2026-01-18, 23:58
Medlem
Man berättar att man är oskuld om man är 20+
Citera
2026-01-19, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozgood
Jag gjorde precis slut med min flickvän (kortvarigt förhållande) då jag tröttnade på hennes nycker och hon var allmänt trist i längden. Rädd för allt och ville inte hitta på saker.
Nåväl. Efter att jag gjort slut med henne säger hon att hon var besviken. Att hon hade väntat med att förlora sin oskuld tills hon träffade någon hon kunde lita på och att det var mycket viktigt för henne... Det jag tänker spontant då är: "Är inte det något man berättar?".

Jag vet inte jag...
Nåväl, jag har släppt henne nu och kondomen var på vid alla tillfällen. Time to move on.

Klart hon inte var oskuld. Är du dum?
Citera
2026-01-19, 08:53
Medlem
Tradslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle2111

Varför?
Citera
2026-01-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradslang
Varför?
Känns som information som kan vara bra att veta, man beter sig nog lite olika i sängen om det är med en oskuldeller inte. Är man 20+ förväntas nog att man inte längre är oskuld.
Citera
2026-01-19, 19:22
Bannlyst
Det är väl inget man måste berätta om man inte vill
Citera
2026-01-25, 14:18
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozgood
Jag gjorde precis slut med min flickvän (kortvarigt förhållande) då jag tröttnade på hennes nycker och hon var allmänt trist i längden. Rädd för allt och ville inte hitta på saker.
Nåväl. Efter att jag gjort slut med henne säger hon att hon var besviken. Att hon hade väntat med att förlora sin oskuld tills hon träffade någon hon kunde lita på och att det var mycket viktigt för henne... Det jag tänker spontant då är: "Är inte det något man berättar?".

Jag vet inte jag...
Nåväl, jag har släppt henne nu och kondomen var på vid alla tillfällen. Time to move on.

Jo när man presenterar sig första gången t,ex "Hej jag heter Erik å är oskuld" det hör till, alla vet att man gör det. Jag presenterar mig alltid så, "Hej jag heter Erik å jag är en horbock å har en kuk på 19 cm" eller så diskuterar man det om man är vuxen. Hur gamla är ni, över 18 hoppas jag.
Citera
2026-01-25, 14:28
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle2111

Ja, om man vill fortsätta vara oskuld dvs
Citera
2026-01-27, 00:41
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Varför?
Så att man kan kan vara en bra sexuell sherpa eller välja bort att ha sex med personen.
Citera
2026-01-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Ja, om man vill fortsätta vara oskuld dvs

Det är väl inget farligt med att guida en annan människa in i orgasmhimlen, det är väl något att vara stolt över om man nu kan något själv?
Citera
2026-02-01, 19:28
Medlem
eunices avatar
Citat:
Varför?

Såklart måste man inte delge någon det, för min del hade det väl inte gjort någon skillnad om killen är oskuld eller inte, men för hans skull skulle jag vilja veta för jag tror att jag hade betett mig annorlunda om jag visste att jag tog någons oskuld. Vissa kanske inte tycker det är en stor grej alls, men jag tror många tycker sex är lite extra nervöst när det är första gången, så då kanske det är skönt att partnern vet om det och kan beakta det.
Citera
2026-02-06, 11:36
Medlem
[,
Senast redigerad av Medlemskap2025 2026-02-06 kl. 11:54.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in