2026-01-17, 16:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det är tydligt att sexarbete väcker en massa känslor! 😊 Många har väldigt svårt att förstå varför man väljer att sälja sex, att man verkligen kan se det som ett jobb som inte har med sexuell upphetsning och njutning att göra trots att det handlar om sexuella tjänster. Jag förstår att det svider för många kunder att höra att det för många sexarbetare verkligen handlar om ett jobb och inte att förverkliga sig själv sexuellt -- att det istället är nåt många av oss gör privat utan pengar iblandade. Hursomhelst så finns det lika många anledningar att sälja tillfälliga sexuella tjänster som det finns FSSWs så det är ju inte lönt att tjafsa om. 🤷

Det är nåt jag annars uppskattar med horcommunityt. Vi vet om att vi är en utsatt grupp (på så många olika sätt) så vi är bra på att hålla sams och supporta varandra. Inte gå i konflikt och trycka ner andra. Den sura och elaka horan som vill vara lite bättre än andra är faktiskt inte vanlig alls. Det har varit så i alla länder jag har jobbat i, inklusive Sverige. Väldigt fint tycker jag. 🥰

Jag vet faktiskt inte vad mina kunder verkligen tänker om varför jag sexarbetar och om jag njuter sexuellt av det. Det är ingenting vi kan diskutera så klart, men är väldigt tydligt att alla mina kunder jag träffar nu bryr sig om mig och mitt välmående och vill att även jag ska må bra och ha det skönt under en träff. Jag tror nog att de flesta av mina kunder intalar sig att jag faktiskt är kåt och njuter. Det finns kunder som inte bryr sig om det öht men det är ju kunder man weedar ut ganska omgående om man har möjlighet till det. Det beror ju helt och hållet på hur man jobbar och vilka förutsättningar man har så klart, men för min del så har jag mestadels träffat kunder som vill att jag ska ha det bra och att även jag ska gå igång på träffen.

Sen har jag en kundgrupp som har materialfetischer och de förstår ju att de träffarna inte innebär nån sexuell njutning för mig, de är väldigt införstådda med att träffen bara handlar om deras kink och fetisch. Samma med de kunderna som vill köpa anal play. Jag har kunder jag träffar och använder leksaker och hjälpmedel på utan att ens klä av mig själv. De har knappt ens sett mig utan kläder, det är inte det träffen handlar om. Jag har varit inne på det tidigare men det är nog mina intressantaste träffar faktiskt. Privat så har jag inte träffat på nån som har såna materialfetischer (eller vissa plagg) eller gillar så långvarig och hård anal play. Jag gillar att ge lättare anal play om det är nån jag verkligen tänder på och båda är sjukt kåta i stunden men jag har inte träffat nån privat som gillar det som en del av mina kunder gillar. Det är väl därför jag tycker att det är de intressantaste träffarna. Så olikt mitt privata sexliv och jag tycker det är fint att få ta emot det förtroendet från kunder -- många tycker att det är jobbigt att dela med sig av sina kinks och det är därför de vänder sig till en SW och inte sin partner. Så jag tycker att det är fint att få det förtroendet på nåt sätt. 😊 Men det är ju naturligtvis ganska så uppenbart att jag inte njuter sexuellt öht under en sån träff. Däremot tycker jag att det är intressant och har inget emot att göra det.
Citera
2026-01-17, 19:42
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det är tydligt att sexarbete väcker en massa känslor! 😊 Många har väldigt svårt att förstå varför man väljer att sälja sex, att man verkligen kan se det som ett jobb som inte har med sexuell upphetsning och njutning att göra trots att det handlar om sexuella tjänster. Jag förstår att det svider för många kunder att höra att det för många sexarbetare verkligen handlar om ett jobb och inte att förverkliga sig själv sexuellt -- att det istället är nåt många av oss gör privat utan pengar iblandade. Hursomhelst så finns det lika många anledningar att sälja tillfälliga sexuella tjänster som det finns FSSWs så det är ju inte lönt att tjafsa om. 🤷

Det är nåt jag annars uppskattar med horcommunityt. Vi vet om att vi är en utsatt grupp (på så många olika sätt) så vi är bra på att hålla sams och supporta varandra. Inte gå i konflikt och trycka ner andra. Den sura och elaka horan som vill vara lite bättre än andra är faktiskt inte vanlig alls. Det har varit så i alla länder jag har jobbat i, inklusive Sverige. Väldigt fint tycker jag. 🥰

