3 poängare under den månaden så kan Spurs bli indragna i nedflyttningsstriden på riktigt. Vet inte om klubben väntar då de anser att schemat är svårt nog att en ny tränare inte har någon chans ändå, men samtidigt känns det ju som de ger upp på förhand.

Ezakt vi har massa svåra matcher kvar City Arsenal Chelsea Liverpool United Aston Villa man börjar bli nervös.

Vilken hemsk tanke att Arsenal vinner medans vi degraderas….
Citera
2026-01-25, 18:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Franke, du fuckar mig!

Du er min ven Franke!

Citera
2026-01-25, 18:59
Medlem
-GGs avatar
Bruno gör fan aldrig en dålig match.

Uniteds bästa köp sista 10 åren.
Citera
2026-01-25, 19:04
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ja det är också galet.

Ezakt vi har massa svåra matcher kvar City Arsenal Chelsea Liverpool United Aston Villa man börjar bli nervös.

Vilken hemsk tanke att Arsenal vinner medans vi degraderas….

Varför skriver du in City på svåra matcher? Ni knullar oss 9/10 gånger för fan

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Bruno gör fan aldrig en dålig match.

Uniteds bästa köp sista 10 åren.

Konstigt, nyss var det ju Hojlund du runkade av och jämförde med Haaland.
Citera
2026-01-25, 19:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Varför skriver du in City på svåra matcher? Ni knullar oss 9/10 gånger för fan

Konstigt, nyss var det ju Hojlund du runkade av och jämförde med Haaland.

Haha sant

Nej men just nu blir vi våldtagna om vi så skulle möta Wolves…. Sjuk säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in