2026-01-20, 00:21
Medlem
Kinkskammar var ett nytt och roligt begrepp. För att förtydliga: jag bryr mig inte om kunders önskemål eller fetischer och lägger ingen värdering i vad en kund går igång på, eller i de SW som erbjuder tjänster jag själv inte gör. Däremot avstår jag alltid om jag känner minsta osäkerhet kring om det är en tjänst jag kan erbjuda på ett bra sätt. Vissa tjänster som t.ex. analplay (exklusive rimming och lättare beröring runt anus/prostata) har jag svårt att sätta mig in i SW-rollen som det oftast kan förväntas av en. Jag tänder inte på bisexuella eller väldigt undergivna män privat, och har svårt att tänka utanför boxen som SW i sådana situationer. Jag har någon enstaka gång fått frågan om att använda buttplug på kunder eller vara någon domina men har tackat nej, då avstår jag hellre så att kunden i fråga hittar rätt SW som passar dennes behov bättre.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-20 kl. 00:26.
Citera
2026-01-20, 07:46
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag har bara varit med om fotfetisch en gång privat. Var tvungen att kolla upp honom nu! Han är fem år äldre och då tyckte jag att det var mycket! 🤪 Han gjorde samma grej som du beskriver -- liksom bara tog mina tår i munnen mitt under ligget. Jag hade så klart inte fått nån förvarning och fattade först inte ens vad som hände. 😅 Men jag kommer ihåg att jag låg där och tänkte "Jahapp, han gillar visst fötter!" Det var på vintern så jag kommer ihåg att jag tänkte att det var en jädra tur att jag hade fixat mina fötter noga för inte allt för länge sen trots årstiden.😂

Det var inget jag tände på men det är ju harmlöst som du säger och han tyckte uppenbarligen om det och jag ville ju ligga med honom pga äldre, lite spännande och väldigt snygg så det var liksom ingen grej.😊 Efter det har jag aldrig träffat nån privat som gillar fötter, men det är som tidigare diskuterat vanligt att kunder med specifika fetischer vänder sig till sexarbetare för att få utlopp för det och fötter är en sån grej. Jag tänder inte på det själv men jag är som du och tycker inte att det är jobbigt bara för det och när det är i tjänsten så är jag ju dessutom förberedd och vet om att fötterna är fina och fixade så ingen stress runt det.😊💅

Några fotfetischträffar har kunderna velat vara helt påklädda själva och det enda jag klätt av är på mina fötter och så håller kunden på med olika saker. Masserar, slickar, smörjer in med kräm osv. Alltså inget sex öht. Det är inget som tänder mig och ger mig ingen njutning (det kan t.o.m. vara lite jobbigt pga kittlig 😁 ) men det är verkligen inga träffar jag haft svårt med alls.

Ja, jag tycker sånt är skönt. På grund av min styrketräning har jag fått så högt välvd fotrygg och en kund förälskade sig i formen på den och kysste och nafsade länge. Såg ut som om han spelade på ett munspel.😆😅😂🤣

En annan kund tog plötsligt in mina fingrar i sin mun och det var enormt skönt att känna tungan och värmen runt fingrarna.

Senare gjorde jag om samma sak på mig själv och då kändes det typ ingenting i jämförelse.❓❓

Jösses.😺😺
Citera
2026-01-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Kinkskammar var ett nytt och roligt begrepp. För att förtydliga: jag bryr mig inte om kunders önskemål eller fetischer och lägger ingen värdering i vad en kund går igång på, eller i de SW som erbjuder tjänster jag själv inte gör. Däremot avstår jag alltid om jag känner minsta osäkerhet kring om det är en tjänst jag kan erbjuda på ett bra sätt. Vissa tjänster som t.ex. analplay (exklusive rimming och lättare beröring runt anus/prostata) har jag svårt att sätta mig in i SW-rollen som det oftast kan förväntas av en. Jag tänder inte på bisexuella eller väldigt undergivna män privat, och har svårt att tänka utanför boxen som SW i sådana situationer. Jag har någon enstaka gång fått frågan om att använda buttplug på kunder eller vara någon domina men har tackat nej, då avstår jag hellre så att kunden i fråga hittar rätt SW som passar dennes behov bättre.
Jaaaa men precis så tänker jag med😊 har heller inga värderingar i vad kunder önskar eller har för fetischer, men om jag vet med mig att det inte kommer bli nåt bra från min sida säger jag det till kunden. Känns mest rättvist, än att jag ska spela nån roll som jag känner mig obekväm i. Vet inte hur länge du har hållit på med detta men märker du nån skillnad från hur du var sexuellt i början och hur du eller om du förändrats? Finns det nåt som du inte kunde tänka dig att göra som du idag utför?
Citera
2026-01-20, 20:28
Medlem
Och på tal om fetischer, träff idag där kunden önskade mig i beiga nylonstrumpbyxor, vilket jag införskaffade. Väl på hotellrummet och jag började dra ner hans byxor möts jag av … beiga nylonstrumpor med😂 alltså… tänk er en hård kuk sammanpressad i dessa strumpbyxor🫣😬 sa att han älskade känslan av båda oss i nylon gnida mot varandra…