Jag vet faktiskt inte vad mina kunder verkligen tänker om varför jag sexarbetar och om jag njuter sexuellt av det. Det är ingenting vi kan diskutera så klart, men är väldigt tydligt att alla mina kunder jag träffar nu bryr sig om mig och mitt välmående och vill att även jag ska må bra och ha det skönt under en träff. Jag tror nog att de flesta av mina kunder intalar sig att jag faktiskt är kåt och njuter. Det finns kunder som inte bryr sig om det öht men det är ju kunder man weedar ut ganska omgående om man har möjlighet till det. Det beror ju helt och hållet på hur man jobbar och vilka förutsättningar man har så klart, men för min del så har jag mestadels träffat kunder som vill att jag ska ha det bra och att även jag ska gå igång på träffen.

Sen har jag en kundgrupp som har materialfetischer och de förstår ju att de träffarna inte innebär nån sexuell njutning för mig, de är väldigt införstådda med att träffen bara handlar om deras kink och fetisch. Samma med de kunderna som vill köpa anal play. Jag har kunder jag träffar och använder leksaker och hjälpmedel på utan att ens klä av mig själv. De har knappt ens sett mig utan kläder, det är inte det träffen handlar om. Jag har varit inne på det tidigare men det är nog mina intressantaste träffar faktiskt. Privat så har jag inte träffat på nån som har såna materialfetischer (eller vissa plagg) eller gillar så långvarig och hård anal play. Jag gillar att ge lättare anal play om det är nån jag verkligen tänder på och båda är sjukt kåta i stunden men jag har inte träffat nån privat som gillar det som en del av mina kunder gillar. Det är väl därför jag tycker att det är de intressantaste träffarna. Så olikt mitt privata sexliv och jag tycker det är fint att få ta emot det förtroendet från kunder -- många tycker att det är jobbigt att dela med sig av sina kinks och det är därför de vänder sig till en SW och inte sin partner. Så jag tycker att det är fint att få det förtroendet på nåt sätt. 😊 Men det är ju naturligtvis ganska så uppenbart att jag inte njuter sexuellt öht under en sån träff. Däremot tycker jag att det är intressant och har inget emot att göra det.

Då jag gör nedre toalett på en herre är det ingen som ser ner på det, utan jag gör ett viktigt arbete, enligt samhällets syn.

Det där andra är så stigmatiserande. Plötsligt inget viktigt arbete i samhällets ögon.

Bara förkastligt, så förkastligt.
Citera
2026-01-17, 21:52
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Värst är det om dom har tvn på i samma rum som vi har sex. Jag kan fastna helt i programmet, vare sig det är en seg partiledardebatt eller en spansk dramaserie. Och sen komma på mig själv att jag inte märkt att tiden gått och är glad över att fekstönandet går på automatik.
Så vill mina kunder ha min uppmäräksamhet ska dom inte ha på tvn...😬

En kunds katt jamade och skrek under hela vår akt. Jag älskar katter ♥️😺😺😺😺, men det där var bara för jobbigt.

En annan kund ville visa mig några spelkulor han hade i en skål, råkade tappa ut alla kulor på golvet. Och det kan ju hända den bästa, men att han valde att på alla fyra samla ihop kulorna, vilket tog typ sex år, var bara respektlöst . Han kunde väntat med att samla ihop kulorna tills jag gått därifrån.

Nej, då.😡😡

Snacka om att jag kände mig omotiverad.Sur.🍋🍋
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-17 kl. 21:58.
Citera
2026-01-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Värst är det om dom har tvn på i samma rum som vi har sex. Jag kan fastna helt i programmet, vare sig det är en seg partiledardebatt eller en spansk dramaserie. Och sen komma på mig själv att jag inte märkt att tiden gått och är glad över att fekstönandet går på automatik.
Så vill mina kunder ha min uppmäräksamhet ska dom inte ha på tvn...😬

