2026-01-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Botox och sådant är till för att modellera en fin KSM. Spelar ingen roll hur rik man är, tjejer lägger sig ändå alltid platt för de coola killarnas krav.

Numera duger dock inte ens en KSM, och inte heller enema, utan man ska operera rövahålet för att duga till de kräsna arab- och niggerhannarna.
Varför citerar du inte hela mitt inlägg? Du utelämnade det jag skrev om hennes förestående självmord. Citatet är taget helt utan sitt sammanhang. FAKE NEWS från din sida
Citera
2026-01-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShalvaOr
Hon är inte en sund förebild, nej, och det är tragiskt att ingen ser att hon, som övriga ”influencers”, är ett offer för den tragiska samhällsutvecklingen, ett offer som drar med sig ytterligare offer (unga människor som inte förstår bättre), helt lagligt och helt öppet framför ögonen på oss alla.
En dold agenda som hon själv inte är införstådd med att hon sänder ut.
”Hon har ju bara blivit en framgångsrik kvinna”…som om det skulle vara skamligt…

”Män” som dras till den typen är inga genuina män, utan ytliga, opersonliga och omogna ”män”. Det är ”män” som antingen är jättemesiga (titta på Pernillas man) eller så är det ”män” som saknar respekt för kvinnor och som aldrig kommer respektera henne för den docka hon är.

Hon utstrålar inte kvinnlighet utan en bortskämd snorunge som kan vara underhållande att leka med när lusten faller på. Hon utstrålar psykisk ohälsa och osäkerhet. Detta måste människor lära sig.

Detta är inte en självsäker kvinna som hon tydligen ska framställas som. Hon är köpt.
Att vara stolt över att man är köpt och våga framställa sig som stark powerkvinna är under all värdighet hos en äkta människa.

Håller med! Mycket bra skrivet.
Citera
2026-01-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leebiasoft
Jag tror att det hockey spelare ,som spela i sweitz nu .
Alla rykten säger att det är en miljardär... Ingen hockeyspelare är väl miljardär.
Citera
2026-01-20, 13:58
Medlem
Bianca njuter i huset som kostar 220 000 kr/natt. Hon säger att ”Han är besatt av snacks och nachos. Han älskar också att spela musik. Så det är alltid snacktable med godis och massa dryck och chips.”
Och lille Fabbe som trodde att han kan leva upp till detta. Hehe
Citera
2026-01-20, 16:41
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Bianca njuter i huset som kostar 220 000 kr/natt. Hon säger att ”Han är besatt av snacks och nachos. Han älskar också att spela musik. Så det är alltid snacktable med godis och massa dryck och chips.”
Då undrar man ju varför Bianca inte lägger ut bild på honom på instagram. Jag undrar om han finns...
Citera
2026-01-20, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Då undrar man ju varför Bianca inte lägger ut bild på honom på instagram. Jag undrar om han finns...

Varför skulle hon direkt lägga ut en bild på en kille hon dejtar el är tillsammans med?
Citera
2026-01-20, 18:33
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Varför skulle hon direkt lägga ut en bild på en kille hon dejtar el är tillsammans med?
För att hon lägger ju ut nästan allt annat om sitt liv till allmän beskådan.
Citera
2026-01-20, 19:00
Medlem
Citat:
220,000 kr/natt?

Känns som om hon har blivit blåst. Phuket är dyrt så här års, men va fan.
Citera
2026-01-20, 19:24
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
220,000 kr/natt?

Känns som om hon har blivit blåst. Phuket är dyrt så här års, men va fan.

Den tragiska tösen vet inget och kan ingenting om pengar, ekonomi eller dess olika värden.
Hon tänker bara: ”okej, det vill jag ha, det har jag råd med”. Hon ägnar inte miljön en tanke, ej heller andra aspekter som tex ”vad får jag för mitt köp?” eller ”är detta hotell värt denna kostnad?” eller ”vad finns det för alternativ?”
Kan man utan att blinka betala 200 kronor för att foodora ska leverera henne två kokta ägg och tycker att ”det var det värt”, så bevisar hon att min teori stämmer.

Hon måste alltid ha det som är finast, vackrast och dyrast men ställer aldrig frågan om det är det bästa och det är mer än sorgligt.
Hon måste därför hela tiden hitta bättre, större, lyxigare, dyrare, vackrare vistelser och det kommer inte att uppfylla henne med det hon behöver allra mest, som aldrig kan köpas, nämligen harmoni, lycka, balans, vänskap och kärlek.

Sååå sorgligt, sa Bill
Bihuhuhuuu, grät Bull
Citera
2026-01-20, 19:30
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Vad menar du med direkt?
Citera
2026-01-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Den tragiska tösen vet inget och kan ingenting om pengar, ekonomi eller dess olika värden.
Hon tänker bara: ”okej, det vill jag ha, det har jag råd med”. Hon ägnar inte miljön en tanke, ej heller andra aspekter som tex ”vad får jag för mitt köp?” eller ”är detta hotell värt denna kostnad?” eller ”vad finns det för alternativ?”
Kan man utan att blinka betala 200 kronor för att foodora ska leverera henne två kokta ägg och tycker att ”det var det värt”, så bevisar hon att min teori stämmer.

Hon måste alltid ha det som är finast, vackrast och dyrast men ställer aldrig frågan om det är det bästa och det är mer än sorgligt.
Hon måste därför hela tiden hitta bättre, större, lyxigare, dyrare, vackrare vistelser och det kommer inte att uppfylla henne med det hon behöver allra mest, som aldrig kan köpas, nämligen harmoni, lycka, balans, vänskap och kärlek.

Sååå sorgligt, sa Bill
Bihuhuhuuu, grät Bull
Ja, du har så rätt. Trist att inte kunna uppskatta något för var det är.

Det där med äggen hade jag missat, men otroligt pinsamt/tragiskt att hon "råkade" nämna det så det blev offentligt.

Jag unnar alla framgång här i livet, men det kräver också en viss respekt för hur man beter sig. Tittar ofta på Dragons Den och det är väl motsatsen till dagens influenser.
Citera
2026-01-20, 19:55
Medlem
Det börjar gå rykten om att Bianca ligger bakom ett konto på TikTok som hyllar Bianca för allt hon gör o skryter om hur mycket pengar hon lagt ned på saker o ting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in