Blev en bra träff trots allt😁
Citera
2026-01-21, 05:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, jag tycker sånt är skönt. På grund av min styrketräning har jag fått så högt välvd fotrygg och en kund förälskade sig i formen på den och kysste och nafsade länge. Såg ut som om han spelade på ett munspel.😆😅😂🤣

En annan kund tog plötsligt in mina fingrar i sin mun och det var enormt skönt att känna tungan och värmen runt fingrarna.

Senare gjorde jag om samma sak på mig själv och då kändes det typ ingenting i jämförelse.❓❓

Jösses.😺😺

Jag har vissa saker jag tycker om när andra gör på mig, gör jag det på mig själv så känns det ingenting! Alltså sexuell beröring. När det är nån jag verkligen tänder på så känns det så klart mer och bättre än i jobbet, och när jag gör det på mig själv så känns det verkligen nada. Det handlar väl om att sexuell njutning i mångt och mycket är mental, det är inte bara fysisk stimulans liksom.😊

Jag vet inte, men jag får ofta känslan av att flera av mina kunder aldrig har upplevt riktigt bra sex privat. De är liksom så dåliga rent tekniskt och har nog aldrig upplevt att en tjej verkligen är attraherad av dem och vill knulla. Det är därför de blir så blown away av sexarbetare som levererar en bra tjänst de uppfattar som äkta antar jag. Lite sorgligt, men man fattar ju hur fattigt en del människors sexliv är. 🥹

På tal om fattigt så är ju januari en fattig månad för många. Sexköp är dessutom ett dyrt nöje. Det är ingen av mina kunder som lever på marginalerna, verkligen inte, men vissa månader brukar vara ganska slow. Man skulle kunna tro att januari är rätt död men för mig har inboxen svämmat över. Jag har ju varit sjuk så det har inte blivit så mkt SW för mig alls men januari i år skulle kunna ha varit väldigt busy om jag hade orkat. Jag för ju inga anteckningar om träffar så jag kommer inte ihåg hur det såg ut förra året, men stor efterfrågan i år!

För mig är sommaren ganska lugn, det beror på ju på att alla mina kunder lever i relationer och sommaren betyder ledigt och mycket tid med familjen = svårt att få tid till träffar. Skönt eftersom jag också har semester på sommaren. Jag tror att vi har diskuterat det här lite i tråden, men när på året brukar ni andra ha störst efterfrågan på träffar?
Citera
2026-01-21, 08:16
Medlem
Eskort från norra Sverige här. Jag har en längre tid med stort intresse följt den här tråden och har nu skapat en ny FB-profil (vill inte använda min vanliga) för att om möjligt kunna bidra med mitt perspektiv, i den mån jag hinner och orkar (har ett vaniljjobb också).
Svaren av er mer erfarna sw:s har lärt mig massor, inte minst inför starten som fssw-eskort för ett år sedan. 😊
En insikt, så här när jag gör ”årsbokslut”, är att sw (sin utsatta natur till trots) visat sig vara ett ”mindre dåligt” extraknäck än jag trott.
Alltså: jag har i alla år trott på mediernas och kulturens stigmatiserade bild av sexarbetare som nerknarkade traffiking-offer och alla sexköpare som äckelgubbar.
Nu vet jag att det är en förljugen bild: att horor tvärtom kan befinna sig i branschen av fri vilja samt är jäkligt företagsamma och dessutom stöttande mot varandra, samt att kunderna kan vara trevliga och se helt ok ut.
Plus att det kan vara helt ok att tjäna pengar på att arbeta med att ge kunder sexuell tillfredsställelse, och få betalt för det.
Faktiskt vågar jag säga att jag (så här långt iaf) är tacksam över att jag vågade.
Alltså, jag menar ingalunda att det är guld och gröna skogar, däremot att det var bättre än jag vågat hoppas, när jag började. Men då hade jag alltså en mycket mörk bild.
Senast redigerad av Sidechicka 2026-01-21 kl. 08:42.
Citera
2026-01-21, 08:19
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag har vissa saker jag tycker om när andra gör på mig, gör jag det på mig själv så känns det ingenting! Alltså sexuell beröring. När det är nån jag verkligen tänder på så känns det så klart mer och bättre än i jobbet, och när jag gör det på mig själv så känns det verkligen nada. Det handlar väl om att sexuell njutning i mångt och mycket är mental, det är inte bara fysisk stimulans liksom.😊