Men märker inte kunderna detta? Jag har sett några tidigare inlägg i denna tråd att vissa föredrar doggy eftersom kunden i fråga slipper se ens ansiktsuttryck och märker inte att man inte njuter, att man kan tänka på annat och att det innebär ingen ansträngning för oss/SW i fråga. Jag vet inte riktigt hur ni andra gör vid doggy men att bara stå still på alla fyra och låta kunden göra sin grej är väl ganska tråkigt för båda parter? Rör du dig inte på dig vid doggy såsom motjuck, rider kuken bakifrån och andra rörelser? För det krävs ju att man är med och att man behöver vara uppmärksam på kunden tänker jag. Men om det funkar så kör på
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-17 kl. 22:43.
Citera
2026-01-18, 08:24
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Det är så många som har åsikter om horans arbete och varför vi borde/inte borde syssla med det. Alla vet hur horan har det, men ingen lyssnar på horan. Det här har vi kommit in på många ggr i tråden. 😖

Diskussionen blir som sagt alltid så svartvit. Det är antingen misär eller happy, happy och glamour. Det är väldigt få utomstående aktörer som kan och vill förstå att det finns personer som är ganska så neutralt inställda till sexuella handlingar med främlingar och/eller folk man inte tänder på och därför inte har problem med att sälja tillfälliga sexuella tjänster. Att delulu kunder till varje pris vill intala sig att horan är det där rotlösa, glada och ständigt kåta sagoväsendet som älskar kuk förstår jag. Restaurang Självbedrägeri.

Det finns ju inte så mkt att diskutera där faktiskt -- jag fattar att det svider att man betalar för spelad njutning. Ibland så verkar dock vissa helt på riktigt tro att horan jobbar med sex för sin egen kåthets skull. Horan är helt enkelt en kåt jävel som älskar att knulla och lika gärna skulle kunna gjort det gratis. 🤡

Att andra horor stövlar fram och berättar hur andra ska jobba och inte jobba händer inte. Min upplevelse av hor-communityt är att alla är extremt stöttande, hjälpsamma och snälla. I alla länder jag jobbat i. Eftersom som vi är så sjuuukt vana vid och jävligt less på att andra för vår talan och fråntar oss våra känslor och upplevelser så är det INGEN som klappar på huvudet, framställer sig själv som bättre osv. Vi är en utsatt grupp som håller ihop. (Ja även vi som 100% valt det själva och har en annan inkomst är utsatta -- det finns ett stort spektra.) Inte ens när nån har råkat riktigt illa ut pga SW och man kan misstänka att det finns självskadebeteende, missbruk eller liknande med i bilden är det nån som berättar för horan hur horan ska jobba och inte. Folk är väldigt hjälpsamma och omtänksamma men det är ingen som ens skulle komma på tanken att berätta för horan att horan ska sluta jobba. Istället är man vänlig och slänger ut små trevare, frågar om man kan göra nåt osv. Det här är nåt som bara andra horor förstår tror jag. 🥰

Att en hora uttalar sig om andra horors privatliv har jag ALDRIG varit med om. Inte ens på ett positivt sätt. Att det skulle göras negativt och nedlåtande finns liksom inte ens på kartan. Det händer inte. ☺️

Jag har nog faktiskt aldrig träffat på en elak och otrevlig hora. Vi känner på nåt sätt ett slags syskonskap. Det är antagligen för att det är en så utsatt och stigmatiserad bransch där alla andra hela tiden vill föra vår talan.

När jag har pratat med SWs som har jobbat på bordeller utomlands så har de berättat att det kan bli en del sura miner och skitsnack när man jobbar men det handlar ju om konkurrens och stress och press i stunden. Det handlar ju inte om att inte hålla ihop som sexabetare som grupp och börja trycka ner andra horor och berätta hur de ska jobba. Det händer som sagt inte. ❣️

De ggr jag vet att horor har blivit riktigt osams och är tvungna att bryta kontakten så har det handlat om politiska diskussioner. Lite som det kan se ut i andra sammanhang också!

Av SW har jag lärt mig mycket om mig själv, min och andras sexualitet, människor, samhället och hur man navigerar runt i snåriga situationer. Jag har alltid varit intresserad av sex och har aldrig tänkt att man ska hålla på sig, bara ligga när man är kär osv. Det tror jag att de flesta FSSWs har gemensamt. Sex är liksom ingen stor grej. Alltså de fysiska handlingarna. För en del är det så och det är helt otänkbart för dem att "släppa in" nån de inte verkligen tycker om på djupet. FSSWs kan vara intima med främlingar och/eller folk vi inte attraheras av.

