2025-11-18, 21:24
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Du tänker som en kille. Jag som tjej attraheras såklart starkt av en man som jag gillar och älskar, och vill för allt i världen inte ha någon som på något sätt liknar en kvinna, alltså lika som jag själv. Bara tanken är motbjudande.

Kan hända att du inte vill kyssa en kvinna. Men om valet stod mellan att kyssa en genomsnittlig okänd man och en genomsnittlig okänd kvinna så skulle du välja det senare, eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jag tror ni missförstår något, heterosexuella kvinnor attraheras av manliga attribut precis som vice versa. Vi är absolut inte lika kåta som ni, men den sexuella attraktionen till maskulinitet finns där. Jag har aldrig upplevt "platonisk kärlek" till en man som jag är attraherad utav, ännu mindre har jag sett denne som ett barn

Det har förstört viben helt. Tycker inte manlighet är fult alls, tvärtom attraktivt. Eftersom jag är en heterosexuell kvinna.

Det här med att kvinnan ser mannen som ett barn ligger på undermedveten eller rentav omedveten nivå. Ett exempel på att kvinnor gillar när mannen är som ett barn för dem är deras dragning till bad boys. Bad boys är i mångt och mycket som barn, med sin brist på hänsyn och låga empati, och kvinnan tycker om att ta hand om dessa. Du kan inte förneka att det är en pervers mor-son dynamik i dessa osunda förhållanden mellan kvinnor och osympatiska män. Det är drivkraften bakom "attraktionen" från kvinnans sida till dem.

Skit i sexbiten. Att kvinnor har en kinky och osund dragning till maskulina män med breda käkar vet vi. Men hur skulle du beskriva din romantiska "attraktion" till mannen?
Citera
2025-11-18, 21:26
Medlem
Citat:
Nej? Det är en attraktion till manliga attribut, så som manliga händer, röst, längd, form, etc.
Varför inte... kuk? Tror du killar tänker på röst och längd nej de tänker på fitta, röv och tuttar. Ren sexuell attraktion.
Citera
2025-11-18, 21:28
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Kan hända att du inte vill kyssa en kvinna. Men om valet stod mellan att kyssa en genomsnittlig okänd man och en genomsnittlig okänd kvinna så skulle du välja det senare, eller hur?

Det här med att kvinnan ser mannen som ett barn ligger på undermedveten eller rentav omedveten nivå. Ett exempel på att kvinnor gillar när mannen är som ett barn för dem är deras dragning till bad boys. Bad boys är i mångt och mycket som barn, med sin brist på hänsyn och låga empati, och kvinnan tycker om att ta hand om dessa. Du kan inte förneka att det är en pervers mor-son dynamik i dessa osunda förhållanden mellan kvinnor och osympatiska män. Det är drivkraften bakom "attraktionen" från kvinnans sida till honom.

Skit i sexbiten. Att kvinnor har en kinky och osund dragning till maskulina män med breda käkar vet vi. Men hur skulle du beskriva din romantiska "attraktion" till mannen?

Jag tror ingen kvinna vill ta hand om eller se sin man som ett barn. Det går emot våra biologiska instinkter. Jag ANTAR att kvinnor väljer badboys pga de manliga kvaliteterna som de uppvisar, typ slåss, ta risker, vara farliga, etc.

Ja, jag är attraherad av manliga attribut, hår, längd, händer, en viss "hårdhet", doft, skägg (eller inte ibland), kuk, osv. Jag tänder på män och vill vara nära dem, så kanske jag skulle beskriva det.
Citera
2025-11-18, 21:29
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Varför inte... kuk? Tror du killar tänker på röst och längd nej de tänker på fitta, röv och tuttar. Ren sexuell attraktion.

Läs ett steg längre.

Plus att kvinnor är inte lika sexuellt orienterade som.män, även om vi älskar era kukar också! Inte det första jag tänker på när jag är attraherad av någon.
Citera
2025-11-18, 21:31
Medlem
Citat:
Läs ett steg längre.

