2026-01-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Ser ut som en sexig body med rosa rosetter …

Då har folk rätt i denna tråd att hon säljer sex för jag gick och tittade närmare på detta klädesplagg och det ser ut som en body en sexigare variant det ser även ut som det hänger en strumpeband hållare på den också
Citera
2026-01-18, 13:47
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Ser ut som en sexig body med rosa rosetter …

https://ibb.co/FbL9X7xD

Definitivt ingen baddräkt.
Citera
2026-01-18, 13:48
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Då har folk rätt i denna tråd att hon säljer sex för jag gick och tittade närmare på detta klädesplagg och det ser ut som en body en sexigare variant det ser även ut som det hänger en strumpeband hållare på den också

Så om man äger ett sexigt klädesplagg så är man per automatik prostituerad? Idiot.
Citera
2026-01-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Så om man äger ett sexigt klädesplagg så är man per automatik prostituerad? Idiot.
Nu går ni nog lite för långt i era antaganden. Hon kanske har varit på en hotellweekend eller nåt och det måste hon få när hon är barnfri. Eller det kan vara så enkelt att hon vill ha en sån på sig hemma, kan man inte ha det?
Citera
2026-01-18, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Varför ska man annars klä upp sig i sån body? Hon är singel och lär knappast ha nån sexpartner då behöver man ingen sån där
Citera
2026-01-18, 20:33
Medlem
OF är bara trams, Linda städar och jobbar med YT. Som hon själv säger det hon gjort senaste åren. Kan tänka mig att hon även städar en del i stan samt i Ström.

Angående bilen förstår jag henne, alla små barn får plats i den så varför inte byta.

Intressant med H markering ang barnen. Jag förstår att han är trött, han tar halva jobbet utan ersättning. Men är rätt säker på att han har mer av barnbidragen. Vilket iofs är små pengar när det kommer till 5 barn.

Då två av barnen inte är hans biologiska, kan han inte kräva underhåll genom FK. Allt måste gå genom de tre föräldrarna. De har satt sig i denna sitsen och måste precis som alla andra separerade - svälja stoltheten och sätta barnen främst.

Kan/vill inte E och L ta barnen mer - ge H mer ekonomisk hjälp och ge honom en till ledig helg i månaden. De kan även ta barnen mer på semestern då bägge har möjlighet att hjälpa H.

Vill de ta barnen mer och avlasta H, behöver Linda vara den som har barnen mer och bo kvar i Ström. E har redan de stora hos sig, hunden och ett jobb med arbetstider som inte passar varannan vecka. Det har alla vetat från de levde som Poly så ingen nyhet där. Alla kommer inte få det som de vill, alla kommer få ge efter om det ska fungera i längden för alla inblandade.

Jag förstår alla, ingen har det lätt när man bryter upp med många barn. Det är en uppförsbacke utan dess like, kan lova att man många gånger funderar om ens val var så bra när man står ensam med kostnader, och ska se till alla barns mående och utveckling, utan den stöttning som man varit van med.
Senast redigerad av Sommarflickaan 2026-01-18 kl. 20:41.
Citera
2026-01-18, 21:10
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Varför ska man annars klä upp sig i sån body? Hon är singel och lär knappast ha nån sexpartner då behöver man ingen sån där

Fula kläder kostar nästan alltid mer mer än de som tillverkas i fabrik för massan, så nu tror jag du måste hejda dig. Har hon köpt en body eller korsettliknade bh så är den knappast tillverkad i ett unikt exemplar utan köpt för samma slant som en bh från Lindex och något hon behöver i vardagen. Stöd är stöd och inte alltid något man "klär upp sig" i.
Citera
2026-01-18, 21:30
Medlem
Uppskattar Hampus öppenhet kring barnfrågan. Tycker det är bra att hsn lyfter det många funderar över.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
OF är bara trams, Linda städar och jobbar med YT. Som hon själv säger det hon gjort senaste åren. Kan tänka mig att hon även städar en del i stan samt i Ström.

Angående bilen förstår jag henne, alla små barn får plats i den så varför inte byta.

Intressant med H markering ang barnen. Jag förstår att han är trött, han tar halva jobbet utan ersättning. Men är rätt säker på att han har mer av barnbidragen. Vilket iofs är små pengar när det kommer till 5 barn.

