Citat:
Kan hända att du inte vill kyssa en kvinna. Men om valet stod mellan att kyssa en genomsnittlig okänd man och en genomsnittlig okänd kvinna så skulle du välja det senare, eller hur?

Citat:
Jag tror ni missförstår något, heterosexuella kvinnor attraheras av manliga attribut precis som vice versa. Vi är absolut inte lika kåta som ni, men den sexuella attraktionen till maskulinitet finns där. Jag har aldrig upplevt "platonisk kärlek" till en man som jag är attraherad utav, ännu mindre har jag sett denne som ett barn
Det har förstört viben helt. Tycker inte manlighet är fult alls, tvärtom attraktivt. Eftersom jag är en heterosexuell kvinna.
Det har förstört viben helt. Tycker inte manlighet är fult alls, tvärtom attraktivt. Eftersom jag är en heterosexuell kvinna.
Det här med att kvinnan ser mannen som ett barn ligger på undermedveten eller rentav omedveten nivå. Ett exempel på att kvinnor gillar när mannen är som ett barn för dem är deras dragning till bad boys. Bad boys är i mångt och mycket som barn, med sin brist på hänsyn och låga empati, och kvinnan tycker om att ta hand om dessa. Du kan inte förneka att det är en pervers mor-son dynamik i dessa osunda förhållanden mellan kvinnor och osympatiska män. Det är drivkraften bakom "attraktionen" från kvinnans sida till dem.
Skit i sexbiten. Att kvinnor har en kinky och osund dragning till maskulina män med breda käkar vet vi. Men hur skulle du beskriva din romantiska "attraktion" till mannen?