2026-01-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Man fick den känslan omgående.
Vänstermupp.
Har ett jobb som inte behövs.
Omanlig.
Han blir nog snart hatad. Ge det 2-3 veckor till.
Nu backstabbade han Jonas om bögdisskusionen och kom undan med det!!
Fjanten känner sig uppenbart väldigt hotad av Jonas och Bosse. Vad har han för fel på axlarna förresten? Eller är det bristen på ryggrad som är problemet kanske
Citera
2026-01-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esuma
Men herregud vilket dagis från Nils och Vanessa.. Fattar inte de Jonas drog ett exempel om bidragen?! Herrejävlar vad lättkränkta folk är!

”Kindergarten”, inte dagis
Citera
2026-01-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Ok, längst fram på snoppen eller?

Förskola = För(hud)is
Citera
2026-01-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Har gått igenom några men får ingen träff. Kan det vara nån som varit med i Robinson ?

Jag tänkte direkt på Filippa Kronholm som var med i Bachelor, hennes röst 😅
Citera
2026-01-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NedSchtark
”Kindergarten”, inte dagis

Så var det ja! 🫡
Citera
2026-01-20, 22:30
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Varför sitter du och lägger in flera avsnitt framåt i spoilers? Har du ingen impulskontroll alls?

Reglerna i tråden är att man använder sig av spoilerfunktionen om diskuterar avsnitt som släppts på tv4play, men inte har sänts på tv Därför ligger flera avsnitt framåt i spoilern, iom att detta är första året jag följer farmen vet jag inte deras sändningstider därav min kommentar innan knappen.

Om kommentaren av impulskontrollen referar till att jag har sett alla avsnitt, så kan jag bara säga att jag slutade tidigt på måndagen och var ledig idag tisdag.
Citera
2026-01-20, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är Vanessa transa?

Hon vet nog inte ens själv. Mer än att hon hatar män (men vill vara en själv).

Vanessa är den sortens person jag brukar beskriva som ett gift i varje organisation. Som långsamt förstör all arbetsmoral, glädje och sammanhållning. Hon baktalar alla, hugger alla i ryggen.
Citera
2026-01-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Nils Karlsson är tydligen gammal Miljöpartist i Malmö.
Det tillsammans med sina diagnoser förklarar kanske hans eviga pladder och stirriga blick, samt noll möjlighet att lyssna och ta in information från någon annan?

Autism, ADHD och miljöpartist. Usch. Som Greta
Citera
2026-01-20, 22:44
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hon vet nog inte ens själv. Mer än att hon hatar män (men vill vara en själv).

Vanessa är den sortens person jag brukar beskriva som ett gift i varje organisation. Som långsamt förstör all arbetsmoral, glädje och sammanhållning. Hon baktalar alla, hugger alla i ryggen.

Har hon sagt att hon hatar män?
Citera
2026-01-21, 01:27
Medlem
Nils verkade lite skönt knasig till en början. Så klart för mycket. Men nu börjar det bara bli plågsamt att se honom meth påverkad rabbla en massa mundiarre. Han och den blonda curlade flickebarnet är jobbiga jävlar. Men kanske blir kul tv vi får se..
Citera
2026-01-21, 02:33
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har hon sagt att hon hatar män?
Ja. Ska kanske vara i spoiler.

Citera
2026-01-21, 04:43
Medlem
Någon som kan förklara regeln om att de inte får snusa på Farmen?
Är det någonting som definierar livet på landet vid sekelskiftet (ca 1998–2002) så är det väl snus, mus och brännvin?
Att lägga in en redig mullbänk då och då var den enda mänskliga rättighet en dräng/ statare/ bonne hade på den tid som de lajjar i programmet.
Och om det nu finns juridiska hinder för att ha en apparat som står och puttrar i nåt uthus så kunde väl produktionen låta dem kvittera ut en fyra‐fem helrör Kron i veckan och låtsas att det är hemkört?
Så ordnar det sig med musen också skall ni se.
"Du, Lina".
"Ja, Alfred lille?"
"Det där med gifteriet, det tror jag att vi tar och skiter i".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in