2026-01-22, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Bägge två är som bildern visar babbeluringar. Noll impulskontroll, noll konsekvenstänk. Och i härliga Sverige blir det garanterat noll år på kåken.

Någon med fup eller målnummer?
Citera
2026-01-22, 06:52
Avstängd
Seabeers avatar
Ska åklagaren själv behöva bli våldtagen för att fatta??? Utvisa fanskapet.
Citera
2026-01-22, 07:23
Medlem
Att man är så dum så man själv hoppar in i en bil med varelser som överrepresenterar våldtäkter/gruppvåldtäkter . Dessutom 2 stycken.
Tack för att ni valde Sverige (eller vad ska man säga).
Va det det här våra politiker menade med att vinsten kommer?.
Om vinsten är våldtäkter, rån, knark, utsatta områden, bilbränder, gäng konflikter, m,m . Ja då har vinsten kommit för längesedan.
Ingen normal svensson kan gå ut och känna sig avslappnad och trygg en fredag/lördag kväll.
Skulle något hända en och man ringer polisen så svarar dom ju knappt sen är dom upptagna med någon utryckning som är invandrar relaterat.
Citera
2026-01-22, 11:41
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Ingen utvisning. Verkar som att åklagare och domstolar inte ser särskilt allvarligt på sexualbrott.
Inte större delen av riksdagen heller. Hade de gjort det skulle lagstiftningen ändrats.
förmodligen var hon som blev våldtagen vänster/sosse eftersom hon ens satte ssig i den bilen.

Då bryr mig inte jag längre iaf det är bara tragikomik att dem som de vurmat och gjort allt för våldtar dem.

Jag tror dock inte polletten trillar ner i hennes huvude för det det går nämligen inte omvända sektister.
Citera
2026-01-22, 11:46
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Enligt artikeln frågade hon om de körde svarttaxi. Hon stödjer alltså kriminell verksamhet.
Hon kanske vill bli gruppvåldtagen många kvinnor tänder ju på sånt speciellt väster sosse kvinnor och av babbar med.

Sedan ångrade hon sig och satte dit dem för v¨ldtäkt för förklara sig för sin man och få lite extra pengar i reskassan, en win win för henne helt klart.
Citera
2026-01-22, 11:57
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet.
Det är sant, hade det varit en svensk svarttaxi så hade hon bara kidnappats, låsts in i en dungeon och varit en sexslav resten av livet istället.
Citera
2026-01-22, 12:18
Medlem
Skarparattarns avatar
https://nordfront.se/mohammad-och-walid-valdtog-smabarnsmamman

Ocensurerad artikel.
Citera
2026-01-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dampenmagic
Någon med fup eller målnummer?

Målnummer är B 11471-25.
Det rör två st som jag känner till rätt bra. Så är också intresserad av FUP. Var på tingsrätten och den är tydligen sekretessbelagd. Fanns ingen maskad version. Men om någon som har möjlighet kan få ut den så är jag villig att betala vad det kostar.

Jag har domen men vet inte hur man lägger upp den.
Citera
2026-01-22, 12:41
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Målnummer är B 11471-25.
Det rör två st som jag känner till rätt bra. Så är också intresserad av FUP. Var på tingsrätten och den är tydligen sekretessbelagd. Fanns ingen maskad version. Men om någon som har möjlighet kan få ut den så är jag villig att betala vad det kostar.

Jag har domen men vet inte hur man lägger upp den.
intressant han begick alltså brott efter våldtäkten ägt rum.

Han blev alltså inte häktad, skulle vara intressant veta varför han inte blev det, tingsrätten är skyldiga till den fortsatta brottslighten
Citera
2026-01-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81

Han blev alltså inte häktad, skulle vara intressant veta varför han inte blev det, tingsrätten är skyldiga till den fortsatta brottslighten

Dom satt iaf häktade från i somra till rättegången.
Citera
2026-01-22, 14:10
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81

våldtäkten skedde 12 juni enligt artikeln på nordfront begick han brott med bilen igen den 21 juni så han kan ju inte varit häktad då vartfall
Citera
2026-01-22, 14:13
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Dom satt iaf häktade från i somra till rättegången.
nej de kan inte den yngre av dem ha gjort det hände den 12 juni våldtäkten den 21 juni vanssineskörde han på drottningtorget i gbg och blev gripen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in