2026-01-22, 08:43
Medlem
Försökt luska i om Linn är singel idag eller ej men blir inte klokare. Någon detektiv här som vet?!? Vill nämligen bara veta om Simon är till förfogande
Citera
2026-01-22, 09:21
Medlem
Mikael, vilken konstig kille. Först så het på gröten, som han håller på och sedan plötsligt är hon inget att ha. Jag tror att han klarade inte konkurrensen med dom andra killarna och hoppade av.
Citera
2026-01-22, 10:09
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulljoh
Jag haraldrig sett en sån bonde som är så bonnig hemmavid och ingen som befatta sig med rening V gödselbrunn och skulle dra in kvinnor i det. Han är nonchalant och verkar inte anstränga sig ett dugg på att föra sig och se välklädd ut eller uppföra sig han skämmer ut sig
Han får nog söka sig utomlands om han vill ha kvinnfolk. Stor gård drar i många länder, dock verkar det behövs väldiga investeringar
Citera
2026-01-22, 11:15
Medlem
Men alltså Rickard hos Kerstin! Redan i Hotell Romantik så lät han som Långben på julafton, och det har inte direkt avtagit 😂 Man kan ju inte bli annat än glad av att se hans minspel och kroppsspråk.
Citera
2026-01-22, 13:25
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är alla Kerstins sökande framplockade av produktionen? Verkar vara flera som valsat runt i liknande program tidigare

Ja, det verkar så.
Hennes första fråga till mustaschgubben är rätt märklig: "Vad tycker du att vi ska göra"?
Jamenar, visste hon inte hur han såg ut? Skickar dom inte ett intressebrev till varandra med ett foto?
Och hur kunde han å sin sida vara ovetande om att hon var vegetarian?
Hans svar är ännu märkligare när han börjar rabbla upp alla kötträtter han tycker dom ska göra!?
Hon svarar då att hon är vegetarian, och därmed är deras bekantskap slut.

Det verkar lite väl genomskinligt. Var han verkligen en dejtare? Eller hade produktionen tillfälligt plockat in honom för denna scen? Han kanske var en ljudtekniker eller chaufför i teamet som man hade satt cowboyhatt på med en lösmustasch för att få lite dramatik?

Samma egendomliga scener händer under snus-scenen när en dejtare får korgen bara för att han snusar.
Man ställer sej samma fråga; Skickar dom inte ett intressebrev till varandra om sina kriterier?
Att vara vegan, vegetarian och allergisk mot tobak är väl det första man skriver om i så fall?
Eller var han också en kille från TV4 som låtsades vara sökande?
Det verkar faktiskt så. Hans uppträdande när de andra killarna kommer är också rätt egendomligt. Nog borde han väl ha rest sej upp, tagit i hand och hälsat de andra välkomna till "gården", även om han redan beslutat sej för att åka hem? Istället sitter han och surar som en barnunge..
Nää, det där går jag inte på. Produktionen tyckte han skulle sitta och tjura!

Det är nog hög tid att lägga ner Bonde.
Under dom första säsongerna var alla sökanden väldigt inne på att få sin bonde till slut, och när dom blev bortröstade tycktes deras värld rasa samman.
Numera kommer alla dit lite som av en händelse, säger hej i TV-rutan några avsnitt, och väljer sen självmant att åka hem av oklara skäl.
Det börjar snart bli ovanligt att någon blir kvar till slutet.
Dom är inte ett skit intresserade av bonden, utan dom är intresserade av att komma i TV, och förhoppningsvis bli "upptäckta".
Citera
2026-01-22, 14:36
Medlem
Vad är Micke för naiv typ?

Men Micke du kom ju just till gården.

- Inte utan min snus!
Citera
2026-01-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Mikael, vilken konstig kille. Först så het på gröten, som han håller på och sedan plötsligt är hon inget att ha. Jag tror att han klarade inte konkurrensen med dom andra killarna och hoppade av.

Ja han var ju konstig o på från början men blir nån så anti av att man snusar då hade jag oxå gett upp
Citera
2026-01-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Han får nog söka sig utomlands om han vill ha kvinnfolk. Stor gård drar i många länder, dock verkar det behövs väldiga investeringar

Det är ju hans jobb! Varför inte visa det fr början?? Bönder är väl inga stilgurus i mode direkt.
Citera
2026-01-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Ja, det verkar så.
Hennes första fråga till mustaschgubben är rätt märklig: "Vad tycker du att vi ska göra"?
Jamenar, visste hon inte hur han såg ut? Skickar dom inte ett intressebrev till varandra med ett foto?
Och hur kunde han å sin sida vara ovetande om att hon var vegetarian?
Hans svar är ännu märkligare när han börjar rabbla upp alla kötträtter han tycker dom ska göra!?
Hon svarar då att hon är vegetarian, och därmed är deras bekantskap slut.

Det verkar lite väl genomskinligt. Var han verkligen en dejtare? Eller hade produktionen tillfälligt plockat in honom för denna scen? Han kanske var en ljudtekniker eller chaufför i teamet som man hade satt cowboyhatt på med en lösmustasch för att få lite dramatik?

Samma egendomliga scener händer under snus-scenen när en dejtare får korgen bara för att han snusar.
Man ställer sej samma fråga; Skickar dom inte ett intressebrev till varandra om sina kriterier?
Att vara vegan, vegetarian och allergisk mot tobak är väl det första man skriver om i så fall?
Eller var han också en kille från TV4 som låtsades vara sökande?
Det verkar faktiskt så. Hans uppträdande när de andra killarna kommer är också rätt egendomligt. Nog borde han väl ha rest sej upp, tagit i hand och hälsat de andra välkomna till "gården", även om han redan beslutat sej för att åka hem? Istället sitter han och surar som en barnunge..
Nää, det där går jag inte på. Produktionen tyckte han skulle sitta och tjura!

Det är nog hög tid att lägga ner Bonde.
Under dom första säsongerna var alla sökanden väldigt inne på att få sin bonde till slut, och när dom blev bortröstade tycktes deras värld rasa samman.
Numera kommer alla dit lite som av en händelse, säger hej i TV-rutan några avsnitt, och väljer sen självmant att åka hem av oklara skäl.
Det börjar snart bli ovanligt att någon blir kvar till slutet.
Dom är inte ett skit intresserade av bonden, utan dom är intresserade av att komma i TV, och förhoppningsvis bli "upptäckta".

Kerstin kommer aldrig hitta nåt långvarigt
Citera
2026-01-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scania1
Helt otroligt att han tar med dom ner till skitbrunnen det första han gör när dom kommer dit, jag är själv uppväxt på gård och det här beteendet är långt ifrån normalt....han verkar vara en mycket störd individ och jag skulle bli mycket förvånad om inte samtliga tjejer åker hem relativt snart.

Nu blev det ju stopp just då o han väl tvungen att fixa. Dock hade man föredragit handskar på
Citera
2026-01-22, 15:54
Medlem
Nu misstänker jag det inte blir något för LInn med SImon heller. Hanstartade med och tala om att GÖteborg är bäst , vilket är förståeligt men LInn är ju bunden av sin hästar och dit verkar han inte vilja flytta och hon vill nog inte h distansförhällNde utan familj och barn men tror hon var lite intresserad av honom
Citera
2026-01-22, 16:18
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Kerstin kommer aldrig hitta nåt långvarigt

Nej. Hon är nog en sån där människa med en massa principer. Det såg väl produktionen redan förra gången och frågade därför om hon ville ställa upp som 'bonde' denna gång, väl medveten om att det skulle bli trassel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in