2026-01-21, 10:35
Medlem
Kan tänka mig att det reds snopp i storbonde sängen. Sliskige mäklaren och skansen apan.
Verkar lite bögigt förtjusta i varandra. Båda vill vara macho män. Men njuter säkert av en utöjd kanelring.
Citera
2026-01-21, 11:23
Medlem
Vart vänder man sig för att få ta del av alla dessa vit-man-privilegier?
Citera
2026-01-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Exakt!
Så bra!!
https://youtu.be/MvzwmoZaNHQ
Citera
2026-01-21, 12:08
Medlem
1754s avatar
Hoppas den snygga 18-åriga tjejen vinner Farmen 2026!

Hon spanade in 45-åringen som gick i bar överkropp i första avsnittet och sa att snygga personer alltid borde gå avklädda. Bra åsikt. Hoppas hon därmed klär av sig själv ofta eftersom hon är snygg. Riktigt het stringstjärt när hon badade.

Som vanligt så kollar jag ev svar när Farmen är slut eftersom folk inte kan låta bli att spoila ( precis som Tv4 själva ).
Citera
2026-01-21, 12:38
Medlem
Den lilla blonda saken. Bortskämd och inte gjort ett ärligt handtag i sitt liv. Städar ogärna och ligger i sängen och äter chips och godis helst. Visst, det är inget märkvärdigt med det. Men söka till Farmen skulle inte jag gjort. Nils som är en filosf samma där.
Gubben I keps och jobbar med apor på skansen. Och nils får nog säkert pumpa hennes hål om dom frågar snällt. Verkar ju ha noll personlighet denna flickstackare. Men suga är hon säkert bra på.
Ett ghetto pojke som ser som en liten Lilla My i ghetto version. Att det luktar lite mus om fanskapet är ingen fara. Uppsala förort kurd vill trycka.
Är ju ett jävla hönshus. Ingen Verkar ha något form av förstånd. Sett alla avsnitt på tv4 play nu som är ute.
Sebastian Dawkins verkade ganska ok jämfört med dessa rykmongon. Hon tyskan störde jag mig mest på . Men tror hennes medverkan tonas ner av alla andra mongos. Hon behöver lite penis ingen som vill gå med på detta. Usch så avtändande människa. Men visst, frågar hon snällt så kan jag erbjuda ett straffknull i rövhålet. Det verkar hon behöva
Citera
2026-01-21, 14:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Någon som kan förklara regeln om att de inte får snusa på Farmen?
Är det någonting som definierar livet på landet vid sekelskiftet (ca 1998–2002) så är det väl snus, mus och brännvin?
Att lägga in en redig mullbänk då och då var den enda mänskliga rättighet en dräng/ statare/ bonne hade på den tid som de lajjar i programmet.
Och om det nu finns juridiska hinder för att ha en apparat som står och puttrar i nåt uthus så kunde väl produktionen låta dem kvittera ut en fyra‐fem helrör Kron i veckan och låtsas att det är hemkört?
Så ordnar det sig med musen också skall ni se.
"Du, Lina".
"Ja, Alfred lille?"
"Det där med gifteriet, det tror jag att vi tar och skiter i".

Farmens tidsera ska enligt produktionen utspela sig dryga 100 år bakåt i tiden. Då hamnar man ungefär på år 1925 -- 1926.

Inte på år 1998-2002.

Att snusa då och som bonde/dräng var nog rätt vanligt.
Citera
2026-01-21, 14:38
Medlem
kajnuss avatar
Redan bildas den årliga paktningen. Skicka som paktar till torpet så att de kan ägna sig åt sitt fulspel där.
Citera
2026-01-21, 15:12
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hon vet nog inte ens själv. Mer än att hon hatar män (men vill vara en själv).

Vanessa är den sortens person jag brukar beskriva som ett gift i varje organisation. Som långsamt förstör all arbetsmoral, glädje och sammanhållning. Hon baktalar alla, hugger alla i ryggen.
En klockren kommentar.Det som är sorgligt är att de andra deltagarna inte fattar det.
Citera
2026-01-21, 15:23
Medlem
Bakarettans avatar
Som sagt. Om man väljer att heta Vanessa när man bevisligen vill vara en man...är inte det lite sjukt?
Inte förvånad dock. Sjuka vänsterliberaler i samhället finns det gott om.
Detta måste vara den mest sjuka säsongen nånsin pga deltagarna. Eh...kanske den med Sebastian Dawkins slår rekordet?
Ser framemot alla bråk. Ska bli kul att gotta sej i!
Citera
2026-01-21, 16:59
Medlem
Nisse måste vara århundradets tönt på farmen, 51 år(?) och beter sig som en fjortis... Tycker synd om hans medarbetare i Malmö... (iofs är Malmö förlorat men men...)
Citera
2026-01-21, 17:42
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Den lilla blonda saken. Bortskämd och inte gjort ett ärligt handtag i sitt liv. Städar ogärna och ligger i sängen och äter chips och godis helst. Visst, det är inget märkvärdigt med det. Men söka till Farmen skulle inte jag gjort. Nils som är en filosf samma där.
Gubben I keps och jobbar med apor på skansen. Och nils får nog säkert pumpa hennes hål om dom frågar snällt. Verkar ju ha noll personlighet denna flickstackare. Men suga är hon säkert bra på.
Ett ghetto pojke som ser som en liten Lilla My i ghetto version. Att det luktar lite mus om fanskapet är ingen fara. Uppsala förort kurd vill trycka.
Är ju ett jävla hönshus. Ingen Verkar ha något form av förstånd. Sett alla avsnitt på tv4 play nu som är ute.
Sebastian Dawkins verkade ganska ok jämfört med dessa rykmongon. Hon tyskan störde jag mig mest på . Men tror hennes medverkan tonas ner av alla andra mongos. Hon behöver lite penis ingen som vill gå med på detta. Usch så avtändande människa. Men visst, frågar hon snällt så kan jag erbjuda ett straffknull i rövhålet. Det verkar hon behöva

Du skriver som en jävla idiot.
Citera
2026-01-21, 17:52
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
undrar jag med arbetsförmedlingen verkar det ju inte vara iaf, det finns ju inga vita där tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in