Då två av barnen inte är hans biologiska, kan han inte kräva underhåll genom FK. Allt måste gå genom de tre föräldrarna. De har satt sig i denna sitsen och måste precis som alla andra separerade - svälja stoltheten och sätta barnen främst.

Kan/vill inte E och L ta barnen mer - ge H mer ekonomisk hjälp och ge honom en till ledig helg i månaden. De kan även ta barnen mer på semestern då bägge har möjlighet att hjälpa H.

Vill de ta barnen mer och avlasta H, behöver Linda vara den som har barnen mer och bo kvar i Ström. E har redan de stora hos sig, hunden och ett jobb med arbetstider som inte passar varannan vecka. Det har alla vetat från de levde som Poly så ingen nyhet där. Alla kommer inte få det som de vill, alla kommer få ge efter om det ska fungera i längden för alla inblandade.

Jag förstår alla, ingen har det lätt när man bryter upp med många barn. Det är en uppförsbacke utan dess like, kan lova att man många gånger funderar om ens val var så bra när man står ensam med kostnader, och ska se till alla barns mående och utveckling, utan den stöttning som man varit van med.
Citera
2026-01-19, 07:59
Medlem
Det är klart att man vill hålla ihop barnen men det försvårar ju det hela när en del av barnen inte vill vara med Linda till Östersund. Barnen börjar få egen vilja och verkar tillåtas att välja fritt om dom vill med till Östersund eller Skärvången. Får man inte med sig barnen får man väl vara kvar i Strömsund. I längden är det nog bra att försöka hålla sina veckor för det är ju inte bara Linda som behöver satsa på sig själv och ha egen tid för återhämtning.

Tycker det är dags att Erik får se sig om efter ett annat jobb så tiden med barnen kan delas på tre. När dom kom tillbaka till Strömsund efter sommaren i Europa och dom bodde i husvagnen hos Hampus föräldrar började Erik jobba på Attacus medan Hampus och Linda enbart jobbade med sociala medier. Nu söker dom personal och även andra företag runt Strömsund gör det. Hoppas mötet som blev inställt var hos Familjerätten så att dom får hjälp i umgängesfrågan för som det är nu är det otroligt rörigt.
Citera
2026-01-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Det är klart att man vill hålla ihop barnen men det försvårar ju det hela när en del av barnen inte vill vara med Linda till Östersund. Barnen börjar få egen vilja och verkar tillåtas att välja fritt om dom vill med till Östersund eller Skärvången. Får man inte med sig barnen får man väl vara kvar i Strömsund. I längden är det nog bra att försöka hålla sina veckor för det är ju inte bara Linda som behöver satsa på sig själv och ha egen tid för återhämtning.

Tycker det är dags att Erik får se sig om efter ett annat jobb så tiden med barnen kan delas på tre. När dom kom tillbaka till Strömsund efter sommaren i Europa och dom bodde i husvagnen hos Hampus föräldrar började Erik jobba på Attacus medan Hampus och Linda enbart jobbade med sociala medier. Nu söker dom personal och även andra företag runt Strömsund gör det. Hoppas mötet som blev inställt var hos Familjerätten så att dom får hjälp i umgängesfrågan för som det är nu är det otroligt rörigt.

Det är inte första gången i världshistorien som folk måste byta jobb vid en skilsmässa. Jag tycker E är väldigt fin med sina barn och tar stort ansvar men jobbsituationen bör han lösa.
Citera
2026-01-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen

Barnen ska inte delas på tre. Barnen ska max ha två boenden. Det är mycket, redan då. Vore jag som H skulle jag har biobarnen varannan vecka och tvillingarna skulle bo med sina respektive två föräldrar.
Varannan vecka skulle de bo allihopa tillsammans hos Linda. Hampus har inte vårdnaden om tvillingarna. Det har däremot Linda och Erik. Barnen kan ses helger under Hampus eller Eriks helg.
Det kommer i slutänden att bli så.
Många halvsyskon ses bara varannan vecka.
Man släpar inte runt barn hur som helst. Även om de har tre s.k. Föräldrar.
Citera
2026-01-19, 19:13
Medlem
Citat:

Hur vet du det, Linda dejtar såklart, hon har sagt flera gånger att hon ska iväg med en kompis, haft middagar med tända ljus mm (utan kusinen)

Är man singel så lägger man såklart manken till att klä upp sig, även med underläder, är väll det de flesta gör när man dejtar och letar ev ny partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in