2026-01-21, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
Kommer Ninni använda Anders dyngbrunn tror ni?

Göteborgaren hos Linn ser ovårdad ut kan jag säga å alla kvinners vägnar, han behöver saneras av Go Kväll redaktionen

Hur många år har KRIS-Sven, 71 suttit på kåken i sitt liv hitills nu, nån som vågar höfta? han kanske är on parole? för att vara med i programmet, skönt att höra att han är en äkta södergris han säger att han kan "knoppa" rörande var nånstans han ämnar kinesa i natt.
KRIS-Sven har aldrig rökt och aldrig snusat, det är bara skit säger han, flaskan & doften på kokain däremot är prima grejer och gör undervärk för en lenare mansröst

"Porrbelysning", han är lite skönt snuskig ändå
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-21 kl. 20:36.
Citera
2026-01-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Anders är en skitgris. Tror ingen av damerna (förutom Milena, heter hon så) stod ut med detta.
Visst, är man bonde så får man utstå att utsätta sej för både koskit plus annat.
Anders går runt i ett par sladdriga kortbrallor, stövlar och en t-shirt som stinker av skit.
Rör om i koskiten med sin hand. Tror inte nån av tjejerna blev imponerad.

Helt otroligt att han tar med dom ner till skitbrunnen det första han gör när dom kommer dit, jag är själv uppväxt på gård och det här beteendet är långt ifrån normalt....han verkar vara en mycket störd individ och jag skulle bli mycket förvånad om inte samtliga tjejer åker hem relativt snart.
Citera
2026-01-21, 20:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scania1
Helt otroligt att han tar med dom ner till skitbrunnen det första han gör när dom kommer dit, jag är själv uppväxt på gård och det här beteendet är långt ifrån normalt....han verkar vara en mycket störd individ och jag skulle bli mycket förvånad om inte samtliga tjejer åker hem relativt snart.
Vad är det för konstigt med att visa tjejerna gästtoan? nej allvarligt, varför tycker du att kvinnor skonas från där parfymeringen inte är den bästa, det luktar förmodligen bättre där än nån dyr fransk kärringparfym

Förstår du inte att det här är Anders eget lilla "shit-test" av tjejerna att dom får laga den sönderskitna kulverten.
Du tycker att kvinnan ska få utforska och finna baksidan av bondelivet av sig själv? om hon öh ska få reda på att denna hockeyrink på vintern existerar?

Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-21 kl. 21:01.
Citera
2026-01-21, 21:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Marcus verkar ha problem med det sociala samspelet. Svårt med en sån person. Verkar överpresterande i allt han gör.
Tjejerna verkade ha problem med det social samspelet dvs dom kan inte prata inför dom andra tjejerna om sig själva till honom, mens han vill ha ett naturligt direktjämförande gruppsamlag, bara för att 3 tjejer är så osäkra på sig själva att dom blir helt stumma i kör över att dom alla tittar på senaste netflix skiten så utgör inte det ett belägg för att det var berättigat

Citat:
Anders är en skitgris. Tror ingen av damerna (förutom Milena, heter hon så) stod ut med detta.
Visst, är man bonde så får man utstå att utsätta sej för både koskit plus annat.
Anders går runt i ett par sladdriga kortbrallor, stövlar och en t-shirt som stinker av skit.
Rör om i koskiten med sin hand. Tror inte nån av tjejerna blev imponerad.
Körde han verkligen ner hummern? det minns inte jag, såtillvida hans isborr inte var en tillsatsdel för armen ala järnmannen i Jönnsonligan dyker upp igen.
Är det kanske inte så att du nu sitter och refererar till bilden som en av tjejerna målade upp? hade han rört om med handen hade kameran fångat det stolta ögonblicket
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-21 kl. 21:22.
Citera
2026-01-21, 21:21
Medlem
Crapmagics avatar
Jag tror att Kjerstins snusmumrik som såg ut som döde porrskådisen Buck Adams åkte hem för att han enbart hade i uppdrag att göra kort gästspel, han var nog utvald av produktionen för att motivera henne från gnället i första avsnittet & driva henne mot dom andra torskarna efter hans sorti
Citera
2026-01-21, 21:25
Medlem
kulturstrategs avatar
Den snyggaste hos Anders har redan checkat ut. Den andra(Ninni) har väl aldrig varit särskilt intresserad. Övriga två är statister - den ena av dem vet dessutom om det och tänker åka hem självmant så att hon slipper bli bortvald

Hos Marcus har samtliga checkat ut. Blir nog en favorit i repris från 2010 - där alla tjejer lämnade Thomas gård. Marcus sitter förmodligen med sitt headset och runkar till VR porr i skrivande stund. Lever han tills sexrobotarna gör entré?

Vad fick produktionen att tro att det var en bra ide att casta Kerstin? Det är inte underhållande och det finns heller ingen chans att det blir nåt med nån av gubbarna.

Hos Linn kan det möjligvis bli en kortsiktig romans.
Citera
2026-01-21, 21:25
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scania1
Är knappast någon tillfällighet utan bestämt av Anders o produktionen. Någon sköter troligen korna o borde även kunnat fixa stoppet.
Undrar varför korna står inne mitt i sommaren?
Citera
2026-01-21, 21:33
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Marcus verkar ha problem med det sociala samspelet. Svårt med en sån person. Verkar överpresterande i allt han gör.
Tycker mer han verkar vara en kortväxt o blyg pajsare. Eftersom han funderat på att bygga nytt hus i 15 år har han inte gjort ett handtag på sitt hus under tiden. Han hade bilder på barn på väggen, men de är väl inte hans?
Citera
2026-01-21, 22:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Var det inte du som talade om bristande impulskontroll på folk som spoilade i Farmen tråden, hur står det till med din förmåga här tycker du att hålla ut till lajvtittningen kl 20.00? alternativt använda jobbiga spoiler taggar?

Avsnittet hade redan sänts vid midnatt kl 00:00 ... på TV4 Play.

TV4 finns inte längre på linjär kanal längre och den här tråden utgår ju numera från att avsnittet ska ha sänts på TV4 Play.
Citera
2026-01-21, 23:25
Medlem
Jag haraldrig sett en sån bonde som är så bonnig hemmavid och ingen som befatta sig med rening V gödselbrunn och skulle dra in kvinnor i det. Han är nonchalant och verkar inte anstränga sig ett dugg på att föra sig och se välklädd ut eller uppföra sig han skämmer ut sig
Citera
2026-01-21, 23:44
Medlem
Hur många år av missbruk och alkoholism tror ni Sven har bakom sig? Garanterat medlem i KRIS också
Citera
2026-01-22, 07:19
Medlem
Herregud säger jag. Förstår att alla är singlar utom Linn.

Jag gissade rätt om att Mikael skulle lämna.

Tror bara på slutval hos Linn. Att bli bondmora och drömma om fina resor går ej ihop. Anders på resa blir som Cricodile Dundee om de inte väljer att resa till ett kostall. Vilken bondlurk!

Marcus har valt speciella tjejer och verkar tämligen nervös och stel hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in