För mig personligen så måste det till en djup känslomässig koppling för att jag verkligen ska tända till. Jag har uppskattat sex utan såna djupare känslor också givetvis. Väldigt mkt! Man dejtar nån som är snygg och rolig och man ligger lite, det är också nice. Men det går ju inte att jämföra med när man verkligen har en djup connection. Det blir väldigt tydligt när man jobbar med SW. ☺️

.

Tycker det är ett bra ord du använder; neutral. Så har jag känt ofta inför möte med kund. Klart jag ibland känt att vad är det jag håller på med, men så kan jag känna vad det gäller det vanliga arbetet också.

Tror att vad en än företar sig i livet, kommer frågan: Är det här rätt?

Lite så faktiskt.
Citera
2026-01-18, 08:32
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Tycker det är ett bra ord du använder; neutral. Så har jag känt ofta inför möte med kund. Klart jag ibland känt att vad är det jag håller på med, men så kan jag känna vad det gäller det vanliga arbetet också.

Tror att vad en än företar sig i livet, kommer frågan: Är det här rätt?

Lite så faktiskt.

Ja, visst är det så. Sexarbete är ju faktiskt inte annorlunda än andra jobb och situationer i livet i det avseendet. Man frågar sig ibland vad man håller på och det MÅSTE man ju göra. 😊
Citera
2026-01-18, 08:36
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Verkligen! Sexarbete kan ju även röra upp känslor hos andra sexarbetare! Som tur är så har de allra, allra flesta SW:s förståelse för varför man börjar och fortsätter sälja sex, oavsett om man hatar att sälja sex eller går i gång på det. Det är så många utomstående aktörer som har åsikter om vårt yrke, så det är verkligen värdefullt att prata med andra SW:s som förstår yrket och inte dömer oavsett anledning att man säljer sex. Jag har i stort sett daglig kontakt med mina SW-kompisar och är så tacksam för det! 🩷

Jag har inga kunder med olika fetischer (eller så har det de, bara att de inte utövar de med mig!), men jag har några kunder som gillar anal play. Jag tror det är många män som inte vågar be sin partner om det, de kanske är rädda att deras partner kommer tro att de egentligen är homosexuella, vet inte. Det känns iaf väldigt fint att ha fått det förtroendet och att de känner att de kan prata med mig om sina kinks. Jag går verkligen inte igång på alla fetischer, men som du säger är det ju spännande med sexualitet och det är intressant att veta vad olika människor tänder på. Jag är väldigt vanilj i både mitt privata sexliv och i yrket, men jag är öppensinnad och dömer ingen bara för att deras kink/fetisch inte är för mig.

Jag har faktiskt en kund som inte visste att han gillar analt förrän jag tog initiativ att rimma honom. Jag brukar verkligen aldrig ta såna initiativ, men jag "fick feeling". 😅 Som tur var gillade han det väldigt mycket!
Senast redigerad av FestligPersika 2026-01-18 kl. 08:40.
Citera
2026-01-18, 08:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Verkligen! Sexarbete kan ju även röra upp känslor hos andra sexarbetare! Som tur är så har de allra, allra flesta SW:s förståelse för varför man börjar sälja sex, oavsett om man hatar att sälja sex eller går i gång på det. Det är så många utomstående aktörer som har åsikter om vårt yrke, så det är verkligen värdefullt att prata med andra SW:s som förstår yrket och inte dömer oavsett anledning att man säljer sex. Jag har i stort sett daglig kontakt med mina SW-kompisar och är så tacksam för det! 🩷

Jag har inga kunder med olika fetischer (eller så har det de, bara att de inte utövar de med mig!), men jag har några kunder som gillar anal play. Jag tror det är många män som inte vågar be sin partner om det, de kanske är rädda att deras partner kommer tro att de egentligen är homosexuella, vet inte. Det känns iaf väldigt fint att ha fått det förtroendet och att de känner att de kan prata med mig om sina kinks. Jag går verkligen inte igång på alla fetischer, men som du säger är det ju spännande med sexualitet och det är intressant att veta vad olika människor tänder på. Jag är väldigt vanilj i både mitt privata sexliv och i yrket, men jag är öppensinnad och dömer ingen bara för att deras fetisch inte är för mig.

Jag har faktiskt en kund som inte visste att han gillar analt förrän jag tog initiativ att rimma honom. Jag brukar verkligen aldrig ta såna initiativ, men jag "fick feeling". 😅 Som tur var gillade han det väldigt mycket!