Jag vet inte, men jag får ofta känslan av att flera av mina kunder aldrig har upplevt riktigt bra sex privat. De är liksom så dåliga rent tekniskt och har nog aldrig upplevt att en tjej verkligen är attraherad av dem och vill knulla. Det är därför de blir så blown away av sexarbetare som levererar en bra tjänst de uppfattar som äkta antar jag. Lite sorgligt, men man fattar ju hur fattigt en del människors sexliv är. 🥹

På tal om fattigt så är ju januari en fattig månad för många. Sexköp är dessutom ett dyrt nöje. Det är ingen av mina kunder som lever på marginalerna, verkligen inte, men vissa månader brukar vara ganska slow. Man skulle kunna tro att januari är rätt död men för mig har inboxen svämmat över. Jag har ju varit sjuk så det har inte blivit så mkt SW för mig alls men januari i år skulle kunna ha varit väldigt busy om jag hade orkat. Jag för ju inga anteckningar om träffar så jag kommer inte ihåg hur det såg ut förra året, men stor efterfrågan i år!

För mig är sommaren ganska lugn, det beror på ju på att alla mina kunder lever i relationer och sommaren betyder ledigt och mycket tid med familjen = svårt att få tid till träffar. Skönt eftersom jag också har semester på sommaren. Jag tror att vi har diskuterat det här lite i tråden, men när på året brukar ni andra ha störst efterfrågan på träffar?

Mars och november brukar vara många som hör av sig. Ingen aning om varför det är så, men det förvånar mig. Hittar ingen förklaring. Ibland är det som den berömda ketchupflaskan.

Hade två nykomlingar i fjol, annars bara stammisar, varav en föll i från och en annan återtåg kontakten.

Intressant tanke du kommer med. Tycker också att många är usla älskare, men att det kan bero på att ingen tänder på dem har aldrig slagit mig, mer ryckt på axlarna då jag inte brytt mig. Mer sett det som en bonus då jag träffat på någon som är bra och kan sin sak, eller "storknullare" som jag hörde.

Jag hade faktiskt en kund en gång som sa att han inte trodde jag ville träffa honom. Tydligen förväxlade han detta med vanlig dejting.Då jag frågade honom varför, sa han: "Men titta på hur jag ser ut. Storvuxen, liten snopp och kal på hjässan."
Jag fick ge några avledande ord om att jag inte fann honom motbjudande och det var han inte heller, såg ut som vem som helst ute på gatan. Varken snygg eller ful, just bara som en Svennebanan och ingeting mer. Vanlig mellanmjölksman.😂😂

Tack för input. Fick mig mig att tänka.💡💡

Allt gott.♥️
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-21 kl. 08:28.
Citera
2026-01-21, 09:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidechicka
Eskort från norra Sverige här. Jag har en längre tid med stort intresse följt den här tråden och har nu skapat en ny FB-profil (vill inte använda min vanliga) för att om möjligt kunna bidra med mitt perspektiv, i den mån jag hinner och orkar (har ett vaniljjobb också).
Svaren av er mer erfarna sw:s har lärt mig massor, inte minst inför starten som fssw-eskort för ett år sedan. 😊
En insikt, så här när jag gör ”årsbokslut”, är att sw (sin utsatta natur till trots) visat sig vara ett ”mindre dåligt” extraknäck än jag trott.
Alltså: jag har i alla år trott på mediernas och kulturens stigmatiserade bild av sexarbetare som nerknarkade traffiking-offer och alla sexköpare som äckelgubbar.
Nu vet jag att det är en förljugen bild: att horor tvärtom kan befinna sig i branschen av fri vilja samt är jäkligt företagsamma och dessutom stöttande mot varandra, samt att kunderna kan vara trevliga och se helt ok ut.
Plus att det kan vara helt ok att tjäna pengar på att arbeta med att ge kunder sexuell tillfredsställelse, och få betalt för det.
Faktiskt vågar jag säga att jag (så här långt iaf) är tacksam över att jag vågade.
Alltså, jag menar ingalunda att det är guld och gröna skogar, däremot att det var bättre än jag vågat hoppas, när jag började. Men då hade jag alltså en mycket mörk bild.

