2026-01-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vad exakt minns han?

Om vi tittar lite närmare på Snapchatkonversationen så verkar han inte komma ihåg speciellt mycket.

Hur kan du garantera någonting sådant?

Med utgångspunkten att kvinnor inte kan dra en rövarhistoria så går det att köpa allt detta men verkligheten ser annorlunda ibland.

Kvinnan i detta fallet har definitivt hittat på nu har motståndarsidan återigen börjat ljuga om att han skulle visat på minnen när inte första lögnen om att han erkänt inte gick hem
Citera
2026-01-18, 18:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Han hade självklart aldrig fått sådan blackout utan benso och sett till omständigheterna i övrigt kring kvinnan och hennes uppenbara motiv att ljuga och casha in skadestånd går det bara att dra en slutsats om man har såna enorma kunskaper som jag har i juridik psykologi och mänskligt beteende men jag delar helt gratis med mig av lösningen själv till vem som helst det tyder på att jag även är grymt generös

Haha din samlade kunskap ryms troligen på baksidan av ett cornflake paket... No offense men ibland är det bättre att vara tyst om man inte har nåt vettigt att säga
Citera
2026-01-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Haha din samlade kunskap ryms troligen på baksidan av ett cornflake paket... No offense men ibland är det bättre att vara tyst om man inte har nåt vettigt att säga

Ja och du är förstås ytterligare en radikal feminist som inte tål att höra sanningen och som vill se våldtäkter överallt som inte begåtts det är rätt sjukt
Citera
2026-01-18, 18:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Vart nämns benzo? Källa?

Och namnen på dom där experterna lyser fortfarande med sin frånvaro..

Nu har putinhater påstått att en av hans "experter är den förra justitieministern. Så uppenbarligen menar han att han och Morgan Johansson diskuterat fallet och kommit fram till detta.

Låter inte speciellt trovärdigt.
Citera
2026-01-18, 18:56
Avstängd
Citat:
Precis så låter en kille med minnesförlust som inte vill erkänna det för det är pinsamt han ger flera olika alternativ till i princip allt, skrämmande att vakna upp till det där inte minnas ett shiit vem som helst hade svarat så det är vanlig enkel psykologi vilket jag kan oerhört mycket bättre än dig givetvis.

Taskig självkännedom och megalomani är en dålig kombo.

Och nej, har man minnesförlust återger man inte ett händelseförlopp med precition.
Citera
2026-01-18, 19:00
Avstängd
Citat:
Han hade självklart aldrig fått sådan blackout utan benso och sett till omständigheterna i övrigt kring kvinnan och hennes uppenbara motiv att ljuga och casha in skadestånd går det bara att dra en slutsats om man har såna enorma kunskaper som jag har i juridik psykologi och mänskligt beteende men jag delar helt gratis med mig av lösningen själv till vem som helst det tyder på att jag även är grymt generös

För någon som påstår sig vara expert så är du väldigt dålig på att backa upp dina påståenden.

Du har rapat upp samma intränade läte i en evighet utan minsta spår av stöd av kända fakta.
Citera
2026-01-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Taskig självkännedom och megalomani är en dålig kombo.

Och nej, har man minnesförlust återger man inte ett händelseförlopp med precition.

Lol att ni måste ljuga för att hålla ihop ert case visar ju bara att jag har rätt så tack för det han har inte återgett något händelseförlopp han har gissat om ett flertal saker varav en sak råkade slå in och det var för att det hände innan tjejen drogade ner honom ditt retard era lögner om erkännanden och annat blir inte mer sanna för ni upprepar dem
Citera
2026-01-18, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
För någon som påstår sig vara expert så är du väldigt dålig på att backa upp dina påståenden.

Du har rapat upp samma intränade läte i en evighet utan minsta spår av stöd av kända fakta.

Allt jag säger Bygger till 100 procent på fakta projicera inte att du är en känslostyrd kärring på mig
Citera
2026-01-18, 21:50
Avstängd
Citat:
Lol att ni måste ljuga för att hålla ihop ert case visar ju bara att jag har rätt så tack för det han har inte återgett något händelseförlopp han har gissat om ett flertal saker varav en sak råkade slå in och det var för att det hände innan tjejen drogade ner honom ditt retard era lögner om erkännanden och annat blir inte mer sanna för ni upprepar dem

Ett flertal saker? Precicera.

Vart har du ett possitivt drogtest på GM? Upp till bevis.
Citera
2026-01-18, 21:52
Avstängd
Citat:
Allt jag säger Bygger till 100 procent på fakta projicera inte att du är en känslostyrd kärring på mig

Och ändå kan du inte påvisa något alls.

Du är defenitionen av känslostryd.
Citera
2026-01-19, 02:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kvinnan i detta fallet har definitivt hittat på nu har motståndarsidan återigen börjat ljuga om att han skulle visat på minnen när inte första lögnen om att han erkänt inte gick hem

Finns det något erkännande överhuvudtaget? 🤔
Citera
2026-01-19, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Finns det något erkännande överhuvudtaget? 🤔

Nej något erkännande finns ej vissa menar ju dock att det är ett erkännande att han inte högljutt protesterar när han anklagas men det är givetvis bara trams
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in