2026-01-23, 08:21
Medlem
Goldentieisbacks avatar
Anjo ojar sig ofta över att folk ser honom som korkad efter att han förmedlat ett uttalande. Det är ju inte han utan t.ex Julias fel, Rasks fel eller Liam Ms fel. Fattar han inte att varje gång han förmedlar Jockibois lögner så är det han som ses som den korkade, inte Jockiboi.
Jockiboi ljuger konstant, och Anjo verifierar att det Jockiboi säger är sant. Man får två idioter utav en
Skall Anjo klara sitt ansikte borde han sluta bekräfta Jockibois uppenbara lögner
Citera
2026-01-23, 10:25
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Klacken sjunger Hata Jockiboi
På nästa match, om Anjo är med, så sjunger dom om hur han gick upp i Biggest Loser

https://gofile.io/d/NUKIUR
Hur fantastiskt hade inte det varit? Då kan Anjo efter matchen få uttala sig i Expressen exakt på samma sätt som husse gjorde:
”Jag tycker bara det är roligt”. Som alla vet, delad glädje är dubbel glädje.
Citera
2026-01-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Klacken sjunger Hata Jockiboi
På nästa match, om Anjo är med, så sjunger dom om hur han gick upp i Biggest Loser

https://gofile.io/d/NUKIUR

Vet inte om de 6-8 miffos som rapar detta i massa Youtube-lives kommer att höras.
Men lycka till för all del. Kul om de går på hockey, så de tar sig ut i friska luften.
Citera
2026-01-23, 14:37
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Den undergivne vapendragaren Pontus fick följa med på Jockes hockeymatch. Han hade återigen på sin nyinköpta Canada Goose väst, tar han aldrig av den?

https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/tv-profilen-joakim-lundell-buades-ut-i-jonkoping/

Trodde alla var på Joakims sida enligt vad hans följare påstår?
Citera
2026-01-23, 16:55
Medlem
Damien-s avatar
Den smällfete Badbollen med sina chipstuttar och bölar om att folk har skrivit till hans morsa. Detta är tydligen ett oförlåtligt övertramp.

Den mycket överviktiga moralisten har själv ägnat sig åt att hänga ut andras arbetsplatser, adresser och vad fetröven tror är någons portkod. Både Anjo, orten-Lisen och mamma Zorita är hycklare.
Citera
2026-01-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den smällfete Badbollen med sina chipstuttar och bölar om att folk har skrivit till hans morsa. Detta är tydligen ett oförlåtligt övertramp.

Den mycket överviktiga moralisten har själv ägnat sig åt att hänga ut andras arbetsplatser, adresser och vad fetröven tror är någons portkod. Både Anjo, orten-Lisen och mamma Zorita är hycklare.

De är en samling tattare.
Citera
2026-01-23, 20:36
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Anjo bölar inte, han påpekar bara det sjuka i vissas beteenden.
Om person A nånstans i landet våldtar och slår en mamma, så ger inte det mig, dig eller någon annan av landets 10 miljoner invånare rätten att våldta och slå person A:s mamma. På samma sätt vore det sjukt om jag, du eller någon annan (eller alla) av Sveriges invånare mejlar Anjos mamma bara för att man anser att Anjo har gjort något fel nån gång.

Det är bara sjuka personer som gör så och tänker så, och det krävs att man är signifikant sjuk i huvudet om man inte fattar något så självklart. Som tur är så är det bara en marginell liten klick av befolkningen som tänker så vrickat. 99.9% av befolkningen fattar det sjuka i sånt beteende, och det är dessa 99.9% av befolkningen som Anjo vänder sig till när han påpekar det sjuka i såna beteenden - han vänder sig inte till såna som dig, som ingår i de där 0.1% som inte har alla hästar hemma.

De få personer, den lilla klicken med sub 80 i IQ, som anser att det är en bra idé att skriva brev till Anjos mamma har allihopa en skruv lös. Den ännu mindre lilla klick som faktiskt gör det - har mer än en skruv lös. Resten av landets invånare är oerhört tacksamma över att det existerar så få av den sortens människor i landet.

