Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Kan det vara för att folk sitter och skriver till honom på nätterna? tex att han är i andras trädgårdar fast han är hemma eller att man skriver att han ska ge fan i Chrippa kan det vara så att han ledsnar tillslut?
Vilka är kritikerna han hotar?
Jocke skriver också till folk om nätterna. Att han tar emot meddelanden från alla har han sig själv att skylla. Grabben har en miljon följare. Restricta dms mannen eller anställ en person för att hantera inkommande meddelanden från löst folk..
Dom han skriver till skriver inte till honom på nätterna. Dom uttrycker sig kritiskt om hans helt oacceptabla beteende.
Att folk skriver att han ska ge fan i Chrippa är inget hot, det är en konsekvens av hans inhumana förföljelse av Chrippa. Folk ser det och kritiserar det. Det är inte synd om honom för det.
Vem har skrivit att han står i andras trädgårdar? Är det det värsta någon skrivit till Jocke att anklaga honom för att stå i en trädgård? Med tanke på att han efter att ha blivit beskylld för det kände sig tvungen att hota personen till tystnad är det förmodligen sant. Jag visste att han hade en förkärlek för att övervaka och kontrollera sina offer, men mina källor säger att han skickar andra för att spana på sina offer utanför deras boenden. Trädgårdsanekdoten är bisarr, det kommer jag gräva i.