2026-01-22, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Strålande av Jacke att börja släppa hela chatten.

Finns ett medialt intresse.
Finns inte en människa som är intresserad
Citera
2026-01-22, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så utstötta att de måste tigga sponsor. Finns inget seriöst nej.
Han tror väl att han ska kunna göra ngt liknande vad Christoffer gjorde på stream Hahaha hahaha! Christoffer har levt i skuggan av Jocke, Jacke har levt i skuggan av Christoffer. Nu ser han sin minimala chans
Jacke har absolut ingen publik överhuvudtaget! Dessutom noll personlighet, man vill ju bara sjunka genom marken när man ser och hör honom. Ett vandrande deprimerande lik är vad han är
Skulle ngn vilja samarbeta med en som senast i början på januari satt och skrev fruktansvärda rasistiska skällsord i kommentarsfält!? Jag undrar det
Citera
2026-01-22, 12:48
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Du är ganska ensam om den åsikten 🤣🤣🤣

Gör mig en tjänst, citera aldrig mig igen. Jag orkar verkligen inte diskutera med idioter, det tar på mina krafter.

Tack på förhand

Nej jag är absolut inte ensam om den åsikten. Vart någonstans i videon ställer inte både Jocke och Anjo frågor till BG som han inte kan svara på? Han lägger ju till och med på, alla vet att dokumentären var vriden till kräftans fördel.

Dom enda som är idiotier här är ni, en pinsam liten skara som varje dag måste skriva här för att fortsätta försvara clownen, fast än han sitter inne.

Patetisk är du.
Citera
2026-01-22, 12:50
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Om en offentlig person uppviglar flera hundra tusen så anser du att den inte har ansvar?

Intressant!

Utöver det har självfallet var och en som är delaktiga i detta ett ansvar.

Bevisa gärna uppviglingen.
Citera
2026-01-22, 12:52
Medlem
Chrippa sitter inne, hans liv är så förstört så att han fan i mig blöder i röven när han skiter. Ändå är dom 4 förfallna människorna med sjukersättning här och skriver dygnet runt, för ingenting, absolut ingenting.

Vilka trasiga liv, så tragiskt.

Förövrigt: Ny dag nya möjligheter att inte förstöra sina liv som Kräfta Tjackballe och Hinken samt dom 4 parasiterna.

Ta vara på den möjligheten mina damer och herrar!
Citera
2026-01-22, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nej jag är absolut inte ensam om den åsikten. Vart någonstans i videon ställer inte både Jocke och Anjo frågor till BG som han inte kan svara på? Han lägger ju till och med på, alla vet att dokumentären var vriden till kräftans fördel.

Dom enda som är idiotier här är ni, en pinsam liten skara som varje dag måste skriva här för att fortsätta försvara clownen, fast än han sitter inne.

Patetisk är du.
Jag skulle vilja påstå att dokumentären var vriden till familjen Lundströms fördel. Chrippa hade en mkt liten del i den, till hans stora besvikelse. Det var nog inte som han tänkt sig. Kan tänka mig det var planerat att han skulle ha en större roll i den, men att Svt fick backa och klippa om i slutet, pga enorma kritiken och pågående rättsprocess. Dessutom det lilla man fick se av honom tyckte inte jag var till hans fördel.
Citera
2026-01-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Chrippa sitter inne, hans liv är så förstört så att han fan i mig blöder i röven när han skiter. Ändå är dom 4 förfallna människorna med sjukersättning här och skriver dygnet runt, för ingenting, absolut ingenting.

Vilka trasiga liv, så tragiskt.

Förövrigt: Ny dag nya möjligheter att inte förstöra sina liv som Kräfta Tjackballe och Hinken samt dom 4 parasiterna.

Ta vara på den möjligheten mina damer och herrar!

KARPE DIEM/FÅNGA DAGEN🙂
Citera
2026-01-22, 13:11
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jag skulle vilja påstå att dokumentären var vriden till familjen Lundströms fördel. Chrippa hade en mkt liten del i den, till hans stora besvikelse. Det var nog inte som han tänkt sig. Kan tänka mig det var planerat att han skulle ha en större roll i den, men att Svt fick backa och klippa om i slutet, pga enorma kritiken och pågående rättsprocess. Dessutom det lilla man fick se av honom tyckte inte jag var till hans fördel.
Helt rätt!
Citera
2026-01-22, 13:19
Medlem
Citat:
Om en offentlig person uppviglar flera hundra tusen så anser du att den inte har ansvar?

Intressant!

Utöver det har självfallet var och en som är delaktiga i detta ett ansvar.

För en som inte ens viste att många av de här personerna ens existerade innan SVT numera ökända ( för att den är så dålig ) dokumentär så verkar det här med sektryktet så löjligt. Vem tar ens ett sådant rykte på allvar och på vilket sätt sen skulle något sådant kunna orsaka så enorm skada. Alla som känner dom måste ju veta att det inte är sant. Sen låter det märkligt att flera hundra tusen följare skulle låta sig uppviglas av ett sektrykte. Och om dom likt Knutby hade varit med i en sekt vem skulle ens bry sig idag.

Det som förvånar mig mer är hur Linneas mamma som säger sig vara så utsatt inte fått någon fälld ännu för förtal. Om dom är så hotade och trakasserade borde man ju inte själv behöva inhandla personlarm och i olika intervjuer fortsätta outa sig själv. Man ser ju att de inte har några sympatier från vanliga människor som tillåts kommentera när artiklarna slängs ut på nätet. Kommentarsfälten behöver sen låsas för folk är inte så dumma att de köper den här historien rakt av.

Det blir märkligt också att de själva inte verkar förstå att de kan bli anmälda och fällda för förtal när de så tvärsäkert pekar ut Joakim som personen som skulle ligga bakom familjens alla problem. Det ser jag som den största risken för Linneas familj.

Sanningen är ju den att deras dotter och svärson är dömda ekonomiska brottslingar med miljonskulder till staten. Där har ni familjens riktiga problem, resten är dimridåer enligt mig.
Senast redigerad av DocSpot12 2026-01-22 kl. 13:28.
Citera
2026-01-22, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke beter sig som vanligt som en desperat nerknarkad c-kändis. Haha fyfan så patetiskt av honom.
Han sa på sin stream att han verkligen gillar Axel och att de är bra kompisar...säger allt! Sponsring lär nog utebli.
Citera
2026-01-22, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Patetiskt hur hon försöker framställa sig som mogen och bildad. Det blir skrattretande liksom. Hon är i verkligheten långt efter i utvecklingen än vad en vanlig 25 åring är. Och hon verkar lida av samma mindervärdeskomplex som Christoffer gör. Ständigt försöka kompensera upp på alla fronter. Bara acceptera att du är som du är Linnea. Omogen och låg begåvad. Gå tbx till restaurang jobb el tennis tex, rör dig inte i områden du inte behärskar!

Svagbegåvade vet sällan om att de är svagbeg0vade. En av svagbegåvningen är brist på självinsikt. Lite moment22. Tror Linnea absolut varit bra att lägga pussel på daglig verksamhet dock. Men det är hennes nivå.
Citera
2026-01-22, 13:48
Avstängd
Citat:
Sektryktet uppstod när Chrippa satt häktad så den där fulingen fungerar inte.

De kom från Christopher under hösten till Julia. Kan du försöka hänga med lite iaf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in