Citat:
Ursprungligen postat av
Aljechin69
Ja, du har så rätt. Trist att inte kunna uppskatta något för var det är.
Det där med äggen hade jag missat, men otroligt pinsamt/tragiskt att hon "råkade" nämna det så det blev offentligt.
Jag unnar alla framgång här i livet, men det kräver också en viss respekt för hur man beter sig. Tittar ofta på Dragons Den och det är väl motsatsen till dagens influenser.
Framgång och hur en influenser tar ansvar för denna framgång är a och o i den branschen, det har B missat! Det är en av anledningarna som gör att jag tycker väldigt illa om henne, just därför att hon har verkligen makten och möjligheterna att förändra världen till det bättre, men gör hon det? Nej.
Om hennes följare sviker henne, då är hon nada. Hon kan inget, har inte gått ur skolan, ingen utbildning, inget körkort. Hon har ingen egen familj bara två missanpassade olyckliga hundar på deltid.
Hon kan inget, kan inte ens sköta ett hem på basicnivå. Hon är inte kulturellt bildad eller duktig inom någon sport…
Hon är oduglig. Totalt oduglig. Vilken skillnad är det på henne och en lyxhora i Dubai?
Vilken man vill ha nåt sånt?
Pengar har hon så hon slipper trippa till arbetsförmedlingen men hon kommer ALDRIG att bli lycklig men hon kommer fortfarande att leta efter lyckan länge. Det finns många tjusiga lyxhotell världen över som hon kan leta i.
Att jmf B med Dragons Den är omöjligt. De som är med där, drivs av en jädra ambition - något som B helt saknar.