2026-01-22, 11:30
Medlem
lundaelevs avatar
Citera
2026-01-22, 12:46
Medlem
farlings avatar
Förslåt, men jag orkar verkligen inte med personer som blir sekundärkränkta över småsaker - SPECIELLT när de missförstår och gör en höna av en fjäder.

Jävla trams.
Citera
2026-01-22, 13:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Nils beskriver Jonas som en man som snackar en massa trots att han inte vet vad han snackar om, och därför gör bort sig. Egentligen beskriver han till punkt och pricka sig själv, fast det fattar han såklart inte.

Några timmar efter att han orsakat drama i onödan har han fortfarande inte reflekterat över sin egen delaktighet, och fortsätter propagera för att snacka skit och sprida rykten om Jonas bakom hans rygg. En sann agitator.

Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
påminner han inte lite om ola rapace med? han snackar ju exakt likadant iaf.
Jag tycker att han är en perfekt blandning mellan Ola Rapace och Jerka Johansson.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vadfan har Stephanie gjort som är så bra egentligen, enligt henne?

Edit: Jag tycker ändå hon är jävligt rolig. Hon kan faktiskt anpassa sig, så då är hon grym!

Jag tror bara hon är tysk.
Jag ogillade Stephanie instinktivt från början, men hon är faktiskt rolig, till och med rätt ikonisk. Hon är ”real”, inga krusiduller, medan den typiske svensken går som katten kring het gröt. Det får henne att växa hela tiden i mina ögon.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2026-01-22 kl. 13:29.
Citera
2026-01-22, 13:27
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaffe83
Håller med till 110%

Vanessa hatar män, men vill bli en man? Hennes tjej är lesbisk? ska hon lämna Vanessa när hon blir "kille" Jag fattar inte?

Finns väl ingen vettig människa där ute som stödjer en sån sjuk förening? man är väl för fan inte homofob för det!!

Du är inte homofob men kallar föreningen sjuk, rimmar lite illa.

Håller dock med om att just den föreningen kanske inte var den bästa att få bidrag.

Om deltagarna, mina favoriter är Stephanie och Amanda. Först nämnda väcker känslor och rör om i getingboet. Amanda fyller babekvoten.
Senast redigerad av Karppa 2026-01-22 kl. 13:32.
Citera
2026-01-22, 13:30
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa

Håller dock med om att just den föreningen kanske inte var den bästa att få bidrag.
Precis, problemet är inte att föreningen är sjuk, vilket inte heller Jonas påstod förstås. Problemet är att den är jävligt smal, och skalar man bort ett kriterium i taget kan det generera en ny förening som kammar in miljonbidrag.
Citera
2026-01-22, 13:32
Medlem
Tror ingen bryr sig om att den föreningen finns, låt de ha den. Det handlar väl om att de får pengar av våra skattemedel, vilket fan är sjukt
Citera
2026-01-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jo. Men ingen i farmen är lik honom.
Jo'rå, Mäcklar'n är det till utseendet i alla fall.
Citera
2026-01-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Amanda verkar vara en fin tjej. Så jävla sexig i sina hängselbyxor, hejar på henne.
Citera
2026-01-22, 14:28
Medlem
Fp
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-01-22 kl. 14:35.
Citera
2026-01-22, 14:31
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa

Om deltagarna, mina favoriter är Stephanie och Amanda. Först nämnda väcker känslor och rör om i getingboet. Amanda fyller babekvoten.
är inte amanda hon den blonda tjejen?
Citera
2026-01-22, 15:19
Medlem
XtraXs avatar
Tv-4 har verkligen lyckats med castingen denna säsongen. En bög, en transa, en homofob, en adhd gubbe och två barn.
Citera
2026-01-22, 16:47
Avstängd
Blessed81s avatar
klart som fan det är sjukt och slöseri med skattepengar, jag tycker de som är homos kan betala för sina aidsparader och sexuella störningar själva.

vanessa och nils måste bort nu, skicka dem till torpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in