2026-01-12, 17:47
Medlem
https://www.gp.se/krim/tog-svarttaxi-pa-avenyn-valdtagen-vid-naset.67379d27-5e17-4f58-a744-48beff8ac8e8

Citat:
– Jag blev rädd och fattade misstankar om att något inte stod rätt till när bilen åkte förbi den avfarten som leder mot min bostad. De svängde inte av och jag undrade varför – fast jag fick inget svar, förklarade kvinnan i samband med förhandlingen.

[...]

Väl där ute hotades offret med våld och gavs ett ultimatum – att ha samlag med båda två på samma gång eller en efter en.

Efter att de båda förövarna våldtagit kvinnan, lämnades hon utanför sin bostad. Då hade det gått två timmar sedan hon först satte sig i baksätet på Mercedesen.

Ännu två smutsiga babbar som våldtar en svensk kvinna, en småbarnsmamma som vart på konsert. Alltid en dålig idé att sätta sig i en svarttaxi, tio gånger sämre idé att sätta sig i en bil med en MENA babbe.

Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet. Däremot kan man undra hur kvinnor i Sverige 2025 inte har uppfattat rådande verklighetsbild av vårt samhälle.

Någon som vet mer eller har domen?
Citera
2026-01-12, 17:53
Medlem
LeifD2s avatar
Ingen utvisning. Verkar som att åklagare och domstolar inte ser särskilt allvarligt på sexualbrott.
Inte större delen av riksdagen heller. Hade de gjort det skulle lagstiftningen ändrats.
Citera
2026-01-12, 18:05
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Ingen utvisning. Verkar som att åklagare och domstolar inte ser särskilt allvarligt på sexualbrott.
Inte större delen av riksdagen heller. Hade de gjort det skulle lagstiftningen ändrats.

Tidö har ändrat lagen nu så att åklagare blir tvungna att yrka på utvisning om det finns i straffskalan som tur är.

Har inte läst domen själv men såklart ska dessa MENA blattar ut ur Sverige.
Citera
2026-01-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
https://www.gp.se/krim/tog-svarttaxi-pa-avenyn-valdtagen-vid-naset.67379d27-5e17-4f58-a744-48beff8ac8e8

Ännu två smutsiga babbar som våldtar en svensk kvinna, en småbarnsmamma som vart på konsert. Alltid en dålig idé att sätta sig i en svarttaxi, tio gånger sämre idé att sätta sig i en bil med en MENA babbe.

Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet. Däremot kan man undra hur kvinnor i Sverige 2025 inte har uppfattat rådande verklighetsbild av vårt samhälle.

Någon som vet mer eller har domen?
Ingen självbevarelsedrift? Kanske till och med är ansvarig för att blattarna är här och våldtar. Det finns en klick kvinnor som helt saknar sunt förnuft. Inte en smula besitter dom.
Citera
2026-01-12, 18:53
Moderator
Neksnors avatar
Enligt artikeln frågade hon om de körde svarttaxi. Hon stödjer alltså kriminell verksamhet.
Citera
2026-01-12, 18:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
De föregående regeringarna har ju delat ut svenskt medborgarskap i cornflakes paket, då går det ju inte utvisa dem längre. 15? åringen från Afrika som våldtog och nästan dödade en 9årig flicka i Skellefteå hade ju försökt sig på liknande tidigare, ändå fick han svenskt medborgarskap veckan innan han nästan mördade flickan, hon fick permanenta hjärnskador pga syrebrist.
https://www.aklagare.se/for-media/pressmeddelanden/2022/september/atal-vackt-for-forsok-till-mord-och-grov-valdtakt-mot-barn-pa-moro-backe-skelleftea/
Senast redigerad av Onanikrem 2026-01-12 kl. 18:56.
Citera
2026-01-12, 19:29
Medlem
Andrew Martins avatar
Vilken nationalitet har våldtäktsmännen? Finns FUP alternativt målnr för detta fall?
Citera
2026-01-21, 19:44
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
En småbarnsmamma som försökte ta sig hem från centrala Göteborg kördes i stället till ett avskilt område vid Näset och utsattes för en grov våldtäkt av två män. Göteborgs tingsrätt dömer nu den ene araben till fem års fängelse – men den andre ska genomgå en rättspsykiatrisk undersökning och kan slippa fängelse.
https://www.friatider.se/smabarnsmamman-fick-valja-sex-med-bada-samtidigt-eller-en-gangen

Vill någon se mugshots på de svartmuskiga blattarna så finns de i artikeln.
Citera
2026-01-21, 20:22
Medlem
pickalulus avatar
"Jag tänkte att jag får skylla mig själv när jag var så dum att jag berusad och ensam satte mig i en bil med två okända män, säger småbarnsmamman."

Ja, det får du faktiskt men kudos för att du inser det själv!
Citera
2026-01-21, 20:45
Medlem
I den här historien så är det jobbigaste att se de inte blir straffade ordentligt och att de inte blir utvisade efter sina fängelseår.

Det här är definitivt människor som aldrig borde fått komma till Sverige och därför ska inte de ha rättigheten att behålla sina svenska medborgarskap.
Citera
2026-01-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
"Jag tänkte att jag får skylla mig själv när jag var så dum att jag berusad och ensam satte mig i en bil med två okända män, säger småbarnsmamman."

Ja, det får du faktiskt men kudos för att du inser det själv!
Slapp hon betala?

Hur korkade är inte gubbarna? ”Låt oss våldta henne. Några år på kåken är så värd det”

Fattar att de inte kan tänka så långt. De passar bra in i mönstret iaf med överrepresentation:
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/08862605241311611
Citera
2026-01-21, 21:09
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Slapp hon betala?

Hur korkade är inte gubbarna? ”Låt oss våldta henne. Några år på kåken är så värd det”

Fattar att de inte kan tänka så långt. De passar bra in i mönstret iaf med överrepresentation:
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/08862605241311611

Bägge två är som bildern visar babbeluringar. Noll impulskontroll, noll konsekvenstänk. Och i härliga Sverige blir det garanterat noll år på kåken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in