Citat:
Ursprungligen postat av
darkestpassenger
Gör det redan imorgon, påbörja alltså.
Nu när du är frisk och har orken.
Har så många släktingar som inte satte igång i tid och fick göra det när de fått stroke eller inte har orken kvar.
Grejerna, vad ska du ha de till? Sälj! Vad behöver man när man bor i lägenhet och är +70
Vart vill du flytta till Vaxholm? Vallentuna? Täby?
Täby först. De andra går bra också. Jovisst, säg det till en samlarkärring, (fru). Jag har två kompletta stereoanläggningar, dunderljud. Kan sälja den ena, 10 papp in. 4 smart-TV. Allting kopplade i i ett suveränt meshnätverk. Osv. Sen är jag fri.
Men hundra, kanske tusentals, kvinnokläder som inte kan slängas. Minnen. Fått av den och den. Köpt då och då. En vindjävel som är full med grejer sen 30 år tillbaka.
Fy fan. Nej, vi måste göra oss av med en massa grejer. Inte så stort problem för mig, men tanten......ahhhhh
Hon kan inte släppa nåt. Jaja, från 170 kvadrat i 2 våningar till en lägenhet på kanske i bästa fall 90 kvadrat.
Fan, fan , fan