2026-01-23, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vem skrämmer han? jag behöver inte bli formad av någon är du det?
Jag tycker många här inne har helt fel bild av Jocke som människa men det är min åsikt.
Du fortsätter spela ovetande i barnslig trots.

Alla människor tycker olika, även bland de som känner Jocke långt närmare än du gör.
Citera
2026-01-23, 18:41
Medlem
Citat:
Men vilka kommentarsfält kontrollerar Jocke? sin egna kanal vet jag.
Det är inte bara kommentarsfält. Han kontaktar alla kritiker och hotar eller försöker övertala dom att sluta skriva kritiskt om honom. Vi är flera stycken här som har fått meddelanden från honom med outtalade eller explicita hot och andra som är rädda för att bli uthängda.

Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Har varit medgörlig och jag har varit berusad och pratat privat med Jocke.
Det va såklart inte bra.

Jag har varit rädd att han ska hänga ut mig, så som han gjorde med mumsbullen.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-23 kl. 18:43.
Citera
2026-01-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är inte bara kommentarsfält. Han kontaktar alla kritiker och hotar eller försöker övertala dom att slugs skriva kritiskt om honom. Vi är flera stycken här som har fått meddelanden från honom med outtalade eller explicita hot.

Kan det vara för att folk sitter och skriver till honom på nätterna? tex att han är i andras trädgårdar fast han är hemma eller att man skriver att han ska ge fan i Chrippa kan det vara så att han ledsnar tillslut?
Vilka är kritikerna han hotar?
Citera
2026-01-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Du fortsätter spela ovetande i barnslig trots.

Alla människor tycker olika, även bland de som känner Jocke långt närmare än du gör.

Såklart alla har sin egna åsikt det säger jag inget om.
Citera
2026-01-23, 19:47
Medlem
Citat:
Såklart alla har sin egna åsikt det säger jag inget om.
Jo det var ju precis det du gjorde. Du sa du tycker många har en annan bild av Jocke som människa än just du tycker man ska ha.
Men att hålla på och vara passivt anti mot alla som 'har fel bild' eller 'fel attityd', enligt just din åsikt, det tjänar inte dig nånting. Det tjänar bara honom. Det är rätt uppenbart att du inte märker det.
Senast redigerad av Valentin90 2026-01-23 kl. 19:52.
Citera
2026-01-23, 20:07
Medlem
Tittade på Paows live idag. Hon berättade att Jocke hade fått sova eller om hon t.o.m. sa bo, hemma hos henne. (Och att det var efter att han smyginspelat ett telefonsamtal de haft och spridit på nätet, så hon hade varit schysst och förlåtit det). Som tack tog han hennes trosor och runkade i dom och lade upp som ”dagens runk”. Hon sa att hon tror att hon var 16 vid tillfället.
Citera
2026-01-23, 20:11
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Tittade på Paows live idag. Hon berättade att Jocke hade fått sova eller om hon t.o.m. sa bo, hemma hos henne. (Och att det var efter att han smyginspelat ett telefonsamtal de haft och spridit på nätet, så hon hade varit schysst och förlåtit det). Som tack tog han hennes trosor och runkade i dom och lade upp som ”dagens runk”. Hon sa att hon tror att hon var 16 vid tillfället.

Fick han inte ligga med henne? Rätt värd runk dock men inget jag minns brukade kika in på han sida
Citera
2026-01-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Fick han inte ligga med henne? Rätt värd runk dock men inget jag minns brukade kika in på han sida

Ingen aning, men tror inte det. Däremot låg hon ju med Nemo.
Citera
2026-01-23, 23:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det är inte bara kommentarsfält. Han kontaktar alla kritiker och hotar eller försöker övertala dom att sluta skriva kritiskt om honom. Vi är flera stycken här som har fått meddelanden från honom med outtalade eller explicita hot och andra som är rädda för att bli uthängda.

