2026-01-24, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilka multiresistenta könssjukdomar tänker du på?

Inga hjärnor förstörs av sex.

Varför skulle ett stort antal partens leda till olycka och barnlöshet?

Antar att du ä en av dessa när du inte ens vet dessa grundläggande saker.

HAr du gått i nån hjärntvättarskola som kth,södertörns eller liknande skola och kollat på svt och tv4,aftonbladet osv?
Citera
2026-01-24, 18:05
Avslutad
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Varför det? Skulle du ligga med någon incel över huvud taget oavsett simborgarmärke eller ej?
Citera
2026-01-24, 18:06
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Det har alltid varit så att kvinnor jagar efter samma låga antal män. Sedan vi levde på savannen. I djurriket fungerar det likadant, honor dras till alfa-hanar. Detta är något av det mest primitiva som finns. Varför påstår du att det är något nytt som skett i samband med kvinnors frigörelse?

Det gör jag inte, det är bara du som pratar om det.

Det hela är en fråga om geografi och ekonomiska möjligheter. För 200 år sedan, exempelvis, så var kvinnors urval avsevärt mer begränsat än idag, varför en större procentuell andel av de aktuella männen också "säkrade sin kvinna". I dagsläget, där kvinnors urval sträcker sig över hela landsdelar, hela nationer eller till och med hela världsdelar, så minskar männens attraktionskraft motsvarande. Det här leder till att ett ständigt minskande antal män får ligga med ett ständigt ökande antal kvinnor, till dess att det helt enkelt tar stopp på naturlig väg.

Citat:
Återigen, kom med en källa som visar på ditt påhitt om att "kvinnors attraktion till alfa-män" orsakar "psykisk ohälsa hos kvinnor". Innan dess kan du inte ses på som något annat än en lögnare.

Jag har inte påstått att det de facto är så, jag drar slutsatsen att det är så baserat på vad som förändrats markant i kvinnors sociala och ekonomiska situation under samma tid som skeendets ökning. Om du drar en annan slutsats kunde du ju presentera den.

Citat:
Jag vet inte varför du pratar om det tragiska i att kvinnor numera blir tvingade ut på arbetsmarknaden för sin överlevnad, istället för att få bli försörjda av sina män så att dom kan få utrymme att kunna föda fler barn till världen. Jag pratar om liberaliseringen av kvinnors sexualitet och frihet, detta är två olika saker.

Haha, två olika saker?

Det kan omöjligen vara två olika saker, då männen inte vill försörja kvinnor som springer mellan olika män och har barn med andra än honom själv.

Det här är, alltså, ytterligare ett problem som kvinnor dragit på sig själva. De där högstatuskillarna som de låg med var i mycket liten utsträckning intresserade av seriösa förhållanden med dem baserat på att de är svåra att lita på och har problem med att vara följsamma och kärleksfulla, och följderna av det är alla dessa miljontals ensamstående mammor med låg ekonomisk status och ofta flera olika pappor till barnen (i varje fall bland vita människor i västvärlden, bland t.ex. afroamerikaner så har den ensamstående mamman delvis andra orsakssamband).

Kvinnor vill alltså ha kakan och äta den samtidigt. De vill både vara promiskuösa och knulla runt utan följder, och samtidigt vill de ha en kärleksfull och lojal högstatusman som ger dem möjlighet att vara traditionell fru när de tröttnat på att knulla runt, och han får inte ha några krav.

Det kommer aldrig att fungera.
Citera
2026-01-24, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Snarare så att de kvinnor som gör detta ska få en tatuering i pannan med en stor varning på så att man kan undvika dessa.

Den sitter i svanken, din noob.
Citera
2026-01-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Varför det? Skulle du ligga med någon incel över huvud taget oavsett simborgarmärke eller ej?
Om jag låg med någon skulle ju denna inte vara incel längre? Och betet han sig som en rimlig människa innan hade jag inte vetat att det var en incel jag låg med.
Citera
2026-01-24, 18:09
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ja om man gillar att multiresistenta könssjukdomar från afrika och övriga världen ska frodas och spridas och om man trivs med att vara ensam större delen av sitt liv och inte kunna vara i ett förhållande på ett normalt sätt så visst.

Det förstör hjärnan att inte kunna vara tillsammans med 1 person långsiktigt på ett vanligt sätt att göra detta och en hel generation hjärntvättade vänsterfeminister kommer vara olyckliga med sig själv när de är 40 och barnlösa och fundera vart det gick fel i livet utan att fatta det.
Nu överdriver du väl lite? Det är ju inte säkert att den första man stoppar den i är den bästa.

