2026-01-17, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo jag kanske överdrev lite.

Men faktum är att kvinnor blir allt mindre intresserade av män statistiskt ,vetenskapligt.

Nu vet jag inte vilket kön du har ,är du man borde du se att det ligger i ditt intresse att göra något.

De tycker som TS säger att de blir inte attraherade av mansformen, Nu måste man ställa det i relation till något. Män uppfattar kvinnoformen mer attraktiv. Bevisen för det är tydliga.

- Män köper sex och betalar enorma mängder pengar för att uppleva kvinnoformen.

- Kvinnor är tre gånger så mycket HBTQ. Män gillar kvinnoformen mer.

- Fler män än kvinnor vill gifta sig enligt gallup (män vill vara nära kvinnoformen mer än kvinnor vill vara nära män)

https://www.pewresearch.org/short-reads/2025/11/14/12th-grade-girls-are-less-likely-than-boys-to-say-they-want-to-get-married-someday/

"Boys are more likely than girls to say they want to get married someday (74% vs. 61%), "

Kvinnor finner manskroppen allt mer ointressant , TS har rätt.

Kan man göra något åt det ?
Du är nog inte bortom allt hopp, verkar hyfsat intelligent och har sinne för humor. Mycket mer behövs strängt taget inte.
Citera
2026-01-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du är nog inte bortom allt hopp, verkar hyfsat intelligent och har sinne för humor. Mycket mer behövs strängt taget inte.
Japp nu är det.bestämt. Ungen Prepper ska överleva. Ungen ska baxas genom detta horribla experiment vi kallar livet.
Citera
2026-01-18, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Bedräglig? Vilket märkligt uttalande. Den är som den är och faller de flesta kvinnor i smaken.
Och där kom till att de är outbildade också.
Citera
2026-01-18, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Och där kom till att de är outbildade också.
Nejdå, bara lite långsam. Kan ibland ta ett halvt dygn eller så innan poletten trillar ner. Inom normal avvikelse dock, ingen medicinsk behandling krävs.
Citera
2026-01-18, 11:31
Medlem
Om man frågar Chat GPT så säger han att:

Kvinnor uppfattar 10-20 % av männen attraktiva.

Män uppfattar 50% av kvinnorna mycket attraktiva.

Det här fungerade bra när männen var rikare, men nu är kvinnorna oftare rikare så de väljer inte lika gärna gå in i relationer med män ,de har inga behov av dem.

De sitter i ryggmärgen hos politiker och dyl att man ska hjälpa kvinnor mest. Det finns säkert politiker som tycker man ska ha invandring av män bara för att hjälpa kvinnor ,men kvinnor behöver ingen hjälp i detta område ,utan de som behöver hjälp från politikerna är män.

Det vi måste fundera på vilken hjälp behöver männen.
Citera
2026-01-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Det är ingen som går runt och tänker att ååå jag vill så gärna kyssa och hålla om den där lönnfeta medelmåttan där borta. Det ger spykänslor. Så är det inte motsatt håll.
Är det inte det som är grejen? Män är fula och äckliga. Det är det som är så perverst/ snuskigt och därför sexigt? Som kvinna vill man tämja en stark och vild best genom att göra sig åtrådd av honom. Man vill inte ha en tam skönhet. Kvinnors attraktion beror inte på mäns skönhet. Inte lika mycket som omvänt.

Att kvinnor har lägre libido beror väl på ett naturligt urval? Det ger ingen evolutionär fördel att ha sex oftare som kvinna. Mäns frekventa kåthet är lika obegripligt för dem som om någon skulle fråga dig som man varför du inte vill ha utlösning 100ggr på raken. Man funkar helt enkelt inte så - psykiskt eller fysiskt.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2026-01-19 kl. 18:51.
Citera
2026-01-19, 19:59
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
En del längtar efter kvinnokroppar. De flesta kvinnor är "bisexuella" idag och blir kåta av kvinnokroppen. Däremot sitter enbart en liten minoritet kvinnor med dålig självkänsla och längtar efter manskroppar. Eller, de tror att de längtar efter manskroppar när de egentligen bara vill bli omtyckta(och män tycker genuint om kvinnor). De dras inte till mannens utseende i sig.

Att mansformen är motbjudande har inget med nån propaganda att göra. Det finns f.ö mycket mer propaganda som vill göra mansformen attraktiv - det biter sådär va?
Bisexuella kvinnor finns i vissa kretsar. Jag träffar knappt på dem/er trots att jag har stort umgänge privat och på jobbet (har enstaka gånger blivit raggad på för att jag är accepterande och glad, har dock ingen längtan.). Förstår att det kan vara en del önsketänk inblandat att var och varannan tjej egentligen vill.

Män är attraktiva på flera sätt. De flesta killar är större än vi kvinnor, har mörkare röster, är beskyddande, hjälpsamma och annat trevligt. Det ger något slags genklang i mig som tjej, och är sådant man inte hittar hos sig själv som kvinna.

Många män är de facto fysiskt attraktiva men utseende är inte prio på samma sätt för kvinnor (bl a det visar att vi tjejer inte längtar primärt efter fysisk uppenbarelse). Längtan efter mannen finns på andra plan och delvis utseendemässigt.

Den positiva bilden ovan kanske inte är homosexuella kvinnors syn på män, men det är okej så länge inget hat, mobbning eller annat negativt är inblandat, tycker jag.

