2026-01-24, 16:53
  #229
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ja, det är trist. Det måste vara något mentalt. Hon är så genomtrevlig mot alla.
Hon är en riktigt supertrevlig norska.
Ja hon verkar sympatisk, är säkert mentalt, blir en ond spiral som kan vara svår att ta sig ur.
Citera
2026-01-24, 17:45
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyz
Jag tror hon lägger av efter säsongen.

Hon borde lagt av redan innan denna säsongen
Citera
2026-01-24, 17:59
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
De ser kontigt ut med vänsterskyttar, som Seppälä t.e.x

Nej, tvärtom borde man förbjuda alla högerskyttar.

https://www.youtube.com/watch?v=RdEqbvg23D8&t=1503s
Citera
2026-01-24, 19:03
  #232
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totentanz
Nej, tvärtom borde man förbjuda alla högerskyttar.

https://www.youtube.com/watch?v=RdEqbvg23D8&t=1503s

Ja håller med dig nu
Citera
2026-01-24, 19:07
  #233
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Sjökvist. Henning Sjöström var den kände advokaten; Henning Penning.

Haha, ja Sjökvist heter han från Åsa Nisse filmerna och inte Sjöström, de blev lite fel där
Citera
2026-01-25, 02:46
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Blir nog ingen OS-start för Malte.
Kanske ett distanslopp ändå för honom, men bör bli Brandt till stafetten.
Citera
2026-01-25, 09:16
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Kanske ett distanslopp ändå för honom, men bör bli Brandt till stafetten.
Du kan ha rätt. Han är ändå vårt femte namn. Det är Henning som i första hand blir utan start.
Citera
2026-01-25, 12:22
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Du kan ha rätt. Han är ändå vårt femte namn. Det är Henning som i första hand blir utan start.
Ja så är det sedan får vi se , men det är mig bra att hålla bägge igång inför en stafett ändå.
De är väldigt jämna ändå.
Citera
2026-01-25, 15:19
  #237
Medlem
Tycker Perrot smugit med bra under säsongen och hittat fin form nu
Får sätta han som etta idag

Giacomel har ju en runda till godo pga sitt snabbskytte och relativa hastighet i spåret
Citera
2026-01-25, 15:22
  #238
Medlem
EnLitenkilles avatar
Klart att Bomsiluoma missar i ligg.
Citera
2026-01-25, 15:22
  #239
Medlem
Malte kanske trots allt bli fjärde man i stafetten på OS.
Citera
2026-01-25, 15:25
  #240
Medlem
Det är sån enorm skillnad att ha sin bom i första eller sista skjutserien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in