2026-01-22, 20:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Är det ingen som vet vem Örjan Ramberg är?
Kan det vara Jonas som är Ömsinte Örjan?

Vore det inte lämpligt att bygga en bastu nu på Farmen & sen döpa fuskbygget till nått lämpligt på en stor skylt efter den vederhäftiga diskussionen om bastubadande finska män menar ja....ochså står Gutta för 'bidragen'
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-22 kl. 21:48.
Citera
2026-01-22, 21:08
Medlem
Ess85s avatar
Hahaha vafan är det här, hela grejen med bastubögarna, snacka om att göra en höna av en fjäder.
Citera
2026-01-22, 21:09
Medlem
Något som är vanligt bland vänstermänniskor/hbtq (alltid sammanhängande) är suget efter att vara offer, viljan till att missförstå enbart för att få rasa ut i självömkan.
Citera
2026-01-22, 21:10
Medlem
Ayda som är yngst(?) hade en av de mest mogna reaktionerna på hela ”dramat”. Hon seglar upp på toppositionerna hos mig.
Citera
2026-01-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Ayda som är yngst(?) hade en av de mest mogna reaktionerna på hela ”dramat”. Hon seglar upp på toppositionerna hos mig.

Jag håller med. Hon har varit chill från första avsnittet.
Citera
2026-01-22, 21:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Du måste åsyfta? när hon markerade att homofobi är oacceptabelt och att det hemskaste var att det fanns fähundar i gruppen som kände sig kränkta & olyckliga att det därav per definition gjorde Jonas klandervärd, ja det var moget värre!
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-22 kl. 21:47.
Citera
2026-01-22, 22:04
Medlem
picapicans avatar
Vilka lättkränkta bastubögar och transor!
Citera
2026-01-22, 22:05
Medlem
Det jag inte fattar är hur det årets farmen på något sätt ändå ser identiskt ut med hur tidigare års farmen ser ut? Alltså själva bostaden och vissa likheter med gårdarna osv. Eller är det bara ett sjukt sammanträffande och produktionen som letat efter hus som haft stora likheter?
Citera
2026-01-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan det vara Jonas som är Ömsinte Örjan?

Vore det inte lämpligt att bygga en bastu nu på Farmen & sen döpa fuskbygget till nått lämpligt på en stor skylt efter den vederhäftiga diskussionen om bastubadande finska män menar ja....ochså står Gutta för 'bidragen'

Gutta har väl dött? Menar du Wincent eller?
Citera
2026-01-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Gutta har väl dött? Menar du Wincent eller?

Både Gutta och Qristina dog förra året
Citera
2026-01-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Nej vanessa tål jag inte sitter och snackar ut med jonass vågar inte säga något när hon är själv sedan i synken direkt efteråt snackar skit.

HON SKA UT.

Vanessa är ett gift. Jag har sagt det sedan första minuten jag såg henne. Ett gift.
Förstör varje relation, organisation, arbetsplats...
Genomfalsk och genomvidrig person.
Citera
2026-01-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Hon är bara falsk och en identitetssökare, inte så tuff på egenhand dock utan sina homo polare, varför sa hon inget till honom hon som ska vara så principfast och tuff.

Vanessa tordes inte. Hon är en feg liten ynklig skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in