Nu börjar jag upprepa mig och avslutar här.
Tack för din synvinkel
Citera
2026-01-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Är det inte det som är grejen? Män är fula och äckliga. Det är det som är så perverst/ snuskigt och därför sexigt? Som kvinna vill man tämja en stark och vild best genom att göra sig åtrådd av honom. Man vill inte ha en tam skönhet. Kvinnors attraktion beror inte på mäns skönhet. Inte lika mycket som omvänt.

Att kvinnor har lägre libido beror väl på ett naturligt urval? Det ger ingen evolutionär fördel att ha sex oftare som kvinna. Mäns frekventa kåthet är lika obegripligt för dem som om någon skulle fråga dig som man varför du inte vill ha utlösning 100ggr på raken. Man funkar helt enkelt inte så - psykiskt eller fysiskt.
Både ja och nej. Jag tror vissa kvinnor går igång på att bli åtrådda av män snarare än att de åtrår män, men att 'tämja en best' är ju ingen svår uppgift. Kvinnor använder sex i utbyte mot resurser först och främst. För de tänder inte på män.

Ja det har aldrig varit nödvändigt för kvinnor att ha hög libido eftersom män har det och är det starkare könet.
Citera
2026-01-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Bisexuella kvinnor finns i vissa kretsar. Jag träffar knappt på dem/er trots att jag har stort umgänge privat och på jobbet (har enstaka gånger blivit raggad på för att jag är accepterande och glad, har dock ingen längtan.). Förstår att det kan vara en del önsketänk inblandat att var och varannan tjej egentligen vill.

Män är attraktiva på flera sätt. De flesta killar är större än vi kvinnor, har mörkare röster, är beskyddande, hjälpsamma och annat trevligt. Det ger något slags genklang i mig som tjej, och är sådant man inte hittar hos sig själv som kvinna.

Många män är de facto fysiskt attraktiva men utseende är inte prio på samma sätt för kvinnor (bl a det visar att vi tjejer inte längtar primärt efter fysisk uppenbarelse). Längtan efter mannen finns på andra plan och delvis utseendemässigt.

Den positiva bilden ovan kanske inte är homosexuella kvinnors syn på män, men det är okej så länge inget hat, mobbning eller annat negativt är inblandat, tycker jag.

Nu börjar jag upprepa mig och avslutar här.
Tack för din synvinkel
Återigen bekräftar du att kvinnor inte är sexuellt attraherade av män. Sexuell attraktion är rent fysisk. Alla män vet vad jag pratar om här. Att vara beskyddande, trevlig, ha stor plånbok etc har inget med sexuell attraktion att göra.

Du är inte heterosexuell i ordets rätta bemärkelse. Att du har sex med män gör dig inte heterosexuell lika lite som en homosexuell man som har sex med kvinnor blir heterosexuell.

Och återigen finns det vetenskapliga studier som motsäger att det skulle finnas få bisexuella tjejer. Det finns studier som tyder på att de flesta tjejer är gynofila alltså tänder på tjejer och inte alls (åtminstone inte primärt) på män, ungefär 65-70 % lesbiska, 25-30 % bisexuella/asexulla (med oklar preferens) och ca 5-6 % (!!!) med stark preferens för män. Om du frågar de kvinnorna själva skulle säkert 80 % i alla fall tvångsmässigt säga att de är heterosexuella.

Källa:
https://academic.oup.com/jsm/article/22/1/57/7906528

Mycket riktigt uppger 80% av deltagarna att de är hetero men studien visar nånting helt annat.

Citat:
The high prevalence of implicit gynephilic sexual preferences among women suggests that they may not always result in non-heterosexual behavior, and women may find other women aesthetically appealing, without necessarily viewing them as potential sexual partners. Therefore, it can be hypothesized that only a small subset of women showing implicit gynephilic sexual preferences may engage in non-heterosexual behaviors.
Så trots att de inte nödvändigtvis har sex med kvinnor irl, så tänder de på kvinnors kroppar.
Senast redigerad av Nyepost 2026-01-19 kl. 21:44.
Citera
2026-01-19, 22:56
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Återigen bekräftar du att kvinnor inte är sexuellt attraherade av män. Sexuell attraktion är rent fysisk. Alla män vet vad jag pratar om här.

Det är ju tråkigt förstås om du aldrig fått upplevt att en kvinna varit fysiskt sexuellt attraherad av dig. Detta gäller dock inte "alla män".
Citera
2026-01-20, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är ju tråkigt förstås om du aldrig fått upplevt att en kvinna varit fysiskt sexuellt attraherad av dig. Detta gäller dock inte "alla män".
Jag klarar mig. Har du någon kommentar till studien jag presenterade?
Citera
2026-01-20, 07:34
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag klarar mig.

Det är en väldigt fin känsla. Du missar verkligen något.

Citat:
Har du någon kommentar till studien jag presenterade?

Angående detta:

Citat:
Det finns studier som tyder på att de flesta tjejer är gynofila alltså tänder på tjejer och inte alls (åtminstone inte primärt) på män, ungefär 65-70 % lesbiska, 25-30 % bisexuella/asexulla (med oklar preferens) och ca 5-6 % (!!!) med stark preferens för män.

Det enda jag kan säga att dessa siffror helt enkelt är orimliga. Vad skulle det finnas för fördel av naturen att skapa en 95 % bi- eller homosexualitetsgrad bland kvinnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in