Plus att kvinnor är inte lika sexuellt orienterade som.män, även om vi älskar era kukar också! Inte det första jag tänker på när jag är attraherad av någon.
Nej precis, ni är inte det för män är fula och ni saknar testosteron. Det är ingen som går runt och tänker att ååå jag vill så gärna kyssa och hålla om den där lönnfeta medelmåttan där borta. Det ger spykänslor. Så är det inte motsatt håll.
Citera
2025-11-18, 21:31
Medlem
franges avatar
Har du frågat såna där bögare om hur de ser på saken?
Citera
2025-11-18, 21:34
Medlem
Om män är "inherent motbjudande", borde inte homosexuella män ha ett sexuellt beteende som liknar (heterosexuella) kvinnor? Såvitt jag vet är det inte så.
Citera
2025-11-18, 21:35
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Jag tror ingen kvinna vill ta hand om eller se sin man som ett barn. Det går emot våra biologiska instinkter. Jag ANTAR att kvinnor väljer badboys pga de manliga kvaliteterna som de uppvisar, typ slåss, ta risker, vara farliga, etc.

Ja, jag är attraherad av manliga attribut, hår, längd, händer, en viss "hårdhet", doft, skägg (eller inte ibland), kuk, osv. Jag tänder på män och vill vara nära dem, så kanske jag skulle beskriva det.

Fetmarkerade: Det är därför de vill suga deras kukar, som perversa äckliga luder. Att bad boyen är som ett barn samtidigt är det som får henne att tro att hon är kär i honom.

Nu beskriver du fetisch-delen igen. Varför upplever du att du är romantiskt attraherad av män?

Män drömmer om vackra tjejer/kvinnor. Kvinnor drömmer aldrig romantiska drömmar om mäns ansikten. Det finns ingen attraktion till mannens yttre.
Citera
2025-11-18, 21:35
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Nej precis, ni är inte det för män är fula och ni saknar testosteron. Det är ingen som går runt och tänker att ååå jag vill så gärna kyssa och hålla om den där lönnfeta medelmåttan där borta. Det ger spykänslor. Så är det inte motsatt håll.

Vad konstig du är. Det är bokstavligen motsatsen till vad jag skrev. Brukar du vilja kyssa och hålla medelmåttiga lönnfeta tanter eller vad är det frågan om?

Jag talar om vanliga, normala män och att kvinnor är normalt sett attraherade av dem. Eller hur tror du barn blir till?
Citera
2025-11-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Skorpionen.
Om män är "inherent motbjudande", borde inte homosexuella män ha ett sexuellt beteende som liknar (heterosexuella) kvinnor? Såvitt jag vet är det inte så.
Vissa bögar har det (petiga) andra är besatta av kuk och kan bortse från saker. Det är förnodmligen testot som gör det. Nymfoman kvinnor är lite som en bög i jämförelse. Få till antalet.
Citera
2025-11-18, 21:37
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Fetmarkerade: Det är därför de vill suga deras kukar, som perversa äckliga luder. Att bad boyen är som ett barn samtidigt är det som får henne att tro att hon är kär i honom.

Nu beskriver du fetisch-delen igen. Varför upplever du att du är romantiskt attraherad av män?

Män drömmer om vackra tjejer/kvinnor. Kvinnor drömmer aldrig romantiska drömmar om mäns ansikten. Det finns ingen attraktion till mannens yttre.

Jag förstår inte varför du försöker motbevisa mig, eftersom jag är kvinna och berättar för dig hur det ligger till. Vi dagdrömmer visst om män vi är attraherade av. Att du inte förstår det beror på att du är en man. Du får en kvinnas perspektiv och du vägrar lystra. Vad mer har vi att diskutera?
Citera
2025-11-18, 21:38
Medlem
Citat:
Vad konstig du är. Det är bokstavligen motsatsen till vad jag skrev. Brukar du vilja kyssa och hålla medelmåttiga lönnfeta tanter eller vad är det frågan om?

Jag talar om vanliga, normala män och att kvinnor är normalt sett attraherade av dem. Eller hur tror du barn blir till?
Hellre det än en gubbe. Helt klart kan jag kyssa en medelmåttig tjej. Ingen big deal.

Dom blir knullade av en man, beviser ju inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in