https://www.gp.se/krim/tog-svarttaxi-pa-avenyn-valdtagen-vid-naset.67379d27-5e17-4f58-a744-48beff8ac8e8
Citat:
– Jag blev rädd och fattade misstankar om att något inte stod rätt till när bilen åkte förbi den avfarten som leder mot min bostad. De svängde inte av och jag undrade varför – fast jag fick inget svar, förklarade kvinnan i samband med förhandlingen.
[...]
Väl där ute hotades offret med våld och gavs ett ultimatum – att ha samlag med båda två på samma gång eller en efter en.
Efter att de båda förövarna våldtagit kvinnan, lämnades hon utanför sin bostad. Då hade det gått två timmar sedan hon först satte sig i baksätet på Mercedesen.
Ännu två smutsiga babbar som våldtar en svensk kvinna, en småbarnsmamma som vart på konsert. Alltid en dålig idé att sätta sig i en svarttaxi, tio gånger sämre idé att sätta sig i en bil med en MENA babbe.
Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet. Däremot kan man undra hur kvinnor i Sverige 2025 inte har uppfattat rådande verklighetsbild av vårt samhälle.
Någon som vet mer eller har domen?