Citat:
Ursprungligen postat av
Facade
MP är farliga för Sverige och Sveriges befolkning.
De vill ingen väl, de vill bara rädda miljön. På ett sätt som gynnar ingen och som räddar ingen.
Jag hoppas S ger upp med dom och förstår själva hur farligt det är att beblanda sig med patrasket.
Tyvärr så tror jag S kommer fortsätta ta med MP. De har inte något annat val för att få makten, eller ja det finns val men det är val de inte är villiga att ta.
Jag röstade första gången på 1980-talet. Jag var indoktrinerad att tro att MP åtminstone var ett gott parti, även om jag aldrig röstat på dem utan på M. Första gången jag förstod att de är speciella var när Jimmie Åkesson, var det 2014, sa att "MP är våra huvudfiender". Vad menar han, det snälla partiet? Därefter har mina ögon öppnats mer och mer och de är Sveriges mest destruktiva parti genom tiderna. För tiggare, för oändlig invandring, mot kärnkraft bilar flyg, mot längre straff, mot ett försvar. Exakt fel åsikt i varje fråga. En samling lantisar som är idealister och som på riktigt har näbbstövlar och kont på ryggen. De ska vara glada att Sverige drivs på annat sätt. Annars hade det inte funnits pengar till deras lekstuga med Sverige.
Det är passande med Hellden, som är en extra destruktiv partiledare. Kanske imploderar MP under honom, hans utseende och sätt i TV gör honom lätt att hata för alla. Då kan man lättare se vilken urusel politik de för.