Ja, men precis! Det är ett fint förtroende att kunder vågar dela med sig av sina kinks, tankar och känslor. Det är lite ledsamt att de inte vågar göra det med sin partner men vad gäller just anal play och prostatamassage så är det kanske så att the bögskräck is strong hos äldre personer? Vet inte. Hursomhelst så är det nåt många skäms för och jag tycker att det är fint att de delar med sig av sina kinks, fantasier och fetischer. Sexarbetare brukar vara ganska öppna och intresserade av sex och sexualitet men det finns ju tydligen sexarbetare som kinkskammar och dömer även om jag själv inte träffat på såna så ofta. Det är väl inget problem egentligen, jag tror att kunder har känslospröten ute när de kontaktar horor så de hittar nog rätt. 😊

Det är mina intressantaste träffar -- helt klart. Jag kan inte relatera till deras material/klädfetisch men det är så spännande att se hur den tar sig uttryck. En del har extremt harmlösa fetischer, typ handbollsskor (nej det har inte hänt, ingen känner igen sig!) men de vågar ändå inte be sin partner om det. Kinkskammande och äckelkänslor för det som man tycker är avvikande kanske är vanligt? Om min sambo ville runka på mina handbollsskor så skulle han lätt få göra det. 😊 Det vore så klart trist om det var det enda han ville göra och om han inte kunde bli kåt annars, men det skulle ju inte vara nåt problem för mig.

Jag har inget problem med träffar som går ut på en kink som inte alls är för mig -- det är ju kunden som köpt min tid och uppmärksamhet och mina tjänster. Det är intressant att se hur nån så totalt går igång på ett klädesplagg. Privat har jag aldrig upplevt det, men det är kul att få ha varit med om.

Edit: När jag tänker på det är så jag typ avundsjuk på män som har en prostata!🤪 Verkar vara skönt med anal penetration då. Det tycker jag ju redan att det är, men med prostata så blir det ju en level till antar jag.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-18 kl. 09:34.
Citera
2026-01-18, 19:12
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ja, men precis! Det är ett fint förtroende att kunder vågar dela med sig av sina kinks, tankar och känslor. Det är lite ledsamt att de inte vågar göra det med sin partner men vad gäller just anal play och prostatamassage så är det kanske så att the bögskräck is strong hos äldre personer? Vet inte. Hursomhelst så är det nåt många skäms för och jag tycker att det är fint att de delar med sig av sina kinks, fantasier och fetischer. Sexarbetare brukar vara ganska öppna och intresserade av sex och sexualitet men det finns ju tydligen sexarbetare som kinkskammar och dömer även om jag själv inte träffat på såna så ofta. Det är väl inget problem egentligen, jag tror att kunder har känslospröten ute när de kontaktar horor så de hittar nog rätt. 😊

Det är mina intressantaste träffar -- helt klart. Jag kan inte relatera till deras material/klädfetisch men det är så spännande att se hur den tar sig uttryck. En del har extremt harmlösa fetischer, typ handbollsskor (nej det har inte hänt, ingen känner igen sig!) men de vågar ändå inte be sin partner om det. Kinkskammande och äckelkänslor för det som man tycker är avvikande kanske är vanligt? Om min sambo ville runka på mina handbollsskor så skulle han lätt få göra det. 😊 Det vore så klart trist om det var det enda han ville göra och om han inte kunde bli kåt annars, men det skulle ju inte vara nåt problem för mig.

Jag har inget problem med träffar som går ut på en kink som inte alls är för mig -- det är ju kunden som köpt min tid och uppmärksamhet och mina tjänster. Det är intressant att se hur nån så totalt går igång på ett klädesplagg. Privat har jag aldrig upplevt det, men det är kul att få ha varit med om.