Jag fick 24 timmar på mig att göra en offentlig avbön pga en kommentar han inte gillade, annars skulle hela helvetet drabba mig. Kontaktade honom inte personligen utan skrev på någon random Expressen länk, ingen stor sak heller utan handlade om hans fantastiska medverkan i Körslaget. Hade aldrig pratat med han innan. Bad han fara åt helvete och än så länge är jag vare sig frihetsberövad eller avrättad.

Hade faktiskt ingen åsikt om Joakim innan, mer än att han var kort och exploaterar sina barn för pengar. Nu kommer han för alltid placera sig inom mina topp tio riktiga idioter jag stött på i livet.
Citera
2026-01-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Han försökte få omkull henne men hon var inte intresserad. Det tog han som en invit att runkade i den då 17-åriga Paows trosor.

Han utser trots att han pushar 30 och han ej haft sex med 17-åringen henne till dagens knull på sin blogg och drar också ett skämt om att han ska våldta henne ifall hon inte vill ligga med honom.

- "Tyvärr har hon jävligt snea tänder men vem har sagt hon måste ha munnen öppen? Jo då tänker ni att ni självklart vill ha en avsugning? Låt henne helt enkelt slicka på pungen samtidigt som hunden sköter jobbet", skriver han.

När Jockiboi själv ifrågasätter varför den unga bloggaren skulle vilja ligga med honom ger han ett förslag på en raggningsteknik men skriver sedan:

"Funkar inte det så använd sömnmedel på en trasa och överfall i en gränd."
Citera
2026-01-24, 00:16
Medlem
Citat:
Kan det vara för att folk sitter och skriver till honom på nätterna? tex att han är i andras trädgårdar fast han är hemma eller att man skriver att han ska ge fan i Chrippa kan det vara så att han ledsnar tillslut?
Vilka är kritikerna han hotar?
Jocke skriver också till folk om nätterna. Att han tar emot meddelanden från alla har han sig själv att skylla. Grabben har en miljon följare. Restricta dms mannen eller anställ en person för att hantera inkommande meddelanden från löst folk..

Dom han skriver till skriver inte till honom på nätterna. Dom uttrycker sig kritiskt om hans helt oacceptabla beteende.

Att folk skriver att han ska ge fan i Chrippa är inget hot, det är en konsekvens av hans inhumana förföljelse av Chrippa. Folk ser det och kritiserar det. Det är inte synd om honom för det.

Vem har skrivit att han står i andras trädgårdar? Är det det värsta någon skrivit till Jocke att anklaga honom för att stå i en trädgård? Med tanke på att han efter att ha blivit beskylld för det kände sig tvungen att hota personen till tystnad är det förmodligen sant. Jag visste att han hade en förkärlek för att övervaka och kontrollera sina offer, men mina källor säger att han skickar andra för att spana på sina offer utanför deras boenden. Trädgårdsanekdoten är bisarr, det kommer jag gräva i.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-24 kl. 00:22.
Citera
2026-01-24, 00:19
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Han försökte få omkull henne men hon var inte intresserad. Det tog han som en invit att runkade i den då 17-åriga Paows trosor.

Han utser trots att han pushar 30 och han ej haft sex med 17-åringen henne till dagens knull på sin blogg och drar också ett skämt om att han ska våldta henne ifall hon inte vill ligga med honom.

- "Tyvärr har hon jävligt snea tänder men vem har sagt hon måste ha munnen öppen? Jo då tänker ni att ni självklart vill ha en avsugning? Låt henne helt enkelt slicka på pungen samtidigt som hunden sköter jobbet", skriver han.

När Jockiboi själv ifrågasätter varför den unga bloggaren skulle vilja ligga med honom ger han ett förslag på en raggningsteknik men skriver sedan:

"Funkar inte det så använd sömnmedel på en trasa och överfall i en gränd."

Är det så fel?

Nä men inte fan var han 30 o hon 17 sån jävla åldersskillnad är det inte. Sen att hans blogg var lite gränslös vad gör det . Totalt harmlös blogg .

Att som kanske 24? Åring sätta på någon på 17 var ju mer eller mindre standard för 10-15 år sen det hände alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in