Hejsan svejsan och varmt välkommen till hortråden! 💛

Tror du att det är vanligt att kunder och andra dårar låtsas vara horor? Det är en fråga vi har diskuterat på sistone. Vi är ju flera som har upplevt det tyvärr. Är det nåt du råkat ut för?

Varför hade en du en mycket mörk bild av sexarbete innan du började? Och vad var det som fick dig att ta steget trots den mörka bilden? Behov av pengar? Det är ju så det är för de flesta som jobbar med sex. Men intressant att man väljer att ta steget när man har en mkt mörk bild. 🤗
Citera
2026-01-21, 09:12
Medlem
Citat:

Välkommen hit!

Jag känner igen mig i din text. När jag la in min första annons, trodde jag att jag var den endå som gjorde det frivilligt, då alla andra hade blitt tvinga av sina pimps. För det är ju så samhället/media/politiker framställer det. Och jag kände mig jättekonstig som ville göra nått som andra tvingas till...
Men sen får man lära om...
Och det finns nog inget jobb som lärt mig så mycket som sexarbetet gjort..
Och det som jag haft mest nytta av är att bli betydligt bättre på att sätta gränser. Inte bara inom sex, utan inom allt....

Vad känner ni att sexarbete har lärt er?
Citera
2026-01-21, 09:47
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:

Jag hade också en väldigt mörk bild av sexarbete när jag började, men jag började ändå pga - yolo - och det är en kink för mig.

Medias bild är verkligen sjukt förvriden och jag tycker att det är orimligt med så mycket skrämsel och skam propaganda i frågan med tanke på att vi lever på 2020 talet då kyrkans makt egentligen har urvattnats befolkningen.
Men människor är flockdjur och köper normen utan att lägga in sin egen analys allt som oftast, samt att kvinnor i genomsnitt är mindre sexuella än män och således har svårt att sätta sig in i andras perspektiv då det är ”biologiskt rätt” för kvinnor att vara återhållsamma pga en en graviditet är en hög risk och sex = graviditet i naturens programmering.
Trött på att det är ok att vara queer om man är standard HBTQIA och allt det där men inte att vara översexuell och gå igång på att sälja sex?

För övrigt så älskar jag män med fotfetish! Är det bästa att få sina fötter avgudade tycker jag, det är så fint och hett!
Citera
2026-01-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae

För övrigt så älskar jag män med fotfetish! Är det bästa att få sina fötter avgudade tycker jag, det är så fint och hett!

Typ samma här... sjukt avslappnande när nån biter lätt, nafsar och masserar mina fötter. Jätte najs när jag får en bdsm session med nån som gillar fötter. Det jobbiga är bara att fortsätta sessionen efter att man gått ner i varv när man tvingat personen behandla mina fötter en bra stund...
Citera
2026-01-21, 10:00
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Välkommen hit!

Jag känner igen mig i din text. När jag la in min första annons, trodde jag att jag var den endå som gjorde det frivilligt, då alla andra hade blitt tvinga av sina pimps. För det är ju så samhället/media/politiker framställer det. Och jag kände mig jättekonstig som ville göra nått som andra tvingas till...
Men sen får man lära om...
Och det finns nog inget jobb som lärt mig så mycket som sexarbetet gjort..
Och det som jag haft mest nytta av är att bli betydligt bättre på att sätta gränser. Inte bara inom sex, utan inom allt....

Vad känner ni att sexarbete har lärt er?

Att den sexuella nöden och den själsliga ensamheten är så stor bland kunderna. Spelar ingen roll om kunden har familj och barn eller lever ensam - de är ensamma. Att många lever rätt meningslösa liv; de är fast i ett ekorrhjul de inte kan ta sig ur.

Lite så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in