Citat:
Ursprungligen postat av
Nossenos
Du kan ha rätt. Han är ändå vårt femte namn. Det är Henning som i första hand blir utan start.
Ja så är det sedan får vi se , men det är mig bra att hålla bägge igång inför en stafett ändå.
De är väldigt jämna ändå.