Edit: När jag tänker på det är så jag typ avundsjuk på män som har en prostata!🤪 Verkar vara skönt med anal penetration då. Det tycker jag ju redan att det är, men med prostata så blir det ju en level till antar jag.
Jag har ju som sagt inga kunder med fetischer och har knappt haft en befintlig kund som ens har yttrat någonting om någon fetisch. 😅 Jag vill ju mest göra vaniljsex, så det är inget problem att jag inte har några fetisch-kunder, men det är ju kul att få en inblick i vad folk tänder på! Som sagt är det ju spännande med sexualitet. ☺️

Många fetischer är ju helt harmlösa, som typ högklackade skor, olika material, fötter osv, och såna fetischer skulle jag inte ha någonting emot. Jag skulle dock inte vilja utföra någon fetisch som jag känner genuint äckel inför. Som det har nämnts i tråden är det viktigt med gränssättning och jag tror att om man ska må bra i branschen långsiktigt så är det viktigt att ha tydliga gränser även för sig själv med vad man är bekväm med och inte.
Citera
2026-01-19, 15:07
Moderator
BlueSwedes avatar
Nu är det dags för skärpning! Håll er till tråden ämne! Diskussioner om sexköpslagar och annat, förs i andra trådar. Käbbel och liknande får ni ta via PM eller inte alls.
Inlägg raderade och varningar utdelade!
Mod
Citera
2026-01-19, 18:28
Medlem
FestligPersikas avatar
På tal om harmlösa fetischer så kom jag att tänka på att för flera år sedan hade jag en kund med en ganska extrem fotfetisch. Han hade inte nämnt det innan och helt plötsligt under ligget började han suga och slicka på mina tår när jag låg på rygg och hade fötterna på hans axlar. 😱 Jag hade verkligen jättesvårt att hålla mig för skratt och han hade hemskt gärna fått förvarna mig innan, så att jag hade varit beredd. 😅 Jag förstår faktiskt inte varför han inte sa till innan. Om han hade sagt till innan så hade jag ju kunnat förbereda mig mentalt. Fotfetisch är en fetisch som jag inte förstår, men jag har ingenting emot det och som sagt är det ju helt harmlöst och det är inte någonting som är jobbigt för mig bara för att jag inte tänder på det själv.
Citera
2026-01-19, 19:48
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
På tal om harmlösa fetischer så kom jag att tänka på att för flera år sedan hade jag en kund med en ganska extrem fotfetisch. Han hade inte nämnt det innan och helt plötsligt under ligget började han suga och slicka på mina tår när jag låg på rygg och hade fötterna på hans axlar. 😱 Jag hade verkligen jättesvårt att hålla mig för skratt och han hade hemskt gärna fått förvarna mig innan, så att jag hade varit beredd. 😅 Jag förstår faktiskt inte varför han inte sa till innan. Om han hade sagt till innan så hade jag ju kunnat förbereda mig mentalt. Fotfetisch är en fetisch som jag inte förstår, men jag har ingenting emot det och som sagt är det ju helt harmlöst och det är inte någonting som är jobbigt för mig bara för att jag inte tänder på det själv.

Jag har bara varit med om fotfetisch en gång privat. Var tvungen att kolla upp honom nu! Han är fem år äldre och då tyckte jag att det var mycket! 🤪 Han gjorde samma grej som du beskriver -- liksom bara tog mina tår i munnen mitt under ligget. Jag hade så klart inte fått nån förvarning och fattade först inte ens vad som hände. 😅 Men jag kommer ihåg att jag låg där och tänkte "Jahapp, han gillar visst fötter!" Det var på vintern så jag kommer ihåg att jag tänkte att det var en jädra tur att jag hade fixat mina fötter noga för inte allt för länge sen trots årstiden.😂

Det var inget jag tände på men det är ju harmlöst som du säger och han tyckte uppenbarligen om det och jag ville ju ligga med honom pga äldre, lite spännande och väldigt snygg så det var liksom ingen grej.😊 Efter det har jag aldrig träffat nån privat som gillar fötter, men det är som tidigare diskuterat vanligt att kunder med specifika fetischer vänder sig till sexarbetare för att få utlopp för det och fötter är en sån grej. Jag tänder inte på det själv men jag är som du och tycker inte att det är jobbigt bara för det och när det är i tjänsten så är jag ju dessutom förberedd och vet om att fötterna är fina och fixade så ingen stress runt det.😊💅

Några fotfetischträffar har kunderna velat vara helt påklädda själva och det enda jag klätt av är på mina fötter och så håller kunden på med olika saker. Masserar, slickar, smörjer in med kräm osv. Alltså inget sex öht. Det är inget som tänder mig och ger mig ingen njutning (det kan t.o.m. vara lite jobbigt pga kittlig 😁 ) men det är verkligen inga träffar jag haft svårt med alls.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-19 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in