Sedan verkar ju dom flesta som föraktar kvinnor som haft flera eller många partners, själva tycka att det är helt OK att killar knullar runt hur mycket som helst.
I alla fall innan dom gift sig, hur rättvist är det?
Citera
2026-01-24, 18:10
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Du tycker att män ska respektera "kvinnors njutning" men hur ställer du dig själv till männens njutning i form av att tillåta bordellverksamhet?

Jag har aldrig sagt ordet "respektera" i kontexten av kvinnors njutning. Jag har sagt att det är konstigt att vara en man och inte vilja att kvinnor ska vara kåta och ha skönt sex.

Är din fråga om jag tycker att det borde vara lagligt för män att köpa sex för att män ska få njuta mer sexuellt? I så fall är svaret JA. Min åsikt är att det borde bedrivas statlig kontrollerad bordellverksamhet (där kvinnor mår bra och är hela och rena) så att alla män som har svårt att ligga kan få ligga när dom vill och hur mycket dom vill. Detta hade varit sunt för mäns psykiska välmående. Och det hade dessutom funnits massa lediga jobb åt de kvinnor som är promiskuöst lagda. Perfekt.
Citera
2026-01-24, 18:10
Medlem
Citat:
Antar att du ä en av dessa när du inte ens vet dessa grundläggande saker.

HAr du gått i nån hjärntvättarskola som kth,södertörns eller liknande skola och kollat på svt och tv4,aftonbladet osv?
Någon av mina frågor hade du väl ändå kunnat besvara?
Citera
2026-01-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det är faktiskt underligt att inte kvinnor som legat med många hyllas med tanke på hur intresserade killar är av att ligga. Bimborgarmärke borde det heta.
Eller hur.
Men med manlig logik är det svårt för kvinnor att göra rätt tyvärr.

Bra namn på märket ju!
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-01-24 kl. 18:58.
Citera
2026-01-24, 18:18
Avslutad
Citat:
Om jag låg med någon skulle ju denna inte vara incel längre? Och betet han sig som en rimlig människa innan hade jag inte vetat att det var en incel jag låg med.

Och vad är bete sig ”rimligt”? Killar kopierar ett beteende och sedan tror kvinnor att det där är något att ha för han måste ha legat med många vilket isåfall måste betyda att andra tjejer har gett han sitt godkännande så därför kan du också göra det.
Men det där är bara ett manipulativt beteende som många kvinnor verkar vara för puckade för att se igenom. Synnerligen unga kvinnor.

En stor avsaknad i detta samhälle är riktiga värderingar som är sunda. Och dom flesta verkar inte kunna lösa det på egen hand, oavsett kön.
Killarna blir toxiska wannabe alfas och kvinnorna blir frimärken som killarna slickar, sätter på och skickar vidare till polarna.
Lägg in lite influenser ifrån porr också så är det extra destruktivt.

Lösningen ligger inte i att ligga med fler personer utan vettiga värderingar. Mindre invandring hade varit en god bidragande faktor också. En korrekt skola och kanske en annan ekonomisk politik när det uppenbarligen finns fler arbetare (eller åtminstone kandidater för arbete) än vad det finns företag och arbetsplatser.
Hela det där upplägget är gammalt och destruktivt och spär bara på en dålig situation ytterligare.
Citera
2026-01-24, 18:22
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är inte incel men jag tror att många incels hällre avstår från att knulla om tjejen verkar jävligt lös.
En incel kan såklart gå till en hora precis som alla andra men väljer att inte göra det.

Egentligen, incels är nog snälla killar som vill ha äkta tjejer som inte fått kuk i sig innan och som är bra tjejer och lojala.
Jag är oskuld och snart 40 och självklart hade jag kunnat få ligga med massa olika tjejer om jag verkligen velat, men nåt av det äckligaste som finns är att ligga med en tjej som inte är oskuld.
Hur vet du det? Frågar åt en kompis...
Citera
2026-01-24, 18:26
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Är din fråga om jag tycker att det borde vara lagligt för män att köpa sex för att män ska få njuta mer sexuellt? I så fall är svaret JA. Min åsikt är att det borde bedrivas statlig kontrollerad bordellverksamhet (där kvinnor mår bra och är hela och rena) så att alla män som har svårt att ligga kan få ligga när dom vill och hur mycket dom vill. Detta hade varit sunt för mäns psykiska välmående. Och det hade dessutom funnits massa lediga jobb åt de kvinnor som är promiskuöst lagda. Perfekt.

Imponerande, det får jag ge dig. Jag hade inte trott att du skulle ha en så pragmatisk syn på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in