2026-01-22, 17:09
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Förslåt, men jag orkar verkligen inte med personer som blir sekundärkränkta över småsaker - SPECIELLT när de missförstår och gör en höna av en fjäder.

Jävla trams.
låt mig gissa du syftar på nils achmed och kanske pim
Citera
2026-01-22, 17:22
Medlem
Förstår ändå varför tv4 tog med Nils.

Det är så ofantligt lätt att störa sig på honom.
Blir nog mer drama framöver ska ni se.
Och det säljer ju bra.
Citera
2026-01-22, 17:29
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Nils beskriver Jonas som en man som snackar en massa trots att han inte vet vad han snackar om, och därför gör bort sig. Egentligen beskriver han till punkt och pricka sig själv, fast det fattar han såklart inte.

Några timmar efter att han orsakat drama i onödan har han fortfarande inte reflekterat över sin egen delaktighet, och fortsätter propagera för att snacka skit och sprida rykten om Jonas bakom hans rygg. En sann agitator.

Jag tycker att han är en perfekt blandning mellan Ola Rapace och Jerka Johansson.

Jag ogillade Stephanie instinktivt från början, men hon är faktiskt rolig, till och med rätt ikonisk. Hon är ”real”, inga krusiduller, medan den typiske svensken går som katten kring het gröt. Det får henne att växa hela tiden i mina ögon.
skönt jag inte var den enda som såg den kopplingen.

Jag håller med angående stephanie med, störig i början, menn hon ser det här som en tävling 100% och skiter i vad de andra tycker tänker och känner, det måste man ändå respektera henne för.
Citera
2026-01-22, 18:03
Medlem
Kontentan är att som vit man kan man nästan bara förlora på att uttala sig när det finns fientligt folk i närheten.
Citera
2026-01-22, 18:11
Medlem
ReturRetur666s avatar
Är nog den sämsta farmen genom tiderna.
Totalt ointressant och lättkränkta bögar/flata.
Citera
2026-01-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
"Han är den den mest privilegierade på denna jord. Han är en vit man" lades den vidriga kommentaren av pimpim om jonas?

Vidrig kommentar. Det är inte ens underhållande eller roligt att hata den som säger så. Den sortens människor vill man bara slippa se/höra någonsin mer.
Citera
2026-01-22, 18:31
Medlem
Marcus.Antoniuss avatar
Som vanligt beter sig de homosexuella som snöflingor när de avsiktligt misstolkar en diskussion om skatter o bidrag. Alla homos verkar vara extrema drama queens.
Citera
2026-01-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Förstår ändå varför tv4 tog med Nils.

Det är så ofantligt lätt att störa sig på honom.
Blir nog mer drama framöver ska ni se.
Och det säljer ju bra.

"Filosof"-Nils blir alltså jätteupprörd för att någon som raljerar över slöseri med skattepengar gett som exempel att han inte tycker att bastuklubbar för skäggiga bögar som gillar motorcykel skall finansieras med skattemedel.

Herregud. Och sedan går han och godhetssignalerar inför kamerorna. Och sedan springer han till de homosexuella deltagarna och skvallrar. Och en av dem börjar gråta!

Och sedan den här totala galningen Vanessa som lajvar kille som låtsas gråta hon också och spelar apa framför kamerorna.

Nej, det fick bli det sista avsnittet den här säsongen. Jag har noll intresse av att frivilligt utsätta mig för sådana som Nils och Vanessa.
Citera
2026-01-22, 19:02
Medlem
Ironin är att alla i det där köket inklusive flatan beter sig homofobiskt genom att dela in homosexuella i en egen grupp som måste skyddas från kritik. Som att de är mindre förstående. Den så kallade homofoben är den som faktiskt respekterar homosexuella genom att behandla de som om de vore straighta. Bra att han stod på sig mot den galna manshataren som vill bli en man
Citera
2026-01-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Den som får lämna

Citera
2026-01-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
undrar jag med arbetsförmedlingen verkar det ju inte vara iaf, det finns ju inga vita där tex

Jag hoppas jag blir en somalisk flykting i nästa liv. Där kan vi börja prata om priviligierad folkgrupp
Citera
2026-01-22, 19:23
Medlem
Hade vart intressant att se en röntgen bild på Nils käkar och se hur utnött dem är i gemförelse med en NORMAL person i samma ålder.
Herregud vad han snackar 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in