Så när Anjo påpekar det så fattar de flesta vad han menar, och naturligtvis är det ingen chock - för någon av oss 99.9% med mer än 80 i IQ - att ni som tillhör 0.1% inte fattar ett smack.
Senast redigerad av dr-zeke 2026-01-23 kl. 21:05.
Citera
2026-01-23, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke

De få personer, den lilla klicken med sub 80 i IQ, som anser att det är en bra idé att skriva brev till Anjos mamma har allihopa en skruv lös. Den ännu mindre lilla klick som faktiskt gör det - har mer än en skruv lös. Resten av landets invånare är oerhört tacksamma över att det existerar så få av den sortens människor i landet.

Host host skilleras host host
Citera
2026-01-23, 21:56
Medlem
Citat:
Om person A nånstans i landet våldtar och slår en mamma, så ger inte det mig, dig eller någon annan av landets 10 miljoner invånare rätten att våldta och slå person A:s mamma. På samma sätt vore det sjukt om jag, du eller någon annan (eller alla) av Sveriges invånare mejlar Anjos mamma bara för att man anser att Anjo har gjort något fel nån gång.

Det är bara sjuka personer som gör så och tänker så, och det krävs att man är signifikant sjuk i huvudet om man inte fattar något så självklart. Som tur är så är det bara en marginell liten klick av befolkningen som tänker så vrickat. 99.9% av befolkningen fattar det sjuka i sånt beteende, och det är dessa 99.9% av befolkningen som Anjo vänder sig till när han påpekar det sjuka i såna beteenden - han vänder sig inte till såna som dig, som ingår i de där 0.1% som inte har alla hästar hemma.

Så när Anjo påpekar det så fattar de flesta vad han menar, och naturligtvis är det ingen chock - för någon av oss 99.9% med mer än 80 i IQ - att ni som tillhör 0.1% inte fattar ett smack.

Du missar anledningen till att en person skrev ett mejl till persons A mamna i din lilla historia.

Men visst är det sjukt att om nån som ogillar en person angriper en släkting till personen som har Inget med ens fejd att göra, tex sprida att de är sektmedlemar med mera.
Citera
2026-01-23, 22:20
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Du missar anledningen till att en person skrev ett mejl till persons A mamna i din lilla historia.

Fel. Jag valde aktivt att bara ta upp det som var relevant för poängen, som inte handlar om någon specifik nolla. Ingen av Sveriges 10 miljoner invånare har anledning att mejla en persons mamma, för att göra content av det eller av någon annan påhittad anledning, för att man ogillar en person. Ingen. De som anser att det är en bra idé har en skruv lös, och de som faktiskt gör det har mer än en skruv lös. 10 miljoner invånare har inte anledning att våldta och slå en persons mamma bara för att personen har våldtagit och slagit en mamma. 99.9% av Sverige fattar det, resten fattar det inte. Och de som inte fattar att Anjo pekar på just det sjuka i ett sånt beteende är dumma i huvudet. Punkt slut. Det finns inga om eller men.

99.9% förstod min poäng, med hjälp av min liknelse med personen som våldtar och slår någons mamma, men poängen flög tydligen långt över ditt huvud - trots liknelsen.
Senast redigerad av dr-zeke 2026-01-23 kl. 22:51.
Citera
2026-01-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk

Att det var en psykiskt sjuk afrikanigger antar jag?
Citera
2026-01-23, 23:21
Medlem
Citat:

Äntligen någon som står med båda fötterna på jorden och visar att mänskligheten inte är på väg att kasta sig utför ett stup.

Denna tråden undviker jag just pågrund av det du beskriver.

Oavsett vem det är som kontaktar personer och vilka som kontaktas eller på annat sätt hotar en annan människa som inte har med detta att göra anser jag borde tvingas att bla leva utan internet pga omognad och oförmåga att kunna rikta sig mot rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in