2026-01-21, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Autism, ADHD och miljöpartist. Usch. Som Greta
Vem är Greta?
Citera
2026-01-21, 05:50
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Det verkar vara tydligt vilka som folk stör sig på både där och här men jag måste säga att so far är mina favoriter Kevin och Ahmed.

Kevin verkar vara en lugn och skön snubbe och Ahmed verkar rakryggad och tydlig. Men furhern är olidlig, står inte ut med hennes röst får muta tvn när hon snackar.
Citera
2026-01-21, 07:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Reglerna i tråden är att man använder sig av spoilerfunktionen om diskuterar avsnitt som släppts på tv4play, men inte har sänts på tv Därför ligger flera avsnitt framåt i spoilern, iom att detta är första året jag följer farmen vet jag inte deras sändningstider därav min kommentar innan knappen.

Om kommentaren av impulskontrollen referar till att jag har sett alla avsnitt, så kan jag bara säga att jag slutade tidigt på måndagen och var ledig idag tisdag.

Jag kan reglerna - men dina spoilers som ligger långt fram i avsnitten utgör att de flesta i tråden sitter inte och sträckkollar flera avsnitt framåt/alt. samtliga avsnitt så som du har gjort och då går dina spoilers inte att besvara.

Men fortsätt att lägg Spoiler runt dessa - bra. Själv kommer jag inte att läsa dessa från dig (mitt val) då de blir intetsägande!
Citera
2026-01-21, 07:45
Medlem
CS128s avatar
I gårdagens avsnitt blev både Tindra och Stephani + en till (minns ej namnet) valda att åka till Torpet, bara 3 st till för SB att välja nu. Mycket förvånad att ingen av damerna gjorde sura miner då de är varandras motsatser i personligheter och verkligen är som Natt & Dag. Nu får man väl hoppas att Nils också blir en av dessa utvalda - så att någon av gårdarna kan utföra sina uppdrag!
Citera
2026-01-21, 07:55
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Vem är Greta?
Greta Gris hallå kollar du ej på barnprogram?
Citera
2026-01-21, 08:00
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Det verkar vara tydligt vilka som folk stör sig på både där och här men jag måste säga att so far är mina favoriter Kevin och Ahmed.

Kevin verkar vara en lugn och skön snubbe och Ahmed verkar rakryggad och tydlig. Men furhern är olidlig, står inte ut med hennes röst får muta tvn när hon snackar.
låt mig gissa du lyssnar på zara larsson
Citera
2026-01-21, 08:07
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja. Ska kanske vara i spoiler.

helt otroligt man får utrycka sig så i tv, tänk om en man sa han hatade kvinnor vad hade hänt då?
Citera
2026-01-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet
Jag tänkte direkt på Filippa Kronholm som var med i Bachelor, hennes röst 😅
Ja kanske Väldigt likt. När man lyssnar på Filippa så känns det ja, sen när man lyssnar på Angelica så tänker man nja
Citera
2026-01-21, 09:22
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
låt mig gissa du lyssnar på zara larsson

nä det gör jag inte. lite för gammal för det.
Citera
2026-01-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esuma
Men herregud vilket dagis från Nils och Vanessa.. Fattar inte de Jonas drog ett exempel om bidragen?! Herrejävlar vad lättkränkta folk är!
Haha ja, vilken hönsgård.

Och vad lättkränkta alltför många är(som du säger), det gråts och dramatiseras för en skitsak, och dessutom en förvrängd story.
Och varför bry sig om vad någon har för åsikter (om det nu hade handlat om det, vilket de vill påstå).

Herregud, jag hade inte kunnat vistas ute i samhället öht om jag skulle behöva navigera/reagera/agera och dessutom behöva gråta varje gång någon inte tycker och tänker som mig, eller har en negativ åsikt om mig och/eller det jag gör.

Hur orkar de?

Det här kan bli en kul säsong, vilka galningar😆
Citera
2026-01-21, 09:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Stephani är ju mycket mer störande. Speciellt hennes röst går knappt att lyssna på.
Låter som någon överklasskärring.

Hon ÄR verkligen jobbig att lyssna på och se hennes "pekande med högerhanden" och att hon pratar illa om vissa andra deltagare. Ibland har hon fog for det men lika ofta - inte!

Dock tycker jag att Nils ger mig skavsår i öronen av hans s.k. filosofiska svammel om ALLT verkligen precis ALLT (inklusive tydligt skrivna matlagningsrecept!) gör att jag går i taket bara av åsynen av honom
Citera
2026-01-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jag tycker att Nils är så extremt obehaglig. Eventuellt spoiler för jag har sett alla avsnitt och vet inte hur de går i tablån.

Fast det är ju underhållande att han skapar drama även om han är en backstabber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in