2026-01-23, 18:56
  #109
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Skönhet är populärt i Italien. Och Wierer är helt klart sexigaste skidskytten.

Sit down shut up. Det är hon med emfas verkligen inte.
Inga gigantiska fel dock, ligger inom top10 i alla fall
Citera
2026-01-23, 18:57
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Långsammare än väntat tyvärr: Hedström,Lind och Nordqvist=blåbärernas blåbär

Som sagt stafetterna imorgon är inget att se. Masstarten på söndag blir spännande. En bra tävling på Samuelsson närmar han sig Giacomel om Giacomel har en sämre tävling.
Citera
2026-01-23, 18:57
  #111
Medlem
Heijdenberg har inte nerverna. Först när det ändå är kört kunde hon skjuta fullt.
Citera
2026-01-23, 18:58
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Sit down shut up. Det är hon med emfas verkligen inte.
Inga gigantiska fel dock, ligger inom top10 i alla fall

Och vem tycker du är sexigast?
Citera
2026-01-23, 18:58
  #113
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Varför i hela helvetet är inte Emma Nilsson och Sara Andersson här!?
Citera
2026-01-23, 18:58
  #114
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Skönhet är populärt i Italien. Och Wierer är helt klart sexigaste skidskytten.
Ja, inte så många skönheter i skidskytte tyvärr. Wierer och Gandler typ…
Citera
2026-01-23, 19:01
  #115
Medlem
Robert_Goatses avatar
Snygga Justine kanske tar det här!
Citera
2026-01-23, 19:01
  #116
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Lou en maskin i skyttet.

Även där. she is a 5+1 machine
Citera
2026-01-23, 19:02
  #117
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Bra Anna Strulsson
Citera
2026-01-23, 19:02
  #118
Moderator
Dr Kings avatar
Starkt av Anna. Bör bli minst topp sex
Citera
2026-01-23, 19:02
  #119
Medlem
Ezzelinos avatar
Starkt av Magnusson i de fem sista skotten.

Heijdenberg åker utmärkt och skjuter uselt, trist att det skulle skena i väg till sju missade skott.
Citera
2026-01-23, 19:03
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Varför i hela helvetet är inte Emma Nilsson och Sara Andersson här!?

Sara Andersson ska köra EM, nog därför. Kanske är krasslig eller något också. Emma Nilsson vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in