Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jag tolkade det som att han förstod att det inte var välkommet och då lämnade henne och festen och gick upp till sitt rum. Hade han varit ute efter att ofreda henne hade han väl lite ivrigare försökt att pussa henne.
Han förstod mycket riktigt och gick upp till sitt rum, jag minns inte om det sedan var i förhör eller under rättegång som han även sade att han kände sig arg, förbannad, och orättvist behandlad, och det är väl precis det som är den springande punkten som visar hans totala tondövhet av att läsa av livet runt omkring honom där han gör hela händelsen till att det handlar om honom istället för RF. Precis samma sak som att han även efter dom i TR upprepat att han anser det som ett normalt beteende och att han avser att fortsätta med det.
En mer normal människa hade ju där och då, istället för att bli arg och förbannad, stelnat till och med något skräckfyllt i blicken sagt något i stil med "Men oj, förlåt, det var inte min mening att gå för långt, ursäkta!", och gjort det där och då, istället för att storma iväg till ett hotellrum för att tycka synd om sig själv och känna sig förnärmad för att RF sade nej tack, och sedan i efterhand börja fundera på hur han skall uttrycka sig på SMS för att försöka släta över hela händelsen.
Men, allt är sedan tidigare sagt, och vattnet har väl runnit färdigt under broarna i och med det nya beslutet, så det är vad det är, och kommer att fortsätta vara, så något mer eller något nytt har jag nog inte att säga. :-D
/M