2026-01-18, 16:01
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Eller inte. För tydligen är det roligt att trycka ner den som inte följer mallen och inte följer med strömmen.

Mycket är med glimten i ögat annars får man fucka alla haters
Citera
2026-01-18, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Mycket är med glimten i ögat annars får man fucka alla haters

Försökt men i detta fallet började alla hacka på mig. Trots förklaring. Där gick min gräns för glimten i ögat.
Citera
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Tack. Men det är försent. Mobben har bestämt sig för att jag är idioten.

Offerkoftan kliar så släpp det och gå vidare istället
Citera
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Du behöver inte agera som en idiot om det hela.
Släpp det där om medaljerna nu
Vadå jag får väl säga hur jag vill, guld är guld!
Citera
2026-01-18, 16:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Mitt liv har varit en enda stor motgång så detta blir en enorm trigger fär alla taggar hamnar utåt. Att återigen göra narr av mig då jag redan förklarat varför jag säger som jag säger. Där det ändå finns en logik bakom. Där det finns fler som sagt samma.

Ja ja, vi kan hålla på in absurdum, det finns mängder av skämt man kan spinna vidare på här och jag är sjuk sugen
Men jag ska inte bidra till att ösa på din bägare som verkar ha fyllts till bredden av livets motgångar, så jag lägger ned.

Men vill skicka med ett tips till dig; det är bättre att fly än illa fäkta.
Ju mer du fäktar desto fler skribenter går igång, och vips så sitter du där med en övermäktig uppgift att argumentera med alla.

Ha det gott, you catlover
Citera
2026-01-18, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja ja, vi kan hålla på in absurdum, det finns mängder av skämt man kan spinna vidare på här och jag är sjuk sugen
Men jag ska inte bidra till att ösa på din bägare som verkar ha fyllts till bredden av livets motgångar, så jag lägger ned.

Ju mer du fäktar desto fler skribenter går igång, och vips så sitter du där med en övermäktig uppgift att argumentera med alla.

Försökte förklara mig. Det är mitt försvar. Där kunde folk ha släppt det.
Dessutom kommer maffian säkert igång nästa vecka också men då kan de dra åt helvete.
Citera
2026-01-18, 16:05
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Håll käften. Och låt mig vara din jäval mobbare. Så tyst. Det är fan inte kul längre.
Men chilla nu, du var ju nyss helt självsäker i ditt sätt att utrycka dig.
Citera
2026-01-18, 16:06
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Du gick för långt. Alldeles för jävla långt.
Svårt att veta med dig då du verkade vara lite nöjd över att vara unik för att sen 2 min senare bli helt uppgiven.
Citera
2026-01-18, 16:07
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

jag hör dig, en stor källa att ösa ifrån 😁
Citera
2026-01-18, 16:14
Medlem
Citat:
Du hånade mig och mitt sätt. Där gick min gräns. Jag är nöjd med att vara unik men inte att hängas ut som någon jävla idiot då jag är långt ifrån den enda som säger så.

Ni kommer ha jävligt tufft framöver för har alltid sagt det och kommer alltid säga som jag gör.

Sluta nu, you made your point.
Citera
2026-01-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolidoo
Sluta nu, you made your point.

Då kan alla andra sluta också. Tack för mig.
Citera
2026-01-18, 16:17
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Du hånade mig och mitt sätt. Där gick min gräns. Jag är nöjd med att vara unik men inte att hängas ut som någon jävla idiot då jag är långt ifrån den enda som säger så.

Ni kommer ha jävligt tufft framöver för har alltid sagt det och kommer alltid säga som jag gör.
Det finns inget hat bakom skämten, men du verkade vara väldigt självsäker i ditt sätt att utrycka dig innan, som om du hade hört de skämten många gånger förut. Då tror man inte att du ska bli så uppgiven sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in