Citat:
Ursprungligen postat av
SPORTNERD888
EM ma Nilsson också. Dagens 3 blåbär också dessvärre plus 1 av Skotthem och Heijdåberg
Så är det. Men finns säkert någon orsak. Kan tycka det är synd att inte Sara fick chansen och togs ut så snabbt till EM för med formen på Heijdenberg så kanske Sara kunde knipit sista platsen till OS men jag börjar fundera på om det inte är så att de kommer åka med bara fem damer till OS.