2026-01-22, 13:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Varför ska han läsa upp det där nu? Det är ju bara incel bölman och medviktarna som bryr sig fortfarande. Det är knappt relevant längre.
Ska han fortsätta elda på skiten trots att folk tröttnat för längesen?

Det är allt de har.
Citera
2026-01-22, 13:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Finns inte en människa som är intresserad

Kommer väl ha 300 wiews 😁😄
Citera
2026-01-22, 13:56
Avstängd
Citat:
Han tror väl att han ska kunna göra ngt liknande vad Christoffer gjorde på stream Hahaha hahaha! Christoffer har levt i skuggan av Jocke, Jacke har levt i skuggan av Christoffer. Nu ser han sin minimala chans
Jacke har absolut ingen publik överhuvudtaget! Dessutom noll personlighet, man vill ju bara sjunka genom marken när man ser och hör honom. Ett vandrande deprimerande lik är vad han är
Skulle ngn vilja samarbeta med en som senast i början på januari satt och skrev fruktansvärda rasistiska skällsord i kommentarsfält!? Jag undrar det

Japp. Jacke är tyvärr fruktansvärt tråkig på YT. Han har åkt mest snålskjuts av alla. Funkade väl som sidekick bredvid Chrippa som tog 98 % plats i BB.

Linnéa och Jacke veva utan Chippa är patetiskt. Lite som en armé utan vapen.
Citera
2026-01-22, 13:59
Avstängd
Citat:
Jag skulle vilja påstå att dokumentären var vriden till familjen Lundströms fördel. Chrippa hade en mkt liten del i den, till hans stora besvikelse. Det var nog inte som han tänkt sig. Kan tänka mig det var planerat att han skulle ha en större roll i den, men att Svt fick backa och klippa om i slutet, pga enorma kritiken och pågående rättsprocess. Dessutom det lilla man fick se av honom tyckte inte jag var till hans fördel.

Christoffer framstod ju som psykiskt sjuk i dokumentären så förstår de klippte ner honom.
Citera
2026-01-22, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Han sa på sin stream att han verkligen gillar Axel och att de är bra kompisar...säger allt! Sponsring lär nog utebli.

Har man få vänner kan man inte välja o vraka.
Citera
2026-01-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Bra idé, det borde gå att ordna så att Julia, Jonna och Lisen också får varsin samtidigt. Säg till bara. Det finns mycket som egentligen skulle kunna skrivas i trådar som är tillägnade kvinnorna som lagt sig i Chrippas liv.

Alla kvinnor som lagt sig i Chrippas liv? Det finns ju några som har utnyttjat honom riktigt ordentligt.
Citera
2026-01-22, 14:15
Medlem
Citat:
Finns inte en människa som är intresserad

Det är rätt töntigt av Jacke att försöka dra folk till tex sitt spelande genom chatten. Han gör som andra i denna cirkus dvs drar in pengar. Han hade ju så stora ord kring de som mjölkar in pengar medan han själv drar i spenarna.

Det är det här med dubbelmoral.
Citera
2026-01-22, 14:35
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är rätt töntigt av Jacke att försöka dra folk till tex sitt spelande genom chatten. Han gör som andra i denna cirkus dvs drar in pengar. Han hade ju så stora ord kring de som mjölkar in pengar medan han själv drar i spenarna.

Samt att han nu ska hålla det så kallade ”drevet” igång när ingen annan pratar om paret Lundström. Varför inte bara låta det vara nu?
Citera
2026-01-22, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Linnea och Jacke spelar Chrippa 2.0 och de gör det jävligt dåligt. Det passar inte dem. Linnea borde lämna internet helt och Jacke var bäst när han var vettig och smart kring 2023-2024. Uppenbart har han trillat dit igen.
Citera
2026-01-22, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Samt att han nu ska hålla det så kallade ”drevet” igång när ingen annan pratar om paret Lundström. Varför inte bara låta det vara nu?

Märkligt att be alla vara tysta sedan när det blir tyst börjar alltid Christopher/Linnea eller Jacke 😆

Jacke har så länge bett folk vara tysta. Nu när det är tyst börjar han 😁
Citera
2026-01-22, 15:39
Medlem
I det senaste dagboksbladet står att målet i HvR är ett så kallat fristmål (prioriterat) p g a häktningen; om jag förstår rätt är förhandling bokad redan till 26-27 februari.

Ritzers överklagan ang häktningen inkom igår till HvR och skickades vidare till HD.
Citera
2026-01-22, 15:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
I det senaste dagboksbladet står att målet i HvR är ett så kallat fristmål (prioriterat) p g a häktningen; om jag förstår rätt är förhandling bokad redan till 26-27 februari.

Ritzers överklagan ang häktningen inkom igår till HvR och skickades vidare till HD.

Ok..då kan han släppas om en månad ca? Till Sneans förtret tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in